اطلاعیه بخش رسانه‌ای تیم ملی درباره ادعای نسبت خویشاوندی در تیم ملی

اطلاعیه بخش رسانه‌ای تیم ملی درباره ادعای نسبت خویشاوندی در تیم ملی

24757
18:45
24 بهمن 1396
بخش رسانه‌ای تیم ملی فوتبال ایران وجود هرگونه نسبت خویشاوندی بین سرمربی تیم ملی و سباستیائو، مربی بدنساز تیم ملی را رد می‌کند.

وبسایت رسمی برنامه نود - بخش رسانه‌ای تیم ملی فوتبال ایران وجود هرگونه نسبت خویشاوندی بین سرمربی تیم ملی و سباستیائو، مربی بدنساز تیم ملی را رد می‌کند.

به گزارش وبسایت نود و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، در اطلاعیه بخش رسانه‌ای تیم ملی فوتبال ایران آمده است: "در شرایطی که موضوع کذب نسبت خویشاوندی بین آقای کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی فوتبال با سباستیائو، مربی بدنساز تیم ملی بارها از سوی مسوولان فدراسیون فوتبال تکذیب شده، بخش رسانه‌ای تیم ملی بار دیگر تاکید می‌کند که نسبت خانوادگی بین سرمربی تیم ملی و این عضو کادر فنی وجود ندارد و نباید با طرح چنین ادعاهای غیرواقع و همچنین تکرار این مطالب نادرست، آرامش تیم ملی در فاصله چهار ماه مانده تا جام جهانی 2018 روسیه خدشه‌دار شود."

 

1004

نظرات کاربران
Vahid
اقای کریمی بیای و جواب این اتهام بزرگ رو بده.من نمیدونم شما بعد چند مدت از رفتنتون از تیم ملی چرا الان داری افشاگری میکنی اون هم با شنیدن حرف های خورده خورده یک عده .و با طرز بیان و اخلاقی که دور از یک اسطوره است.
۲۵ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۲۶:۵۸
پاسخ
16
24
علی
اقای کریمی گفت پسر خوانده ، پسر خوانده نسبت رسمی فامیلی-خونی حساب نمیشه اما بهر حال حاکی از نسبت نزدیک این دو هست. ضمنا رزومه ایشون هم هنوز در ابهام هست
۲۵ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۱۶:۰۷
پاسخ
9
15
حسین
البته خوب درست گفتن چون پسر خواندگی نسبت خانوادگی به حساب نمیاد.
۲۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۶:۲۷
پاسخ
9
14
محمد عمو قوام
خدایی هرکه میگه حرف ها علی کریمی حقیقت داره منو لایک کنه .هرکسم میگه حرفها ساکت و تاج حقیقت داره منو دیسلایک کنه
۲۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۱۶:۱۳
پاسخ
35
29
کیوان
جمع کنید این علی کریمی رو هر جا می‌ره فقط حاشیه درست می‌کنه برانکو،مانوئل خوزه،علی دایی،کیروش،رویانیان،اجر لو.تاج،فردوسی پور... همه اینا مشکل داشتند غیر خود علی کریمی...اگه سباستیان بدون مدرک مربی تیم ملی شده خوده های کریمی هم بدون مدرک دستیار کی‌روش شد همین آقا بعد از جام جهانی آلمان مصاحبه کرد گفت برانکو مربی کوچکی بود و کلی حرف در مورد برانکو زد بعد الان میگه برانکو بهترین مربی خارجیه بعد از انقلاب!!! اگه این آقا دنبال ریشه کن کرده فساد چرا پس همش با مجرم بزرگ اقتصادی نشست و برخاست میکنه جالب اینجاست یه عده میان میگن علی کریمی حرف حقو میزنه
۲۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۱۱:۴۶
پاسخ
20
36
Ahmad
فعلا که هر کس هر انتقادی نسبت به تیم ملی و کارهای کی روش داره رو دارن به بهونه آرامش تیم ملی قبل جام جهانی رو ماست مالی میکنن ولی وای به روزی که تیم از روسیه برگرده و پرده ها بيوفته!!!!
۲۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۰۴:۰۸
پاسخ
13
24
کارلوس کوروش
کی روش بهترینه امثال علی کریمی با حسادت نمیتونن خرابش کنن
۲۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۰۱:۴۰
پاسخ
29
32
نهال
ملت دیگه حرف شمارو باور نمیکنن.اگه نسبتی نبود جناب سرمربی اینقدر عصبی نمیشد
۲۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۰۱:۲۲
پاسخ
18
22
Torin
اگه واقعا نسبتی نداره چرا شما بیانیه میدید.اگه راست میگین همان سکوت شما یعنی واقعیت نداره نسبت فامیلی تا برسه اعلامیه بدین.بعدش همه شما ها آینده نه چندان دور ازسمتتون کنار خواهید رفت که اون موقع حقایق گفته بشه برا شما بد میشه درضمن کیروش بالاخره خواهد رفت ولی کریمی هست چون ایرانیه چه جوابی خواهید داست به ملت بدین
۲۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۰۰:۱۶
پاسخ
12
25
بهاررر...
دیگه صحبتشو نکنید که مردم بیشتر به صحت حرفایه علی کریمی پی میبرن!!
۲۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۵۹:۳۴
پاسخ
16
24
سروش۱۱
نه پس میان میگن بله درسته شما درست ما اشتباه کردیم ببخشید !!!!!
۲۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۵۷:۴۰
پاسخ
6
22
عادل قاسمی
جناب کریمی با احترام فراوان به شما. ببینید شما بازیکن عالی بودید ولی مربی یا مدیر خوبی نیستید. درسته فدراسیون مشکل داره در این شکی نیست ولی الان سال جام جهانیه نباید جو فوتبال رو دچار تنش کنید. حداقل به مردم رشت و تیم سپیدرود رحم کن به جای حاشیه درست کردن به تیم خودت برس که اخراج یا استعفا ندی. کارلوس کیروش مربی بزرگیه هر چقدر هم تو و مایلی کهن کیروشو بزنید حرفیش نمیشید. یه 2 سال راحت رفتیم جام جهانی اگه گذاشتین یه آب خوش از گلوی مردم بره پایین. بسه بابا حاشیه درست کردن. مربی های خارجی خب بهترن در این شکی نیست. الان استقلال و پرسپولیس ببینید چه قدر عالی شدن. یا حق.
۲۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۵۷:۲۹
پاسخ
38
61
مهران(بجنورد)
مطمین باش شما برای امثال کریمی و مایلی کهن منافع ملی ذره ای ارزش نداره...مایلی کهن بعد از حذف تیم امید رفته بود فدراسیون کفته بود تا پولم رو ندید نمیرم..همین امروز هم مصاحبه کرده وقتی به ما میرسه میگن اقتصاد مقاومتی..همه شون فقط دنبال کسب منفعت و پول هستن..این وسط فقط موفقیت های تیم ملی مثل خاری به چشمشون میره..به امید بازی های مقتدر در جام جهانی اونروز که بتونیم از گروه مرگ صعود کنیم چهره مایلی کهن و کریمی دیدنی میشه
۲۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۳۴:۵۵
22
34
Red Emdadi
در ادامه اطلاعیه... ضمنا هیچکدام از ارکان فدراسیون فوتبال هم همشهری نیستن.
۲۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۵۶:۰۳