اصفهانیان:تیم اول آسیا باید اینگونه ببازد؟/ ویلموتس نباید تیم ملی را به حال خود رها کند

اصفهانیان:تیم اول آسیا باید اینگونه ببازد؟/ ویلموتس نباید تیم ملی را به حال خود رها کند

5823
09:47
24 آبان 1398
عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: ایران تیم اول رنکینگ آسیا است ولی شاهد بازی خوبی نبودیم و انتظار نداشتم اینگونه ببازیم.

به گزارش وب‌سایت نود، فریدون اصفهانیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص شکست تیم ملی مقابل عراق، در مسابقات مقدماتی جام جهانی 2022 اظهار داشت:‌ در کل تیم ملی فوتبال ایران خوب بازی نکرد و انتظار ما از تیم ملی این نتیجه نیست. بازیکنان تیم ملی ما اکثرا لژیونر هستند و تمرین آنچنانی با تیم ملی انجام ندادند. اما این انتظار وجود داشت که تیم ملی فوتبال بهتری ارائه کند. ایران تیم اول رنکینگ آسیا است ولی بازی خوبی از این تیم شاهد نبودیم و من انتظار نداشتم اینگونه ببازیم. به نظر شما ما باید اینگونه ببازیم؟

وی در خصوص داوری بازی ایران و عراق و قضاوت فرد سریلانکایی گفت: داور در حد و اندازه‌های این دیدار نبود. سریلانکا کشوری نیست که در اندازه این مسابقه، داور سطح بالایی داشته باشد. او از نظر تشخیص برخی صحنه‌ها و تمرکز روی مسابقه مشکلاتی داشت اما از سوی دیگر بازیکنی که کارت زرد دارد باید مراقب باشد که کارت زرد دوم را نگیرد. خطای شجاعی روی بازیکن حریف یک خطای عادی بود و اخراج او درست نبود. اما تیم ملی فوتبال ایران هم بازی خوبی انجام نداد. 

عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال در ادامه گفت‌وگو با فارس، در خصوص اینکه خیلی‌ها به نبود ویلموتس در ایران انتقاد می‌کنند و معتقدند این مربی بعد از مسابقات کشور را ترک می‌کند و چند روز قبل از بازی به ایران برمی‌گردد، خاطرنشان کرد:‌ دفعه گذشته هم در مصاحبه‌ام اشاره کردم که پرداخت نکردن دستمزد دلیلی برای باختن تیم ملی نیست. مثل این می‌ماند که به یک معلم پولش را ندهند و او هم آموزش درستی به شاگردانش ندهد.

وی تصریح کرد: می‌دانم فدراسیون با چه مصیبتی پول قرارداد ویلموتس را تهیه کرد ولی او هم باید بداند که مربی تیم اول آسیا است و نباید تیم ملی را  به حال خود راحت رها کند. وقتی برای دریافت پولش به فدراسیون فشار می‌آورد، از آن طرف هم باید به فکر تیم ملی باشد. انتظار باخت تیم ملی را نداشتم و فکر می‌کنم کمک‌های ویلموتس هم باید در مدتی که او در ایران نبود، به وی کمک می‌کردند. 

اصفهانیان با انتقاد از عملکرد بازیکنان تیم ملی گفت: نمی‌دانم بازیکن حریف در دقیقه نود به چه شکل آن ضربه سر را زد. اصلا چرا باید با این میانگین قدی در تیم ملی، بازیکنان ما چنین اجازه‌ای به مهاجم حریف دهند. مهاجمان ما خوب تغذیه نشدند و حتی یک توپ هم نصیب آنها نشد. فقط می‌توانم بگویم امیدوارم که شرایط تیم ملی ما تغییر کند. 

