اعتراض شدید آنالیزور پرسپولیس به ناظر AFC

اعتراض شدید آنالیزور پرسپولیس به ناظر AFC

14708
23:14
25 مهر 1396
وبسایت رسمی برنامه نود - آنالیزور تیم فوتبال پرسپولیس پس از پایان دیدار این تیم مقابل الهلال به ناظر این مسابقه به شدت اعتراض کرد.

وبسایت رسمی برنامه نود -  آنالیزور تیم فوتبال پرسپولیس پس از پایان دیدار این تیم مقابل الهلال به ناظر این مسابقه به شدت اعتراض کرد.

به گزارش وبسایت نود ، آنالیزور تیم فوتبال پرسپولیس پس از پایان دیدار این تیم مقابل الهلال و پس از اینکه صحنه‌های بازی را دوباره مشاهده کرده بود، نزد ناظر AFC  رفت و به شدت نسبت به انتخاب داور عمانی و قضاوت این داور اعتراض کرد.

تیم فوتبال پرسپولیس امشب (سه‌شنبه) در دور برگشت از مرحله نیمه نهایی مسابقات لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 2 - 2 مقابل الهلال از این رقابت‌ها حذف شد.


 

2020

نظرات کاربران
Ali
لیگ قهرمانان اروپا؟؟؟!!!
۲۶ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۶:۵۳
پاسخ
0
5
دختر پرسپوليسي
الهي كه داور بازي رفت و داور بازي برگشت خير نبينن با اين پنالتيهاي مسخره زحمات بچه ها رو هدر دادن! الهي كه الهلال قهرمان نشه چون حق ما نبود حذف بشيم
۲۶ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۴:۱۴:۱۴
پاسخ
2
6
besiktas
اگه شما از داوری ضرر کردین اونا هم ضرر کردن، تا دیروز بهونه داشتین بازیکن ندارین حالا که همه بودنو میگفتین با همین تیم هم الهلال رو میزنید نتونستین بزنید، الان هم بهونه داوری دارین: داور واسه دوتا تیم اشتباه داشت.
۲۶ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۴:۰۶:۳۰
پاسخ
62
20
ali
آره تو راست میگی برا ما پنالتی نگرفت برا اونا پنالتی گرفت منظورت همین بود دیگه؟
۲۶ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۱۳:۵۲
1
3
javad
کجا داور واسه اونا اشتباه کرد اگه منظورت کارت انصاریه که کارت زردش تو صحنه اول خطا هم نبود
۲۶ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۱۱:۲۰
2
4
محمدشاهی
شما که از اشتباهات داوری علیه پرسپولیس خوش حالی ، برا فصل بعد به تیمتون ضربه زد بازم می گی اشتباه داوری بهانه ست، با این وضع داوری ها ، باید اعتراض کرد ، اگه ساکت بمونیم به فوتبال خودمون آسیب می زنیم.وقتی تمام پست های ای اف سی همه عرب هستند نباید انتظار فوتبال پاک در آسیا رو داشت.
۲۶ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۶:۳۹:۵۱
2
5
66
هوادارالهلال اینجا چه کارمیکنی برو تیمت توفیناله حمایت کن شایدقهرمانی باکمک داوربیاره!!!
۲۶ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۴:۲۸:۰۰
1
3
farzin
نوشدارو پس از مرگ سهراب
۲۶ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۴:۰۳:۱۸
پاسخ
5
63
نادر
اقای انالیزور .اگر شما بازی حریف را انالیز میکنی لطفا بازی خلیل را هم انالیز کن.درسته بازیکن زحمت کشیده ای هست ولی در هر بازی جند تا سوتی میده در سپاهان هم بود همین اشتباهات را داشت گل دوم پرسپولیس 100 در 100 اشتباه ایشان بود ایشان بهتره یک خط بیاد جلو و انصاری بره وسط فقط در مواقعی ایشان بیاد دفاع اخر که بازیکنهای دفاعی پرسپولیس یا محروم باشند یا مصدوم این را برای چندمین بار نوشتم ایشان در حمله میتونه کمک تیم باشه بهتر از ربیع و کامیابی
۲۶ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۴:۰۱:۰۵
پاسخ
17
77
رائول
کاش آنالیزور به جای این کارا ، به وظیفه ش عمل می کرد، و یککم با دقت بیشتر روی کیفیت بازی بعضی بازیکنا مثل: بیرانوند، ربیع خواه، مسلمان، کامیابی نیا، و... تمرکز می کرد!!!
۲۶ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۳:۱۸:۰۷
پاسخ
29
76
هم هتریک کرد هم چیپ زد،خربین5
احتمالا چون انصاری رو داور اخراج نکرد اعتراض کرده
۲۶ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۳:۱۵:۴۶
پاسخ
155
43
فوتبال
اگه پنالتی نمیگرفت باید انصاری رو اخراج میکرد پس میشه گفت به نفع پر۶پولیس سوت زده نه الهلال(خربین)
۲۶ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۴:۵۳:۱۴
13
6
ابراهیم خسروشاهی
به عنوان یه استقلالی ازوضع داوری این بازی خیلی ناراحت شدم .
۲۶ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۳:۱۰:۱۰
پاسخ
20
141
وحید
تا بوده همین بوده رفیق.... سر تیمامون رو می برن حقمون رو میخورن و یه آبم روش
۲۶ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۱۲:۵۹
2
14
a.gol
بازے خیلے خوبے پرسپولیس انجام داد ولے داور باعث شد مانبریم با این حال پرسپولیس دوستت داریم
۲۶ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۲:۵۹:۴۰
پاسخ
21
140
ramin
داور فاجعه بود واقعا من موندم اقایون چرا اعتراض نکردن که داور عرب واسه این بازی گذاشتن
۲۶ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۲:۵۸:۲۷
پاسخ
25
139
YAS
دوست عزیز اعتراض کردن ولی ای اف سی گفت همین ک هست!! باید از ای اف سی ب فیفا شکایت کرد!!البته فک کنم دیگه تو این دوره زمونه پول عربا تا اونجا هم رسیده باشه
۲۶ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۷:۱۱
2
13
خداروشکر پرسپولیسیم
اعتراض کردن ولی نتیجه ای نداشت
۲۶ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۴۱:۵۳
1
12
Masood
اعتراض کردن، afc محل نذاشت!
۲۶ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۴:۵۰:۰۹
2
13
فرشینگ یا شفرینگ؟مسئله این است
واقعا می شد نتیجه رو برگردوند ولی پنالتی الهلال کمر ما رو شکوند...
۲۶ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۲:۴۸:۴۶
پاسخ
30
159
ali
شک نکن اگه پنالتی رو نمیگرفت انصاري رو اخراج میکرد بعد میومدی همچین حرفی بزني???!!
۲۶ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۴:۴۹:۴۶
19
8
شیش
داور عربه چه انتظاریه؟!
۲۶ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۲:۴۶:۴۰