اعتراف خاموش شفر؛ بازگشت وریا به پست اصلی

اعتراف خاموش شفر؛ بازگشت وریا به پست اصلی

23740
14:48
19 بهمن 1396
شفر برای ترکیب بازی تیمش مقابل سپیدرود، مجددا خسرو حیدری را به نیمکت منتقل کرد و وریا را در پست همیشگی خودش یعنی دفاع راست به میدان فرستاد

وبسایت رسمی برنامه نود - ترکیب شفر برای بازی مقابل سپیدرود، نشان می‌دهد که گویا او خیلی هم با انتقادها در مورد پست وریا غفوری مخالف نبوده است. 

به گزارش وب‌سایت نود، شفر در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی از آنالیز برنامه نود انتقاد شدیدی داشت. او در بازی با ذوب‌آهن دست به تغییری در ترکیب تیمش زد. تغییری که هم برای او گل داشت و هم البته در گل برتری ذوب‌آهن نقش داشت. او وریا را یک خط جلوتر در خط هافبک بازی داد و خسرو حیدری را به دفاع راست برگرداند. وریا در پست جدیدش عملکرد خیلی خوبی داشت اما جای خالی او در دفاع کاملا احساس شد.

شاید در مورد این که این تغییر شفر در ترکیب تیمش درست بوده یا نه نشود اظهارنظر صریحی کرد اما ترکیب امروز استقلال مقابل سپیدرود نشان می‌دهد که او خودش هم اعتقاد داشته که این تغییر چندان به نفع تیمش نیست. شفر برای ترکیب بازی تیمش مقابل سپیدرود، مجددا خسرو حیدری را به نیمکت منتقل کرد و وریا را در پست همیشگی خودش یعنی دفاع راست به میدان فرستاد. یک تغییر دیگر هم حضور نورافکن به جای زکی‌پور در دفاع چپ است. زکی‌پور هم که در یکی دو هفته گذشته بازی خوبی انجام نداده بود به نیمکت رفت تا باز هم نورافکن در این پست به میدان برود.

 

30388

نظرات کاربران
اس اس جانمه
اریو قشنگ معلومه از طرفدارای 4444پولیسی در حد نظر دادن درباره سرورتون تاج نیستی
۲۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۵۵:۵۲
پاسخ
2
19
مرتضی
ای کاش اول فصل شایان مصلح رو میخریدن ولی بخاطر قیمتش نخریدن اون طوری راحت سمت چپ هم سال ها بیمه میشد.
۱۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۱۲:۵۶
پاسخ
9
4
مهران اراکی
بخدا خسته شدیم از بازی دادن به قربانی و انصاری بخدا هر وقت این دوتا تو بازی هستن من همش حرص میخورم چرا برزای نباید بازی کنه چرا تیام کلا ده دقیقه بازی کرد اقای شفر توروخدا اینقدر از قربانی و انصاری استفاده نکن ما طرفدارا چه گناهی کردیم اینقدر حرص بخوریم برای فصل بعد دانیال ماهینی رو برای دفاع راست معین عباسیان رو برای دفاع چپ کولی بالی و رابسون جانواربو برای دفاع وسط مهدی ترابی برای وینگر چپ دوتا مهاجم خوب هم بگیره انصاری ، قربانی ، منتظری ، پادوانی ، حیدری رو بذاره تو لیست فروش وریاغفوری رو وینگر راست بذاره وقتی دانیال ماهینی رو تو دفاع راست خرید
۱۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۴۵:۱۸
پاسخ
16
5
e
تو پنجره نقل و انتقالات تابستانی پیش رو باید یه دفاع چپ مطمئن بخریم پادو رو بفروشیم تا سهمیه بازیکن خارجی واسه آسیا هم داشته باشیم دفاع چپ خوب ایرانی اصلا نیست تو لیگ خودمون یه خارجی در حد وریا بخریم خوبه
۱۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۴۱:۵۴
پاسخ
5
91
یلدا
بخرید اصلا همه رو بخرید سه فصل متوالی هر فصل گرون ترین تیم لیگ برتر رو می بندید و همیشه هم دیوار حاشا بلنده واستون...
۱۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۱۹:۰۸
30
3
حسین اوون
اعتراف خاموش؟؟؟؟شاید خسرو آماده نبوده که رفته رو نیمکت...کلا شفر مربی با نظمی هست و صریح .
۱۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۳۷:۰۴
پاسخ
8
104
محمدپارسا
اماده و سرحال ارین بازیکن لیگ ووریا غفوریه با فاصله اولین بازیکنیه ک توجام جهانی فیکسه
۱۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۲۶:۵۶
پاسخ
10
134
Farshid
متاسفانه زکی پور در حد استقلال کبیر نیست کلا چند وقته چپ خوب نداریم
۱۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۳۰:۳۹
پاسخ
69
139
.:FarZaD:.
بچه ها به آریو و تاج ایران و آبی چیزی نگین؛ مثلا ما نفهمیدیم که استقلالی نیستن!
۲۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۱:۲۷:۴۹
2
32
فرزاد
اریو جان شما یا فقط نتیجه بازی رو نگاه میکنی یا اول فصل بازیارو نمیدیدی اول فصل تیم منصوریان تعداد پاساش به ۱۰ تا نمیرسید و توپ لو میرفت ولی تو بازی های تیم شفر هر بازی حداقل ۲۰۰ تا پاس میدن به هم واونم پاسای تک ضرب منصوریان مربی نبود که تو استقلال مربیگری کنه چون اون بازی واکنش گرایانه بلد بود و میخاست بعد باخت به العین بازی با مالکیت توپ یاد بگیره که استقلال جای این آزمایش هانیست اگه هم میموند مثل قلعه نوعی وقتی که یکم راه افتاد و دو تا جام گرفت میرفت دانشی که تو استقلال به دست اورده رو برای تیم های دیگه استفاده میکرد بهت پیشنهاد میکنم بازی های استقلالو ببینی
۱۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۱۴:۴۲
1
31
لالایی
۹ پولیسیا لازم نکرده در مورد استقلال نظر بدهند با اسامی ابی وتاجی میایید که ترس تون رانشان میده. همه چی از گل زیبای فرشید شروع شد و نوستالزی دربی پارسال...
۱۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۰۳:۰۱
3
43
خطاب به تاج ایران و آبی و آریو
همین که طرفدارای جعلپلیس مثل مکتبشون به صورت جعلی و به اسم هوادار تاج کبیر میان و از شفر بد میگن نشون دهنده ترسشون از اوج گرفتن استقلاله..حالا صبور باشید روزای ترسناک دیگه هم در انتظارتونه.. شفر حالا حالاها اینجاست.
۱۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۵۷:۵۶
5
54
روشنی
استقلال کبیر؟؟؟؟؟
۱۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۳۷:۰۳
125
29
آبی
والا منصوریان انقدر زحمت کشید تیمو ساخت حالا شفر اومده نتیجه زحمات منصوریانو بنام خودش کرده. هی میگن تیم کلی عوض شده.جون به جونمون کنن بیگانه پرستیم. اختلافمونم ۱۹ امتیاز شده دیگه رومون نمیشه کری بخونیم.
۱۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۳۴:۰۵
167
24
خطاب به اریو
نه, برعکس گفتی... برانکو در حد پرسپولیس نیست و اگر نتیجه ای هم گرفته بخاطر وجود ملی پوشان تیم نفت هست.. اگر جلال حسینی و بیرانوند و امیری را بزور از نفت نمی خرید الان ته جدول دست و پا میزد...