اظهارات عجیب جونیور: خودم خواستم قراردادم لغو شود/ همه چیز غیرطبیعی بود

اظهارات عجیب جونیور: خودم خواستم قراردادم لغو شود/ همه چیز غیرطبیعی بود

20447
09:34
15 آذر 1398
مهاجم برزیلی سابق پرسپولیس درباره حضور کوتاه مدت خود در ایران با یک رسانه کشورش به صحبت پرداخت.

به گزارش وب‌سایت نود و به نقل از Terra، جونیور براندائو که از لودوگورتس به پرسپولیس پیوست بعد از ناکامی در این تیم قصد بازگشت به سری B برزیل را دارد. او در همین رابطه گفت: خیلی دوست دارم که به لیگ برزیل برگردم و کنار همسر و فرزندم باشم. با وجود اینکه باید در ژانویه به لودوگورتس برگردم چون قرارداد دارم ولی خیلی دوست دارم کنار خانواده ام باشم و بازی کنم.
بازیکن ۲۳ ساله متولد سائوپائولو درباره حضور در لیگ ایران گفت : برای تجربه آن شرایط باید خیلی مقاومت داشته باشید. نکته مثبت این تجربه کار با گابریل کالدرون آرژانتینی بود. ترک کردن خانواده ام یک ماه بعد از به دنیا آمدن فرزندم و اینکه نمی توانستم برایشان پول بفرستم کارم را سخت کرد. بی نظمی باشگاه و لیگ ایران در کل هم تاثیر داشت. پرداخت دیر حقوق ها دلیل دیگری برای بازگشت من بود. همچنین بدلیل اعتراضات در ایران اینترنت قطع شده بود و مجبور بودم به سفارت بروم تا یک تماس بگیرم که آن هم به سختی بود. همین باعث شد از لئو فیجو مدیر برنامه های خودم بخواهم هر طور شده قرارداد من را فسخ کند.
 جونیور براندائو در حالی دلیل فسخ قرارداد خود را اینطور بیان کرده است که بازیهای ضعیف او باعث اعتراض شدید هواداران پرسپولیس شده بود و این بازیکن خیلی زود از ترکیب کنار گذاشته شد.

