اعتراف ترامپ؛ طرفدار منچستریونایتدم، نه آرسنال!

اعتراف ترامپ؛ طرفدار منچستریونایتدم، نه آرسنال!

7804
15:14
09 بهمن 1396
ترامپ اعتراف کرده به منچستریونایتد علاقه مند است.

وبسایت رسمی برنامه نود - ترامپ اعتراف کرده به منچستریونایتد علاقه مند است.

به گزارش وبسایت نود، دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا در یک مصاحبه تلویزیونی فاش ساخت که طرفدار منچستریونایتد است. در این برنامه تلویزیونی که با اجرای پیرس مورگان (یکی از طرفداران سرسخت آرسنال) اجرا می شد، مجری برنامه به تصور این که ترامپ پدر همچون ترامپ پسر، طرفدار آرسنال است، پیراهن این تیم انگلیسی را با شماره 45 (به نشان چهل و پنجمین رییس جمهور آمریکا) برای وی هدیه آورده بود، ولی دونالد ترامپ عنوان کرد طرفدار آرسنال نیست.

او در صحبت هایش عنوان کرد که اصلاً طرفدار آرسنال نیست ولی دوستی دارد که مالک باشگاه منچستریونایتد است (اشاره به گلیزرها).

طبق اعلام رسانه های آمریکایی، در سال 2016، خانواده گلیزر، حدود 45 هزار پوند به کمپین انتخاباتی دونالد ترامپ کمک کرده اند. خانواده گلیزر علاوه بر تملک باشگاه منچستریونایتد، صاحب باشگاه Tampa Bay Buccaneers نیز هستند.

1878

نظرات کاربران
بلوچ سرخ
چه بد
۱۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۱:۰۲:۵۷
پاسخ
7
4
CR 6+4 FCP
در کل رئال و در انگلیس لیورپول.
۰۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۲۴:۳۷
پاسخ
30
5
بارسلونا❤
چه جااالب
۰۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۲۲:۴۲
پاسخ
13
18
امیر
پس من دیگه طرفدار من یونایتد نیستم.
۰۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۰۷:۵۷
پاسخ
23
18
کاظم
خدا رو شکر . نباش . یونایتد به طرفدار الکی مثل تو نیاز نداره . دوما اینکه به قول مورینیو یک چهارم دنیا طرفدار یونایتد هستند، پس کاملا عادیه که ترامپ یا بوش یا اوباما یا ... طرفدار یونایتد باشند .
۱۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۰۸:۲۲
3
13
فقط چلسی
همون بهتر که طرفدار منچستر هستی
۰۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۵۰:۱۳
پاسخ
16
14
جاسم
فکر کردی مالک باشگاه خودتون خیلی انسان پاک و مظلوم دوستیه؟؟؟ برو بخون ببین چه اخلاق هایی داره و با چه کلاه برداری هایی پولدار شده . بعد میفهمی که باز صد رحمت به گلیزرز ها
۱۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۱۸:۳۱
1
16
وامنان دهکده خورشیدی
آقای ترامپ، شما لطف کن درباره فوتبال اصلا حرف نزن
۰۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۴۴:۳۰
پاسخ
14
26
V
خوب نگفته که طرفدار منچستره !
۰۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۵:۵۵
پاسخ
5
23
v
خدا رو شکر
۰۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۴:۲۰
پاسخ
3
18
بِراتعلی CR7
حتما ترامپ بازی های فوق العاده سلطان و دریبل ها و گل هایی که همش با عملکرد فردی خودش بعد از پنج شیش تا دریبل میزنه رو ندیده وگرنه عاشق رئال می شد و این تیم رو می خرید و از شر پرز راحتمون می کرد. واقعا فقط یکی مثل ترامپ قدر بهترین بازیکن دوران رو میدونه و طلا و جواهر میریزه به پاش
۰۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۲۷:۳۱
پاسخ
26
20
عـلـی ...
جون هر کی دوست داری خودتو به فوتبال و ورزش نچسبون .. همینجوریشم همه ازت متنفرن .. لطفا با این کارا نذار اونایی که تنها دل خوشی شون فوتباله به خاطر تنفر به تو از فوتبالم متنفر بـشـن ..
۰۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۲۶:۰۴
پاسخ
19
25
مستاجر خدا
یه چی بگم از ادمین خواهش میکنم اگه تقریبا درست بود چاپ کنن یه تحقیقات کمی که کردم متوجه شدم اکثر آمریکایی ها طرفدار یونایتد هستن به عبارتی بیشترین طرفدارو یونایتد داره شاید شاید مالک آمریکاییش گلیزرها بی تاثیر نیست و تبلیغات گسترده ایی که میشه
۰۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۱۳:۲۴
پاسخ
14
33
محمود
اصلا چیز عجیبی نیست مالکان منچستر امریکایی هستن و یک امریکایی هم یا طرفدار منچستر است یا طرفدار ارسنال البته لیورپول هم مالکش امریکایی است و چندین مالک تیمهای انگلیسی هم امریکایی هستن ...و در اخر اینکه خوشحالم که طرفدار منچستر نیستم اونم باشگاهی که مالکش امریکایی است و طرفداری مثل ترامپ داره نمیخوام حرف سیاسی بزنم ولی مشخصه که امریکاییها تو کشورهای مثل انگلیس سرمایه گذاری میکنن تا کشورهای مثل ایتالیا و اسپانیا چون امریکاییها بیشتر مسائل مالی براشون مهمه تا خود این ورزش و جالبه گلیزرها ۴۵ملیون پوند برا ستاد این اقا خرج کردن
۰۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۸:۰۸
پاسخ
28
31
سعید
همون یه ذره علاقه به منچستر، به جا مونده از دوران فرگوسن رو هم ازم گرفتی.
۰۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۵:۵۱