اعلام آخرین وضعیت مدافع سپاهان برای حضور در پرسپولیس

اعلام آخرین وضعیت مدافع سپاهان برای حضور در پرسپولیس

37476
11:26
15 تیر 1395
سرپرست باشگاه سپاهان اصفهان می‌گوید پرسپولیس هیچ نامه‌ای برای جذب شجاع خلیل زاده نزده است و این مدافع در سپاهان به کارش ادامه خواهد داد.

وبسایت رسمی برنامه نود - سرپرست باشگاه سپاهان اصفهان می‌گوید پرسپولیس هیچ نامه‌ای برای جذب شجاع خلیل زاده نزده است و این مدافع در سپاهان به کارش ادامه خواهد داد.

به گزارش وب سایت نود و به نقل از مهر، مسئولان باشگاه پرسپولیس با درخواست برانکو ایوانکوویچ به دنبال این هستند تا شجاع خلیل زاده مدافع سپاهان را به تیم خود اضافه کنند. خلیل زاده بعد از اتمام دوران خدمت سربازی خود به تیم سپاهان برگشته ولی پرسپولیسی‌ها امیدوارند با همان روشی که کنعانی زادگان از این تیم راهی استقلال شد، خلیل زاده را از سپاهان به خدمت بگیرند.

این در حالی است که عبدالله ویسی و مسئولان باشگاه سپاهان در مصاحبه‌های مختلف خود بر ماندن خلیل زاده تاکید کرده اند.

مهدی اخوان سرپرست سپاهان در این خصوص گفت: شجاع دارد با ما تمرین می‌کند و نمی‌دانم اخبار حضورش در پرسپولیس از کجا مطرح می‌شود.

وی افزود: پرسپولیسی‌ها گفته‌اند که برای گرفتن شجاع خلیل زاده به سپاهان نامه زده‌اند؛ در حالی که ما هیچ چیزی ندیده‌ایم. باشگاه سپاهان روی شجاع حساب ویژه باز کرده و وقتی نفر اول کادر فنی هم تاکید به حفظ وی دارد، این بازیکن را حفظ خواهیم کرد.

 