4416

نظرات کاربران
پرسپولیس اسمش پیروزی رسمش
من بودم گابریل کالدرون.علی علیپور و مهدی ترابی... آره و اینا خیلی بودیم...حسن آقامونم بود...حسن کدوم حسن؟حسن انصاریفرد...حالا ما به همه گفتیم آقای گل شدیم شمام بگین آقای گل شده آره...خوبیت نداره
۱۵ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۴۸:۵۳
پاسخ
15
50
Adel Saedi
فشار سنگین و طعنه های بی جا تاثیر داره ضعف از اون کسی که دست رو این بازیکن گذاشته و انتخاب کرده ولی نتونست روحیه تقویت بده و اون اعتماد به نفس داشته باشه تاثیر داره فرهنگ جدید مردم جدید فضا و کشور جدید و زبان و اب هوای جدید البته ناگفته نمونه که جز سرمربی که خیلی مقصر اون دلال چه سودی کردی کرده این وسط جدا از اینکه از خیلی ها قبلتر سود کردن و جواب پس دادن ولی این یکی زد اول و اخر خراب کرد طاقتش کم بوده کسی هم براش وقت نزاشت
۱۵ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۳۷:۴۳
پاسخ
4
8
ایلیا
باشه تو بکو زدی مام بهشون میگیم زدی :)
۱۵ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۱۵:۲۳
پاسخ
7
119
ساسان
خوب الان انتظار داشتید به گزارشگر کشور خودش بگه بخاطر اینکه یه استپ ساده هم بلد نیستم و به شوت به سمت دروازه تو ۸-۹ تا بازی نداشتم منو انداختن بیرون و کلا من به هیچ دردی نمیخورم؟!!
۱۵ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۴:۳۲
پاسخ
6
133
پرهام
احتمالاً با نشریه ی تخصصی صنف پرنده فروشان ریودوژانیرو مصاحبه کرده بوده!
۱۵ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۲۰:۳۸
پاسخ
7
116
کوهمره.جروق
ببینید فکر کنم همه در مورد جونیور اشتباه کردن.به نظر من بازیکن خوبی بود،فقط باید جا میفتاد و بهش روحیه میدادن.الان علیپور ببینید زمان برانکو بهترین گلزن بود.الان اگر علیپور را نمیشناختید مثل جونیور در موردش فکر میکردید.البته سبک و خلق کالدرون باعث اُفت بعضی از بازیکنان شده . برانکو که میدید هم روانشناس بود و هم از چوب بازیکن میساخت.و به بازیکن روحیه میداد و از بازیکن ضعیف یه قدرت میساخت.
۱۵ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۰۶:۱۴
پاسخ
47
56
پرسپولیس نساجی میلان
یه چی بگم؟برانکو رفت درست مثل کیروش...تموم شد
۱۵ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۴۹:۵۲
4
17
ABS
میشه دقیق بگی کدوم بازیکن ضعیف اومد پرسپولیس و ستاره شد؟ والا تا جایی که ما میبینیم پرسپولیس ستاره میگیره ، تو همین زمان برانکو بیرانوند ، کامیابی نیا ، حسینی ، خلیل زاده ، رفیعی ، ترابی ، منشا ، شیری و ... همشون ستاره های تیمهای قبلیشون بودن. و مهمتر از همه این بود که برانکو و هر مربی دیگه ای پرسپولیس خیالش راحته که این ستاره ها تا وقتی بهشون نیاز هست در پرسپولیس میمونن
۱۵ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۲۳:۲۶
24
13
حسن
آقا موقع پاس دادن ملق میزد چیو جا میوفتاد... با اختلاف خیلی بد بود
۱۵ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۳۸:۲۸
3
19
ستارگان سرخ ایران
امیدوارم هرجا میری موفق باشی ولی از تو به ما خیری نرسید
۱۵ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۴۴:۵۰
پاسخ
26
194
Majid تاجی
صد در صد جونیور راست میگه چون خود انصاری فرد هم گفت که جونیور معرفت به خرج داد.
۱۵ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۴۰:۱۲
18
51
طوفان سرخ آسیا
7 رویایی...
۱۵ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۱۴:۴۵
8
39
۶
این وسط فقط اونایی ک ت رو اوردن سود کردن، هم پولو زدن ب جیب هم ب پرسپولیس ضربه زدن
۱۵ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۲۵:۴۱
پاسخ
20
228
تک‌ستاره جعلی
بازیکنی که اینهمه دغدغه و مشکل داره، معلومه که نتونه تمرکز داشته باشه و خوب بازی کنه.
۱۵ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۱۲:۵۳
19
35
دو ستاره ای که فقط لگوی پیراهن شماست
و البته اون جملا بابت قطعی اینترنت و عدم پرداخت پول به موقع هم دروغ نبوده...
۱۵ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۵۵:۲۸
20
220
AZADI
پیروزی بهت نیاز داشت کاش فسخ نمیکردی:(((((
۱۵ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۲۲:۲۵
پاسخ
217
94
فرح
یک قدم جلو که بیشتر به یه قدم عقب میخوری محض اطلاعت همین بازی 6-0 که داری ازش صحبت می کنی اسم تیممون پرسپولیس بوده نه پیروزی پس وقتی اطلاعاتت ناقصه زیاد حرف نزن که سوتی ندی :) ادمین نظر رو چاپ کن با تشکر :)
۱۵ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۳۰:۱۲
7
9
AZADI
اینقدر اون دوران براتون درخشان بوده حتی حاضر نیستین اسمشو بشنوین در حالی که شما برای تلافی به ما میگین دوچرخه سواران ولی ما...لذت میبریم:)))میدونی...موضوع اصالته^_^♡
۱۵ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۳:۳۱
11
9
علیرضا اص
خطاب به یک قدم جلو: داداش اون 6 تا سال 52 بوده که اسم تیم اون زمان هم پرسپولیس بوده. در ضمن ما مشکل خاصی با پیروزی گفتن شما نداریم ولی اگه ما هم بگیم دوچرخه سواران شما نباید بدتون بیاد دیگه.
۱۵ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۱:۵۰
5
10
خطاب به یک قدم به جلو
دانشمند اون موقع هم که شش تا زد اسمش پرسپولیس بود. طرفدارای بعضی تیما واقعا خیلی فوتبال فهم هستنا!!!
۱۵ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۰۸:۳۹
5
11
یک قدم جلو
خطاب به رامین.. چطور وقتی صحبت 6 میشه. میگید پیروزی 6 تا زده، خوب اگه پیروزی رو قبول ندارید، نباید به اون 6 جعلی بنازید
۱۵ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۶:۵۰
34
18
رامین
بعد ۱۰۰ سال انوز نمیدونی اسم تیم چیه و همچنان میگی پیروزی بعد میای نظر هم میدی اخه پرسپولیس
۱۵ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۴۶:۴۳
60
136
سالار
کاش یک ذره راستش رو هم میگفت که چقدر ضعیف بازی کرده.البته نمیخواد طوری وانمود کنه که براش تیم پیدا نشه.
۱۵ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۱۴:۵۹
پاسخ
15
102
محسن6
تقصیر تو نیست تقصیر ما هست که بازیکنی که تو عمرش گل نزده و حتی از یک استپ ساده عاجز هست باهاش قرارداد بستیم ما مثل استقلال پولدار نیستیم بازیکن از لیگ ایتالیا با 3 میلیون دلار بخریم بازیکنی که تو لیگ بلغارستان بازی میکنه سطحش از لیگ ازادگان هم کمتره.
۱۵ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۵۲:۵۵
پاسخ
77
122
تاج آسیا
محسن ۶ ساله از تهران
۱۵ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۰:۲۸
19
34
کالدرون هستم استقلال
مکتب هوچیگری و دروغ همینه
۱۵ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۴۷:۴۲
پاسخ
107
87
سینا
ی تو خوبی ی هوای تهران
۱۵ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۱۳:۵۱
پاسخ
5
78
سیدمتین
البته بحث فنیش به کنار ولی خب حرفایی که زد واقعیت داره دیگه نکنه نظم داره فوتبال ما یا پرداختی ها به موقعس؟
۱۵ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۰:۳۱
پاسخ
4
113
Ss
انصاری فر یه شو من واقعیه یه مصاحبه جعلی تشکیل داد واسه جونیور که به همه چی گل و بلبله من خودم ضعیف بودم چپ راست میگه با برنکو تعامل کردیم در حالی وزیر محبوبشان که نمیخواد اینا قهرمان بشن خخخخ داره پول برانکو میده به بهانه تیم ملی و هوچی گررریا دیگه !!!،
۱۵ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۵۹:۰۴
پاسخ
93
52
پرهام
چقدر شفاف صحبت میکنی به به کیف کردم که خوندم و کیف کردم
۱۵ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۱۲:۳۵
1
4
پسابرانکو
ماذا فازا؟؟؟؟
۱۵ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۱۰:۵۲
0
2
پیام پرسپولیسی
خداییش خودت فهمیدی چی گفتی دادا ؟؟؟
۱۵ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۷:۲۰
9
24
محمدرضا
خودت فهمیدی چی گفتی؟؟!
۱۵ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۲۷:۴۱
8
21
احسان
خدایی چی گفتی؟