اعتراض دوباره پرسپولیس به حکم محرومیت خلیل‌زاده/سرخپوشان امیدوار به بخشش شجاع

اعتراض دوباره پرسپولیس به حکم محرومیت خلیل‌زاده/سرخپوشان امیدوار به بخشش شجاع

6090
12:05
23 مهر 1398
باشگاه پرسپولیس یکبار دیگر به حکم محرومیت مدافع این تیم اعتراض کرد و امیدوار هستند که محرومیت خلیل‌زاده برای بازی با پیکان لغو شود.

به گزارش وب سایت نود و به نقل از فارس، پس از اتفاقاتی که در شهرآورد 90 رخ داد شجاع خلیل‌زاده  با رأی کمیته انضباطی با محرومیت روبرو شد و به همین خاطر علاوه بر بازی مقابل شهرخودرو در بازی با پیکان هم محروم شد. 

باشگاه پرسپولیس در پی این مسأله به کمیته استیناف اعتراض کرد و آنها امیدوار بودند که محرومیت خلیل‌زاده لغو شود و به همین خاطر این بازیکن به مشهد رفت تا بتواند سرخ‌پوشان را در بازی با شهرخودرو همراهی کند اما این رأی شکسته نشد و مدافع شماره 3 سرخپوشان این بازی را از دست داد.

با این همه، مدیریت باشگاه پرسپولیس هنوز هم از بخشیده شدن شجاع ناامید نیستند و به همین دلیل یک بار دیگر اعتراض خود را نسبت به محرومیت دو جلسه‌ای این بازیکن اعلام کرده و انتظار دارند که محرومیت شجاع برای بازی با پیکان بخشیده شود. 

از طرف دیگر خلیل‌زاده که در چند روز اخیر به دلیل مصدومیت در تمرینات گروهی حاضر نشده بود از امروز تمرینات خود را آغاز خواهد کرد تا در صورت بخشیده شدن محرومیتش آماده بازی با پیکان باشد. 