2051

نظرات کاربران
امیر
خخخ اخی نیم فصلم نمیتونه بیاد شجاع هفته هجدهم لیگ برتر بازیکن آزاد میشه اون موقع هم نقل و انتقالات بسته شده اخیییییییییییییییییییییییییی
۱۵ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۵۸:۳۱
پاسخ
3
4
سپاهان 5تایی
خواهشا سرخابیای پایتخت و مغرور تهران بی خودی صدا نکنند هم حاج صفی و هم خلیلزاده مال سپاهانن لطفا شما برید مراقب اسطوره های فراری خودتان باشید سال دیگه محرم و شجاع و احسان و کولیبالی و مهرداد میترکونیمتون
۱۵ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۲۶:۱۸
پاسخ
4
11
عرفان
تجربه استقلال خوزستان کافی نبود تا بفهمید یه تیم باید تیم باشه تا نتیجه بگیره. تعادل تو تمام نقاط زمین ایده آل ترین شکل برای یک تیمه که پرسپولیس با یه مهاجم خوب این تعادل رو ایجاد میکنه. قرار باشه کیلو کیلو ستاره بریزی تو تیم نظم تیم بهم میخوره که نتیجش میشه استیل آذین چند سال پیش و استقلال امسال که نهایت سهمیه بتونه بگیره. منطقی باشید یکم.
۱۵ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۰۸:۰۵
پاسخ
3
19
4*6
نیم فصل که میاد پرسپولیس کبیر. اقلا یه خورده پول در بیارین ازش با فروشش الان.
۱۵ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۵۲:۲۷
پاسخ
38
92
کوروش
شما چرا حاضرید کلاه سرتون بره خب همونطور که میگید خودتون صب کنید نیم فصل مفت خوذش میاد خخخخ
۱۵ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۳۲:۴۹
2
8
سپاهان
شجاع تا آخر فصل سپاهانه
۱۵ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۲۶:۵۸
16
14
ستار ۶ملی - ۴فعلی خخخخخخ
کنعانی زادگان تشکر که نیومدی تا شجاع بیاد پرسپولیس راستی کاوه تششششششششکر تشکر
۱۵ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۱۷:۵۴
پاسخ
85
62
ایلیا
ما منتظریم قراردادش سر بیاد و خودش بیاد پول مفت نداریم بدیم برای دریافت رضایت نامه به سپاهان
۱۵ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۱۶:۳۸
پاسخ
35
83
۴.۶
قانون توی فدراسیون فوتبال تعریف خاصی نداره یه روز اینوری یه روز طرف دیگه
۱۵ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۱۳:۱۸
پاسخ
16
94
9 سال حسرت
اینا همونایین که میگفتن رفتن رضاییان هیچ تاثیری نداره کارتون تمومه
۱۵ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۱۲:۱۰
پاسخ
125
52
zahra
من نمیدونم چرا این پرسپولیسیا اینقدر پیله هستن بابا بازیکن با تیم سپاهان داره تمرین میکنه اینا ب زور میخوان بازیکن بگیرن
۱۵ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۰۷:۱۵
پاسخ
156
87
4آتیشه پرسپولیسی
ما هوادارای پرسپولیس هم میدونم هیچ مذاکره ای نشده چون آقای طاهری و ترکاشوند تا تونستن امسال به هوادار قول و وعده الکی و دروغ دادن وحید امیری هم باید از بیراوند ممنون باشیم که واسطه شد وگرنه خودشون هیچ عرضه ای نداشتن.حالا فهمیدم باید به طارمی و رضاییان حق داد با وجود این آدم های دروغگو الان ما باید به وزارت ورزش شاکی باشیم که چرا یکی مثل طاهری رو انخاب کرده برای پرسپولیس
۱۵ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۰۲:۰۰
پاسخ
54
144
666 666
اگر الان نیاد ، نیم فصل میاد قط الان که بیاد یه پولی هم به سپاهان میرسه اقایون سپاهانی خودتون بهتر میدونین ولی ما خیالمون راحته که نهایتا نیم فصل شجاع توی تیممونه
۱۵ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۵۹:۴۸
پاسخ
72
229
M-AD RAA
قنبرزاده هم واس بیرانوند همین حرفارو میزد ولی آخرش اومد.....شجاع هم قطعا میاد.....
۱۵ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۲۴:۵۱
11
28
علیرضا م.
مطمئنی؟! تیمی که دوتا کاپیتانش رو انداخته بیرون و گفته به خاطر فوتبال حرفه ایه، و دو تا بازیکنش ولش کردن و رفتن و گفته چرا تعصب ندارن، به نظرت می تونه بازیکنای یه تیم خوب رو جذب کنه؟! خلیل زاده سرنوشت بنگر و حسینی رو وقتی از سپاهان به پرسپولیس رفتن ببینه، فکر رفتن رو هم نمی کنه!
۱۵ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۰۴:۲۵
52
22
اقلیت آبی
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! واسه جذب خلیل زاده نامه نزدن جناب طاهری؟! از رضاییان شکایتی انجام نشده! واسه تمدید قرارداد ماریچ هیچ اقدامی صورت نگرفته! واسه جذب مهاجم خارجی به حرف برانکو گوش نمیکنن! دقیقا آقای ترکاشوند،خمارلو و طاهری چیکار میکنن؟!
۱۵ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۵۹:۴۳
پاسخ
47
212
یادگاری ۴*۶
عزیز دلم شما که دلت برای پرسپولیس میسوزه لطفا برای تیم حاشیه درست نکن . کادر فنی و مدریت خودشون با هم کنار میان ضمن اینکه روند جذب بازیکن امسال خیلی اصولی و یکنواخت بوده و این فقط بخاطر مدریت خوب آقای طاهری هست . وگرنه کاری نداره که مثل منصوریان راه بیفتن تو بازار و چکای بی محل بکشن بدن به بازیکنان . لذا وسطای فصل مشخص خواهد شد که استقلال امسال چیکار کرده و وقتی کشتیشون به گل نشست اون موقع میای و کامنت میذاری دم آقای طاهری گرم . پس لطفا صبر داشته باش و کارارو به کاردان بسپار . با تشکر از صبر همه هواداران سرخ آتشین .
۱۶ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۰۰:۵۶:۴۴
1
13