اعتراض دسته جمعی بازیکنان استقلال به مدیریت: دروغگو!

اعتراض دسته جمعی بازیکنان استقلال به مدیریت: دروغگو!

13192
17:40
26 دی 1397
بازیکنان استقلال پستی اعتراضی رامنتشر کردند.

به گزارش وبسایت نود، بازیکنان استقلال پستی مشترک را در صفحات شخصی شان منتشر کردند که متن آن به شرح زیر است:

با سلام خدمت هواداران خوب تیم بزرگ استقلال

ما بازیکنان در مقابل نام بزرگ استقلال چیزی نیستم ، اگر حرفی هم زده میشه فقط برای موفقیت بیشتر تیمه تا کی باید بشنویم ، درباره اتفاقات خوب صحبت کنیم ، ولی فقط و فقط حرف . چیزی که مدیران خوب یاد گرفتن ، قرار دادن ما بازیکنان مقابل شما عزیزان است. از حق و حقوق خودمون گذشتیم برای آمادگی هر چه بیشتر بدون هیچ گونه دریافتی حاضر به شرکت در تمرین شدیم ولی حتی به حداقل وعده ای که به ما بعد از ۴ ماه پول نگرفتن دادند عمل نکردند . اردوی قطر رو به دلایل نامعلوم لغو کردن و به هوای سرد و بارونی انتالیا آوردن و همه چیز رو خوب جلوه دادن

ما دستمون به جایی نمیرسه .

با این پست خواستیم صدای خودمون رو به گوش شما هوادارا که سرمایه اصلی این باشگاه هستین برسونیم که همه شنیدها در حد حرفه .اگر قراره کسی کاری برای باشگاه بزرگ استقلال بکنه باید خالصانه و مخلصانه باشه ، نه برای شهرت !!!!!

خدمت اقای وزیر باید عرض کنیم ، وقتی مدیر عامل ایرانسل برای پرداخت پول ، با باشگاه استقلال موضع دارد ،دیگر توقعی جز این نداریم و وضعیتی بهتر از این نخواهیم داشت

باید دید واکنش مدیران استقلال به این موضوع چه خواهد بود. 