4416

نظرات کاربران
شاهین
میشه بیخیال این رنکینگ فیفا بشید.
۲۴ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۲۲:۲۵
پاسخ
4
72
ایرانی
امکانات و وضعیت عراق خیلی از ایران بدتر بوده و هست ولی خیلی با غیرت تر بازی کردند.
۲۴ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۴۱:۲۰
پاسخ
1
90
LOGAN
تیم‌ملی خوب بازی نکرد درست شما خودتونم مقصرید لطفا برید بزارید افراد کار بلد بیان
۲۴ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۱۹:۴۶
پاسخ
5
64
استقلال
این تیم رنگی شده، چرا علی کریمی بازی نکرد؟ چرا وریا بازی نکرد؟ چرا کاوه رضایی که توی دو دقیقه بهتر 88 دقیقه ی آزمون بازی کرد روی نیمکت باشه؟ چون استقلالی هستند.
۲۴ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۰:۵۴
پاسخ
24
78
حسام
یک سال زمان داشتید تا تیم جدیدی بسازید ولی از اونجایی که شما و تاج و ساکت مدیران لایقی نیستید گفتید اوه کو تا بازیهای تیم ملی؟تیم را تعطیل کردید.این یه واقعیت که حداقل 5-6 بازیکن این تیم باید از بازیهای ملی خداحافظی کنند.و الا همون مشکلات بعد از جام جهانی 2006تا2014 گریبان تیم ملی را می گیره.شجاعی.دژاگه.حاج صفی.ابراهیمی.امیری.انصاریفر زمان خداحافظی از تیم ملی براشون فرا رسیده.در مورد لژیونر هم اگر تو لیگ قهرمانان اروپا یا لیگ اروپا بازی می کنند اره لژیونر محسوب میشن.وگرنه توریستی بیش نیستند.بازیکنان داخلی به مراتب بهترن
۲۴ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۵۳:۵۶
پاسخ
5
47
ایلیا
از دقیقه ۶۰ مرتب داد میزدم شجاعی رو بکش بیرون اینقدر که بابام با خنده گفت چرا گیر دادی به این هرکی بازی رو میدید میفهمید شجاعی قراره اخراج بشه،اما ویلموتس و ازون بدتر هاشمیان ندیدن
۲۴ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۴۹:۴۲
پاسخ
4
69
❤فرهاد❤
مگه ما تیم اول آسیاییم؟!
۲۴ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۴۲:۰۴
پاسخ
6
41
ایران
لطفا جنابعالی دیگه در مورد مسائل فنی تیم نظر نده برادر من! همون بلایی که سر داوری آوردین کافیه
۲۴ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۴:۳۴
پاسخ
3
38
حمید
تا چند روز پیش یه عده میگفتن: تیم ملی واقعی شده!! یعنی دوره کیروش الکی نتیجه میگرفتیم و حالا واقعی شدیم!! خوب پس تیم ملی واقعیمون رو داریم میبینیم!! یعنی نه حریف بحرین هستیم نه عراق! واقعا اگه تیم ملی واقعی ما اینه پس درشو گل بگیرین
۲۴ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۴:۰۳
پاسخ
5
57
RED MRE
همه باید بدانند و پول نگیرند ورها نکنندو تلاش بکنند و غیرت بکنند وحتی بمیرند و.... شما چی؟؟؟ شما مسئولای بی کفایت شما که تو بردبه همدیگه تبریک می گین وبرای هم نوشابه وا میکنید و توباخت میشین اولین منتقد... فقط هستین دیگه!!! تا ابد.
۲۴ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۳:۴۷
پاسخ
2
40
امیر
واقعا هنوز هم به این ویلموتس امید دارید؟ آقا این نمیتونه کاری کنه سریعا مربی را عوض کنید تا وضع از این بدتر نشده
۲۴ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۳:۳۷
پاسخ
8
42
مستر
اقای نادری دستپخت اقای هلی کوپتر در تیم ملی.نتیجه باخت تیم ملی.هر جا دست مافیا به نیمکت تیم ملی رسیده سراخر همین ماجراها اتفاق افتاده.اماده ترین تیمه لیگ هیچ بازیکنی تو ترکیب نداره بد از تیمی که با پنالتی های باد اورده و زور داور داره امتیاز میگیره ۶بازیکن تو زمین هستن.
۲۴ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۲۲:۱۵
پاسخ
11
46
پویا
چرا کسی مدیران نالایق رو محکوم نمی کنه که با دیر ندادن پول باعث میشن سرمربی بهانه بیاره و از دو هفته آمادگی فقط چهار روزش رو بیاد؟ اگر میگین به دلیل تحریم ها نمی تونیم پول پرداخت کنیم که اشتباه کردید دنبال مربی خارجی رفتید، اگر هم می تونین پرداخت کنید که باز هم اشتباه کردید دیر پرداخت کردید. اگر نمی تونید مربی ایرانی بیارید ما هم حمایت می کنیم‌
۲۴ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۱۲:۳۰
پاسخ
1
30
اس‌اس با فرهنگ
خود پرسپولیسیا بگن جداً رضاییان خوب بود ؟ همش دعوا و تشنج... طارمی محو بود... بازیساز کیلود شجاعی؟ چنتا پاس درست رو به جلو داد؟ یعنی فرسید اسماعیلی از شجاعی بدتر بازی میکرد؟ انصاف داشته باشین... وریا بهتر بازی نمیکرد؟ نادری هم از اول بود بهتر بود به نظرم... چند بار کنعانی سوتی داد؟ چرا احمد و امید ی بازی سازی نکردن؟ ولی تو دفاع بد نبودن. واقعا بد بودن همه...
۲۴ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۱۱:۱۳
پاسخ
2
41
محسن6
من فکر میکنم برای ویلموتس چیزی جز پول ارزش نداره باور کنید برای ویلموتس تفاوتی نمیکرد عراق بازی رو ببره یا ایران. مربی که نه رزومه ای داره نه کارایی فقط دنبال پول هست حتی خیلی خوشحال میشه اخراج بشه تا پولش رو کامل بگیره.
۲۴ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۷:۰۲