اطلاعیه باشگاه استقلال درباره بازی هفته آخر لیگ برتر

اطلاعیه باشگاه استقلال درباره بازی هفته آخر لیگ برتر

20338
17:24
24 اردیبهشت 1398
آخرین هفته مسابقات لیگ برتر در پیش است و استقلال یک مسابقه حساس مقابل سپیدرود رشت را پیش رو دارد.

به گزارش وبسایت نود، باشگاه استقلال از تمامی هواداران، عاشقان و دوستداران خود می‌خواهد به مانند همیشه که یار و یاور تیم محبوب خود بوده و در همه شرایط فقط و فقط تیم دوست‌داشتنی خود را حمایت کردند، پنجشنبه این هفته نیز با پرچم‌های زیبای آبی به حمایت از تیم خود بپردازند.

باشگاه به نمایندگی از هواداران عزیز و فهیم خود مراتب اعتراض خود به وقایع اخیر و تصمیمات اشتباه داوران را به صورت قانونی و رسمی به فدراسیون فوتبال و کمیته داوران رسانده و در راه احقاق حقوق صاحبان باشگاه از هیچ کوشش و تلاشی فروگذار نخواهد کرد. بدین‌وسیله از همه عزیزان و عاشقان استقلال خواهانیم بدون توجه به کمپین‌های به وجود آمده در فضای مجازی که قطعاً کمکی به اهداف عالی باشگاه نخواهد کرد، صرفاً در فضایی آرام و با نشاط که در شأن نام پرآوازه استقلال است به تشویق تیم محبوب خود بپردازند.