1004

نظرات کاربران
ایمان۰۴
این چهارپولیسها که اینقدر پیگیر اخبار سرورشون هستن فازشون چیه که میگن ۲۴ بازیکن گرفتیم اگه میشه اسم ببرین در ضمن خروجی هامون رو هم بگید تا از توهم در بیاین در ضمن ما حاضر بودیم اصلا بازیکن نگیریم فقط ابراهیمی حسینی تیام میموندن خیلی زشته که وقتی کامنت میزارید سر خودتون رو هم گول میمالید البته وقتی مربیتون متوهمی مثل برانکو باشه دیگه بیشتر از این نمیشه از شما توقع داشت
۲۶ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۰۶:۱۷
پاسخ
371
340
کیروش بی کیفیت
اینها که هفته پیش میگفتند ما اعتصاب نکرده بودیم !! حالا با این نوشته مشخص شد کی دروغگو هست. در ضمن مهم این هست که مجیدی مربی شما شده. خخخخخ
۲۶ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۱۶:۱۴
217
353
ارتش سرخ
نه اینکه شما یکسره زیر مطالب مربوط به پرسپولیس نظر نمیدید..... نتیجه نمیگیرین چرا خودتون رو به در و دیوار میزنین!!!!
۲۶ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۱۳:۰۵
191
338
کی بود کی بود من نبودم
تا وقتی این وزیر و دار و دسته پرسپولیسی سر کار باشن، همیشه این اتفاقا واسه استقلال خاهد افتاد. هر دفعه توی حساس ترین زمانها، دست و پای تیمو میبندند. اول فصل با جلوگیری از تمدید بازیکنا جلوی پیشرفت تیمو گرفتن، اینبار با بستن پول.
۲۶ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۵۷:۳۷
پاسخ
341
255
آراز
ببخشید ایرانسل فرموده بودند 10 میلیارد به نیومایر و گرو بپردازید؟
۲۶ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۱۰:۱۶
183
332
دختر پرسپولیسی
امان از مظلوم نمایی!!! پول استقلال رو از زمان فتل فتوشاپ تا الان واسه اشتباهات مدیرتون دادین از بدهکاری از امثال بویان و پروپیچ تا گرو و نیومایر...! پس گردن اسپانسر نندازین مشکل از مدیریت باشگاهه :))) ادمین اگه استقلالی نیستی لطفا چاپ کن!
۲۶ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۵۶:۵۲
پاسخ
194
296
ققنوس سرخ
چرا این شیشتقلالیا هیچوقت سیرمونی ندارن و فقط هوچیگری و فراکنی روبلدن؟دیگه از اسپانسر چقدر پول میخواین؟وقتی پولاتونو درست خرج نمیکنین وحیف ومیل میکنین وزیر مقصره؟؟!!
۲۶ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۵۵:۵۲
پاسخ
182
265
احسان
مدیرعامل ایرانسل موضع نگرفته جای تشکرتونه که پیش پیش هم پول داده و پیش خور کردید. وقتی جیک جیک مستونتون بود فکر زمستونتون بود؟؟؟ اول فصل چند وانت بازیکن خریدید!!! پندار تایم، وقتی پنجره بسته مارو مسخره میکردید و خریدهای بنجلتونو توو سرمون میزدید باید فکر این روزارو میکردید
۲۶ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۵۳:۰۷
پاسخ
173
238
طاهااا
خدمت اقای وزیر باید عرض کنیم ، وقتی مدیر عامل ایرانسل برای پرداخت پول ، با باشگاه استقلال موضع دارد ،دیگر توقعی جز این نداریم و وضعیتی بهتر از این نخواهیم داشت .این جمله خیلی برام نامفهومه.. احساس میکنم هیچگونه پیشخوری انجام نشده و فتحی داره ب خاطر وزیر دروغ میگه وزیر داره شعارهایی ک بر علیهش دادن روجبران میکنه.. اخه پیروزیا ما اگه پول داشتیم پول شجاعیان پول تبریزی پول بازیکنا پول قطر پول زمین رو داشتیم کمی فکر کنیم..
۲۶ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۴۹:۴۶
پاسخ
118
178
زانیار
300 میلیارد خرج کردن بعد میگن به ما پول ندادن هه
۲۶ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۴۹:۱۸
پاسخ
166
171
ARYOBARZAN
از قهرمانی های امیر خان ترسیدن کاری کردن تا استقلال امیر نتیجه نگیره و امیرخان برکنار بشه تا دیدن منصوریان نیم فصل دوم با یه سر جوون رکورد زد فصل بعد یه حواشی عجیب ساختن که منصوریان نتونه تیمو جمع کنه و استعفا بده تیم شفر به اوج رسید میشه گفت بهترین تیم غرب آسیا بود ولی نابودش کردن فوق ستاره ها با وجود قرارداد راحت رفتن دوباره استقلال خوب شد و دوباره پروژه نابودی این استقلال کلید خورد!!! اگه استقلال از لیگ کناره گیری کنه آقایون خوشحال میشن؟
۲۶ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۴۳:۴۵
پاسخ
284
61
red boy
وقتی بیست ویک بازیکن میگیرید وقتی فسخ میکنید وقتی بازیکنی رو که فقط چند میلیارد پول رضایت نامش هست اونم دوبار (تبریزی و شجاعیان )میگیرید که هیچ تیمی حاظر نیبود اینهمه پول رضایت نامه بده وقتی اینهمه ریخت و پاش میکنید وقتی پولتونو پیشخور میکنید وقتی فشار بعه باشگاه میارید بخاطر کری بازیکن بگیره نتیجه میشه این البته نگران نباشید وزیر پرسپولیس همشو میده اینا همه هماهنگ شدس نگید مدیر اینطور بود شما اینطورید که اندازه پرسپولیس هیچ تیمی از مدیرعوض نکرده واز این اوضاع ضرر نکرده پس بیخودی هوچیگری نکنید چاره فقط خصوصی سازیه که اگه بشه معلوم میشه چه تیمی پشتوانه بیشتری داره
