اطلاعیه باشگاه پرسپولیس در مورد اتفاقات بازی با تراکتورسازی

اطلاعیه باشگاه پرسپولیس در مورد اتفاقات بازی با تراکتورسازی

7556
15:59
10 دی 1396
باشگاه پرسپولیس با صدور اطلاعیه‌ای نسبت به اتفاقات روز جمعه در بازی با تراکتورسازی و حاشیه‌سازی‌های انجام شده واکنش نشان داد.

وبسایت رسمی برنامه نود - باشگاه پرسپولیس با صدور اطلاعیه‌ای نسبت به اتفاقات روز جمعه در بازی با تراکتورسازی و حاشیه‌سازی‌های انجام شده واکنش نشان داد.

به گزارش وب سایت نود و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، این باشگاه با صدور اطلاعیه‌ای نسبت به اتفاقات روز جمعه در بازی با تراکتورسازی و حاشیه‌سازی‌های به وجود آمده واکنش نشان داد.

در اطلاعیه‌ باشگاه پرسپولیس، آمده است:

«باشگاه پرسپولیس با ابراز تاسف از اتفاقات روی داده در بازی روز جمعه که متاسفانه به شکل‌های گوناگون در ورزشگاه‌ها در حال رخ دادن است، خواهان آن شد که با خرد جمعی و همدلی همه اهالی فوتبال، شرایطی فراهم آید که دیگر هیچ‌گاه شاهد چنین مسائلی در ورزشگاه‌ها نباشیم.

این باشگاه، همواره به رقبای خود احترام گذاشته است و به آن به عنوان یک اصل اساسی نگاه می‌کند. لیکن هرگاه اجتماع بزرگی از افراد اتفاق می‌افتد، بعضی نیز به دنبال سوء استفاده‌هایی هستند که هیچ‌گاه مورد تائید هیچ‌کس، از جمله باشگاه پرسپولیس نیست. در این میان گاهی آنچه در گذشته روی داده است هم به عاملی برای زمینه‌چینی‌ها توسط این افراد بدل می‌شود که باید با همکاری دوست‌داران فوتبال جلوی آن گرفته شود.

باشگاه پرسپولیس همواره به خود بالیده که هوادارانش در وجب به وجب این خاک پهناور و شریف حضور دارند و بسیاری هواداران پرسپولیس از جمله آنهایی که در ورزشگاه حضور یافتند، ترک و آذری بودند و هستند. ورزش و به ویژه فوتبال نیز همواره عاملی برای ایجاد ارتباط‌های اجتماعی و همبستگی بوده است.»

 

2051

نظرات کاربران
اردبیل
فرار رو به جلو
۱۰ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۱۳:۱۷
پاسخ
19
23
ساوالان
فقط یاشاسین آذربایجان همین
۱۰ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۳۳:۴۷
پاسخ
45
42
6666
یاشاسین ایرانم
۱۱ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۴:۳۲:۰۱
13
25
حمید
زحمت کشیدین با این بیانیه تون. از،آجرلو حداقل یاد بگیرید ببینید چجوری فرافکنی میکنه که پرسپولیسو محروم کنن. اگه تو بازی رفت امسال و پارسال لال نبودین و اعتراض میکردین که چرا به مرده و زنده فحش میدن. چرا شعار جعلی خلیج ع. ر. ب .ی میدن الان این اتفاقات تو آزادی نمیافتاد که آقایان بخوان پرسپولیسو محروم کنن. ادمین مخلصم.
۱۰ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۳۶:۰۹
پاسخ
47
81
تیم ملی ایران
مگه لیدرها در استخدام پرسپولیس نیستند ؟! 60هزار نفر نمیتونند یکصدا وهماهنگ شعار بدن اون لیدرها هستند که هماهنگ میکنند واول باید اونها مورد بازجویی قرار بگیرن ! امیدوارم تاوان ندانم کاری پرسپولیسی هارو استقلال بافرهنگ نده
۱۰ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۱۷:۱۸
پاسخ
57
72
jd.dri
"" هرگاه اجتماع بزرگی از افراد اتفاق می‌افتد، بعضی نیز به دنبال سوء استفاده‌هایی هستند که هیچ‌گاه مورد تائید هیچ‌کس، از جمله باشگاه پرسپولیس نیست "" !!!!!! این "بعضی" همان لیدرهائی هستند که از باشگاه پول می گیرند !!! کوچه علی چپ که میگن همینه !!!
۱۰ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۲۸:۰۸
پاسخ
34
65
مجید
چرا چن روزه خبر نبود ازتون؟ حالا که دیدید کار بالا گرفت و وزیر و مجلس دست به کار شدن بیانیه صادر کردید. تابلوها
۱۰ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۲۱:۰۱
پاسخ
65
63
اردبیل
اشتباه نکنید پرسپولیس در اذربایجان هوادار ندارد جمعه جهنم میسازیم
۱۰ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۰۹:۵۲
پاسخ
97
74
سولدوز تراختور
شما به رقیبتون احترام میزارین؟؟بابا نخندون مارو کی لیدرارو هماهنگ کرده بود؟؟در ضمن پیروزی هوادار تورک ندارد اگه داشت اون توهین ها رو که میشنید نمیتوانست سر جای خودش بشیند این تراختور است که در دل مردم ایران هم عرب هم بلوچ و ... جا دارد اینقد خودتون رو به ما نچسبانید.
۱۰ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۴۴:۵۱
پاسخ
118
84
ج بالایی
چراپرسپولیس هوادارترک زبان نداردمن خودم ترکم وهوادارپرسپولیس تراکتورت فقط محبوب تبریز واردبیل وحوضه های اطرافش هست ولی پرسپولیس میلیونی ودرجای جای ایران هوادارداره احترام بایدمتقابل باشه وقتی بافحاشی وسنگ و....میاییداستقبال حریفهاتون توقع احترام نداشته باشیدکلا بااین جورکارهامخالفم زیباییهای فوتبال ازبین میره رقابت احترام به رقیب +فوتبال زیبا
۱۰ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۱۱:۴۸
45
49
حسین ص بهشهر
شما علم و غیب داری که میگی پر سپولیس ترک نداره اتفاقا فقط،خودم چند تا رفیق دارم پرسپولیسی اصیل هستن
۱۰ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۵۹:۲۱
44
51
جاوید
اونقدر پررو هستن حتی محکوم هم نکردن رفتار قبیحانه تماشاگرانشون رو
۱۰ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۴۱:۳۵
پاسخ
89
81
آراز
عجب پس معلوم شد ما خودمون به خودمون فحش میدادیم جلل الخالق. ادمین عزیز هم که بی طرف است.
۱۰ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۷:۳۹
پاسخ
80
73
امین
والا تا اونجا که ما دیدیم این کارها خیلی هم هماهنگ شدست و هر بازی هم هماهنگ دارن به استقلالی ها فحش میدند قشنگ هم با ریتم و طبل! آخرش که گندش در میاد میگن تماشاگرنما بوده!
۱۰ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۶:۳۱
پاسخ