1870

نظرات کاربران
کوهمره.جروق
مشکل از خودتون هست نه داور. زمانی که شفر را انداختید بیرون و فرهاد مجیدی آوردید به جاش عملا استقلال را از کورس خارج کردید.و هم از آسیا حذف شدید. اینقدر هم دست و پای بی دلیل نزنید و بی تدبیری خودتون را به گردن دیگران نیندازید
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۳۴:۳۶
پاسخ
23
73
The Nostalgia
دوستانی استقلالی که به استادیوم میان خواهشن ماسک سفید همراه خودتون بیارید. آقایون هیات مدیره کمر استقلال رو شکوندند حالا میگن حاشیه درست نکنید!!! آقایون هیات مدیره حاشیه بزرگ رو شماها با خیانت به شفر راه انداختید!!! حالا میگید هیس چیزی نگید و کاری نکنید که وزارت پرسپولیسی بهش برنخوره!!!
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۱۵:۳۶
پاسخ
56
34
آبی بیرنگ
به نظر من مدیران باشگاه و هیئت مدیره ی باشگاه رو نباید شماتت و سرزنش کرد... اونها وظیفه ی سازمانی و کار خودشون رو می کنند و البته هوادار هم باید نقش و کار خودش رو ایفا کنه... پنجشنبه با ماسک میریم ورزشگاه ، اعتراض هم سر جای خودش... برای باز بودن دست مدیران باشگاه ، هیچ طوری نیست که اینچنین بیانیه هایی بدند... هوادار باید هوشیار باشه و از هیئت مدیره و مدیران باشگاهش حمایت کنه و البته کار خودش رو انجام بده... مدیران رسالت خودشون رو دارند و هوادار هم رسالت خودشو... والسلام... ادمین جان بچاپ
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۱۸:۱۲
پاسخ
33
13
اس اس
اگر هوادار نباشه صدای شما به مسئولین نمیرسه.
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۰۷:۴۵
پاسخ
24
15
علی
اگه بازیکنا و فرهاد حمایت نشن سوم هم شاید ردیف نشه پس برا سال دیگه لیگ اسیا همه باید کمک کنن حالا درسته مدیر عامل در رابطه با تعویض مربی اشتباه کرده
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۲۳:۰۴
پاسخ
23
11
تاج همچنان اعتبار ایران
چقدر این طرفداران تیم سوم پایتخت بیکارن میان مطالب ومطالب مربوط به سرورشون رو با هیجان دنبال میکنن
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۵:۰۶
پاسخ
33
22
حامد۲۴
شما ببین اصلا پنجشنبه کسی استادیوم میره بعدش کمپین راه بنداز
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۵۴:۲۶
پاسخ
14
48
AB
باشه
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۴۳:۳۹
پاسخ
5
15
قرمز رنگ نیست،عشقه،هویته،عزت و عظمته
متاسفانه میگن که فدراسیون و یا وزارت،نمیخواد استقلال قهرمان بشه و یا طبق ادعاشون(مربی و پیشکسوت) ،میخوان پرسپولیس رو قهرمان کنن و گل استقلال رو قرول نکردند تا پرسپولیس راحت قهرمان بشه!!! و حالا یک سوال از هوادار فهیم استقلالی عزیز،،،،، به نظر شما پنالتی پرسپولیس که گرفته شد و مشابه همون پنالتی رو داور نگرفت( اعتقاد داشت که بودیمیر به توپ ضربه زده و بازی رو ادامه داده) و دقیقه نود،خطای هند پنالتی رو داور میتونست بگیره و نگرفت!! ، راحتتر بود پرسپولیس رو قهرمان کنن و یا گل قبول نشده ی شما؟ اگه داور کمک میکرد پرسپولیس ببره! و گل شما صحیح اعلام میشد و میبردید!، الان پرسپولیس قهرمان شده بود و حتی خیلی راحت میشد توجیح کرد که دست در حالت عادی نبوده و کاملا باز بود و پنالتی صحیح و با توجه به خطای توضیح داده شده در سطر بالاتر، پرسپولیس صاحب دو پنالتی دیگه میشد و بازی رو احتمالا سه بر یک میبرد،، راحتتر بود و یا قبول نکردن گل شما و یا گرفتن پنالتی برای پدیده و مساوی کردن اون بازی؟ اونجوری هم شما میبردید و معترض نبودید به مساویتون و هم سپاهان برده بود و معترض نبود به پنالتی و هم پرسپولیس یها معترض نبودند به پنالتیهای گرفته نشده! به خدا،کمی انصاف بودن خوبه و شاید گاهی داوری به ضرر استقلال بوده باشه!ولی گاهی به نفعش بوده و پرسپولیس تنها باختش به فولاد،مسببش داور بود و تنها دلیل نباختنش به تراکتور در بازی رفت هم داور بود! پس خواهشا سوار امواج احساسات نشید و کامنتهای یک عده مغرض و یا بچه و یا مصاحبه های مربیان و یا مدیران و یا بازیکنان رو جدی نگیرید!، چون راحتترین کار،رفع مسئولیته ادمین حان ممنون
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۳۶:۵۰
پاسخ
14
51
مریم
فضای با نشاط!!!خنده داره دل ما رو خون کردن آقایون مدیران عزیز همونطور که سوپرجام رو پیگیری کردید اینم دارید پیگیری میکنید مثلا چی ب ما میرسه که باید به حرف شما گوش بدیم و تو فضای با نشاط شادی کنیم
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۳۴:۵۷
پاسخ
4
26
هوادارسرخ
ایول به این میگن مکتب شیشتقلالی اول به اصطلاح مربی خودتون رو اروم کنید دعوت هواداران به صبروشکیبایی پیشکش.
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۳۰:۳۷
پاسخ
12
23
تاج ایران
حالا چرا ترسیدین؟؟؟؟
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۲۸:۲۵
پاسخ
12
12
اژدهای آبی
"در راه احقاق حقوق صاحبان باشگاه از هیچ کوشش و تلاشی فروگذار نخواهد کرد." وجدانا مرور کنید از روزیکه این فتحی اومده چندبار بیانیه داده و بیانیه ها رو کنار هم بذارید و به ادبیاتش توجه کنید. از روز اول وعده و قول و فرافکنی و در رفتن از زیربار مسئولیت. آقای فتحی ما بچه نیستیم و خیلی از ماها دانشجوی کارشناسی ارشد و دکترا هستیم. این طرز برخورد نخ نما شده. مضحکه رفتارت جناب فتحی. شما و گروهکت صلاحیت مدیریت پرافتخارترین تیم ایران و آسیا رو ندارید.
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۱۵:۲۷
پاسخ
95
75
سعید
ولی ربطش به دانشجوی کارشناسی ارشد و دکترا بودنو نفهمیدم!!!یعنی کسی که این شرایطو داره فوتبال میفهمه یا چی؟
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۲۶:۴۳
8
18
میثم
فرمودی پرافتخارترین تیم ایران و آسیا?میشه اول اثبات کنی که پرافتخارترین تیم ایرانید بعد اثبات کنی که پر افتخارترین تیم آسیایید
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۰:۳۸
11
27
رضا
چقدر تفاوته بین تیم سوگلی و استقلال ... ولی فقط 5 امتیاز تفاوته
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۰۹:۲۷
پاسخ
136
57
از وقتی برانکو اومده یه روز خوش ندیدن
شما یادت نمیاد پارسال ۱۰ و قبلشم ۹ امتیاز بود...ششتقلال بابت همین موضوع میتونه یه ستاره بزنه روی لوگوش....
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۵۵:۱۰
10
26
Esi
به جای این کارا اون زمانی که باید درست تصمیم می‌گرفتند که چیپ نزنید اشتباه کردید الان این کارا یعنی چی.
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۰۸:۳۹