۲۶ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۳۵:۰۳
پاسخ
93
345
احسان
توجه کردین حرف بازیکنان و کادر فنی همیشه هواداران هست و همیشه حرفای برا گفتن دارند اونم بخاطر شرایط تیم نمی گویند. بحث مالی اصلا مطرح نیست ما بخاطر عشق هواداران بازی میکنیم.بموقع اش حرفای رو خواهم زد. اما هیچ وقت موقعش نمیرسه!
۲۶ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۵۱:۵۹
26
187
jaber
باز می خوان حق پرسپولیس رو پایمال کنن دارن سیاه بازی در میارن
۲۶ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۳۴:۰۲
پاسخ
74
291
مسعود
بازم پرسپولیس باز هم توهم
۲۶ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۰۸:۲۳
130
75
۱۰.۱۰.۳
آقایان خوب مظلوم نمایی یاد گرفتن ازوزیر ورزش تاقاضا داریم تروقرآن تمام دریافتی های این دوتیم و قراردادهاشون رو منتشر کنید وهمچنین دریافتی هاشون از اسپانسر ببینم کدام تیم بیشتر حمایت شده این که نشد هروقت تیمی نتیجه نمیگیره میندازه گردن مدیریت ووزارت این همه براشون بازیکن خریدن دوتا خارجی دیپورتی داشتن به قول فتح الله زده تو این سه سال ۳۰۰ میلیارد هزینه کردن طرف فرارمیکنه میره ترکیه ازترس سوپرجام بعد میزنن زیرش میگن نه ما می خواستیم بازی کنیم یک روز حملهومی کنند به وزیر یک روز داور یک روز فدراسیون یک روز مدیریت همیشه طلب کار هستند #استقلال هوچی گر
۲۶ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۳۳:۰۰
پاسخ
51
272
ARYOBARZAN
این همه نا عدالتی یه روزی محال بود
۲۶ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۳۲:۱۷
پاسخ
166
52
پرسپولیسی
ترکیه جای تمرینه قطر جای عکاسی. خودتو اذیت نکن.
۲۶ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۵۳:۲۷
34
183
barcode
خداییش دیگه خسته شدیم از این همه تبعیض..هر دو یه اسپانسر هر دو مال یه دولت ولی یکی گلو بلبل یکی هم اینجوری .. تو این پنج سال شده هوادارای استقلال نقل و انتقالاتو بدون تجمع بگذرونن؟؟ بدون اعتراض بدون خون دل خوردن بگذرونن؟؟ شده تو این پنج سال پرسپولیسیا هم مث ما ب وزیر اعتراض کنن؟؟؟ دیگه خسته شدیم ب والله
۲۶ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۲۹:۲۱
پاسخ
238
64
پرسپولیس
چطوره غیر از پول هواداری ما را که دادن به شما و فتح الله زاده گفت 300 میلیارد برای سه فصل بوده و اونم پیشخور کردید جایزه فینال اسیا را هم بهتون بدیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!
۲۶ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۰۴:۵۵
38
194
مهدی
عزیزم مدیران نالایق قبلی تون پول دریافت شده اسپانسر رو پیش خور کردن بازم پرسپولیس و وزیر مقصرند؟ دست بردارید از این کج فهمی آنقدر ساده هستید که فتحی هم از ساده لوح بودن تون داره سو استفاده می کنه
۲۶ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۴۶:۱۱
33
169
علی
از شجائیان و نومایر و گرو و کریمی و آقا خان و دانشگر و قائدی و تبریزی که واسه هر کدوم دست کم سه میلیارد هزینه کردین چه خبر؟؟؟!!! (هیچوقت یادم نمیره که میگفتین پیشنهاد پرسپولیس به شجائیان در مقابل پیشنهاد استقلال مثل آبنبات چوبیه!!!!)...... عدالتم آرزوست....
۲۶ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۲۵:۳۴
پاسخ
51
224
مهدی سرخ جامه
دوست عزیز خواهش میکنم شما اول یه سری به کتاب فارسیتون بزنید بعد اعتراض بفرمایید من البته مثل خود شما پرسپولیسی هستم یه موقع فکر نکنید محض کری و رقابت دارم عرض میکنم. شجاعیان هستن ایشون...شما کی و کجا کلمه شجائ رو خوندین که الان این شده شجائیان؟...تورو خدا کمی بشتر به زبان فارسی علاقمند باشید و جدی بگیریدش. ممنون
۲۶ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۰۳:۳۶
119
30
hamed hamedi
به سروش رفیعی و شریفی و نادری و سعید کریمی و مهدی شیری و مهدی ترابی و بودیمیر سلام می رسونن!
۲۶ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۵۰:۵۲
114
36
دهدشت
چقد شما بفکر هواداران هستید. اخ گناه دارین هدف اینا مقابله ما و شماس اخی!حرفای کلیشه ایی
۲۶ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۲۳:۲۳
پاسخ