2051

نظرات کاربران
حسام
این کار اشتباه.چون یه بدعت نادرست در این زمینه میشه.اون وقت بقیه هم انتظار دارند آرا غیر متعارف شکسته بشه.یا این جور محروم نمی کردند یا نهایتا تو استیناف می بخشیدند الان دیگه رو چه اصل و قانونی می خوان ببخشند؟این میشه لطف ویژه و اینکه شایبه جانبداری از برخی تیمها قوت می گیره..ماشالله کمبود بازیکن هم که ندارند.یه بازی دیگه.محرومیتش بکشه.کمیته انضباطی هم کمی ازاین حالت که هر هفته همه تیمها چندتا محروم و توبیخ و جریمه پای ثابت دارند فاصله بگیره و تغییر رویه بده.
۲۳ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۳۴:۱۰
پاسخ
0
7
arya
شجاع: 2 سال 5 جام بعضیا:20 سال 5 جام چرا ادعا نداشته باشه؟؟؟؟؟!! شجاع جون دلیل محبوبیت اینه دشمنامون به شدت ازت متنفرن بمونی واسمون
۲۳ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۱۵:۵۹
پاسخ
8
5
مسعود گل باشی
خیلی پرویین
۲۳ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۵:۱۱
پاسخ
18
16
حسام
شجاع باید تمام بازیا کارت بگیره تا یاد بگیره به داورا احترام بزاره وجرات نکنه به داور نزدیک بشه مگه جنگه هربازی به داورحمله میکنه
۲۳ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۲۷:۲۶
پاسخ
19
43
امیرعلی پرسپولیسی
خداوکیلی کمیته انضباطی ناحق شجاع رو محروم کرده فقط از رو یک عکس که اونم معلوم نیست فتوشاپ یا نه شجاع بدبخت دوجلسه بدون گزارش داور ناظر بازی محروم کردند.بعد تبریزی که زد به سینه کنعانی وتماشاگران استقلال باسنگ زدند سرش شکست اصن محروم نکردند خب این عادلانه است چرا باید یه بازیکن بیگناه محروم بشه ولی یه بازیکن گناه کار محروم نشه اگه واقعا اون حرکت شجاع انجام داده باشه چرا داوربازی گزارش ناظر بازی داور چهارم هیچکدوم گرارش نکردند.فقط بخاطر عکس فتوشاپ کمیته انضباطی محروم کرده.ادمین خسته نباشی بچاپ ممنون.
۲۳ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۴۱:۰۹
پاسخ
54
26
مریم
جریمه شجاع من نفهمیدم چرا بیشتر از یک جلسه شد ولی احمد زاده خداییش حقشه پاشد موقعی که قرمزها نیاز داشتتن رفت زمانی که پنجره نقل و انتقالات بسته بود حالا میخواد به زور برگرده تو قلبشون.
۲۳ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۱۶:۴۸
پاسخ
6
32
رسول همیشه آبی
اگه بخشیده نشه جای تعجب داره تو این چهارسال سابقه نداشته انقدر بازیکنان سوگلی محروم بشن به همین خاطر که خود باشگاه هم باور نداره بازیکنش محرومه و نمیتونه بازیکنه و مدام در حال اعتراض کردنه
۲۳ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۵۸:۳۴
پاسخ
39
73
4 یا 6؟ مساله این است
پیوس/محرمیو..... به کنار---در عصر جدید بعد از هل دادن داور توسط صادقیان، 6 ماه محرومیت. شجاع: حرف زدن با داور؟ 3 بازی محرم--- استقلالیا: کی؟ کجا؟ کی؟
۲۳ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۵۰:۳۴
پاسخ
77
17
AZADI
استقلالیا هنوز تو کف عارف غلامین دست زد دو جلسه محروم شد دست زدن بدتره یا هیس نشون دادن؟؟؟الحق که شما پیروزیا خدای منطقین...
۲۳ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۴۲:۴۳
10
43
کاشیما قهرمان
حرف زدن با دارو ؟؟؟ نه ... بگو داد زدن سر داور و هیس نشان دادن به داور
۲۳ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۲۹:۴۱
11
38
عشقممم نیمار
اگ اینطوریه ..محرومیت عارف غلامی ک هیچ‌کاری نکرد هم ببخشید :-P نمیشه چون شیش_پولیس سوگولیه ..هرچی میخات بکنه و بعد بازیکنش راحت از محرومیت نجات بده :-P
۲۳ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۰۱:۲۵
پاسخ
50
76
yaser
بی سواد ، غلامی قبل از دست زدنش کارت قرمز گرفت ، حتما نمیدونی برا چی کارت قرمز گرفت ، رفتارش را م ناظر گزارش کرده هم داور جدای دست زدنش برا داور . اما شجاع اگر کاری میکرد باید داور بهش کارت میداد و یا تو گزارش ناظر ویا داور می بود ، یه عکس که اونم اگه خوب ببینیش معلومه که دست شجاع جلوی دهانش نیست بلکه کنار صورتش قرار داره .
۲۳ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۴۷:۱۰
5
7
کاشیما قشقایی
تیم سوگلی که بازیکنانش محروم نمیشه که محرومیت فقط برای استقلاله
۲۳ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۰۱:۲۰
پاسخ
43
73
شیش تایی قدیمی
تو اگه طرفدار استقلالی چرا اسمت کاشیما قشقاییه؟ آهان یادم افتاد تیم خودت که حرفی برای گفتن نداره مجبوری از دیگران مایه بذاری؟
۲۳ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۶:۵۴
42
35
پرسپولیسی ام
شجاع در واقع فقط به خاطر فشار تیم های دیگه محروم شد وگرنه نه هیس به داور نشون داده بود و نه داور و ناظر بازی گزارشی در موردش داده بودن الان هم اگر بخشیده نشه باز هم به خاطر فشار تیم های دیگه و بی عدالتی هست. در حالی که هیچ محرومیتی شامل حال دانشگر به خاطر اعتراض و حمله به داور و مهدی کیانی برای سیلی زدن به بازیکن خیبر خرم آباد نشد. ایکاش قانون برای بازیکن های همه تیم ها یکسان بود.
۲۳ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۵۴:۴۰
پاسخ
65
26
پدیده خوراسان
وریا غفوری مدام در حاشیه است در مسائلی که به فوتبال و خودش ربط نداره نظر میده چجوریه که برخوردی باهاش نمیشه!!
۲۳ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۸:۰۰
پاسخ
81
17
AZADI
وریا تو پیج اینستاش نظراتشو میزاره کاش خارج از تعصبات رنگی میفهمیدیم که وریا حامی جامعه س اگرم نظر بی ربط بخوای سر تا پا کالردون بی ربطه از بس راجع به تیما دیگه حرف زده و دیگه حتی فکر نکنم اسم تیمه خودشو بدونه...ادمین خسته نباشی
۲۳ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۴۴:۵۳
6
33
حمید
یکی هم که از حق دفاع می کنه تو بیا بکوبش متاسفم برات
۲۳ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۱۸:۳۸
3
52
اهواز تایم
سه جلسه محرومیت بیرواند شد یک جلسه !!! حتما برای شجاع هم اتفاق میفته تماشاگران پیروزی مدام فحاشی میکنند فقط یک جلسه اونم مقابل تیم ضعیف پیکان محروم هستند!!
۲۳ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۲:۱۸