اعلام اسامی محرومان هفته هشتم لیگ برتر؛ پرسپولیس و سپاهان هر کدام یک محروم

اعلام اسامی محرومان هفته هشتم لیگ برتر؛ پرسپولیس و سپاهان هر کدام یک محروم

6167
13:24
01 آبان 1398
کمیته مسابقات اسامی محرومان هفته هشتم لیگ برتر فصل ۹۹-۹۸ اعلام شد.

به گزارش وب سایت نود و به نقل از سایت  سازمان لیگ فوتبال ایران، اسامی محرومان به شرح زیر است:

سیروان قربانی صنعت نفت آبادان

عادل باباپور مربی ماشین سازی تبریز

محسن فیاض بخش شاهین شهرداری بوشهر

مهدی ببری آقاجه تراکتورسازی تبریز

مهدی عبدی پرسپولیس 

مهدی کیانی سپاهان اصفهان

2051

سایت سازمان لیگ
نظرات کاربران
توهم ژاپنی
دقت کردین تخلفات کیانی اصلا رسیدگی نمیشن؟ سیلی زدن به بازیکن حریف، هل دادن داور، خشونت شدید. جالبه تو دوتا تیمی بوده که مصونیت داشتن و دارن. شجاع تا تو سپاهان و تراکتور بودن بدون محرومیت ولی از وقتی اومده اینور چقد محرومیت. جالب نیست؟؟ اگه کوررنگی نداشته باشین جالبه
۰۱ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۲۵:۵۲
پاسخ
29
36
فقط زرد طلایی
توهم عجیبی داری یا خیلی هوچیگری ! در مورد کیانی که سکوت بهترین جواب است . شجاع تا وقتی سپاهان بود یا اخراج میشد یا محروم ، از وقت رفت سوگولی مصونیت گرفت . بعضی حرف ها اینقدر مضحک هست که شاید بهتره جواب ندیم . تیم بحران زده پیروزی به دنبال بحران سازی برای دیگران است ، این فصل چیزی نمیشید عزیزم . خسته نباشی ادمین
۰۱ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۲۴:۱۱
24
21
Victor
خواهشاً، استقلالی ها، سپاهانی ها و تراکتوری هاحرفی از عدالت نزنن که فقط خودشون رو ضایع میکنن، اونم بد جوری! زشته به خدا، حداقل یه کم شرم کنین، راه دوری نمیره، فقط کمتر ضایع میشین!
۰۱ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۱۹:۱۵
پاسخ
40
25
عشقممم نیمار
ب امید شکست سنگین تراکتور و‌ شیش_پولیس ..دو‌تیم‌ بی افتخار قرمز رنگ‌در این هفته :-)
۰۱ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۴۱:۲۲
پاسخ
68
11
سینا
همانطور که عارف غلامی رو بخشیدند شجاع هم بخشیده شد فقط فرقش این بود که استقلال از عارف غلامی استفاده کرد ولی پرسپولیس به دلیل ضعف کمیته انضباطی نتونست از شجاع تو بازی با پیکان استفاده کنه. اگه این عدالته باید فاتحه این عدالت رو خوند.
۰۱ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۵۱:۴۷
پاسخ
67
27
سپــاهان
کیانی! متعصب و جنگنده هست ولــــی همین تعصب - بعضا بیش از حد - باعث ایجاد استرس میان بازیکن هــا می شه.. یک کاپیتان تموم عیار باید ضمن مدیریت، آرامش رو هم به بقیه تزریق کنه..
۰۱ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۵:۴۶
پاسخ
21
31
شازده آبی
ســه جلســه محرومیت شــجاع چی شد؟؟؟؟ با توبیخ، تمومش کردن؟ ؟ ؟ ؟ عدالت، بخش گمشـــده فوتبال ایــران. . . . متاسفم
۰۱ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۸:۵۴
پاسخ
116
66
پیروزی قهرمان لیگ 6 تیمه تخت جمشید
محرومیت بیرانوند وشجاع هم که کلا فراموش شد
۰۱ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۲۶:۰۶
47
12
arya
منم متاسفانه کلمات و جملات مجانی هستن و هرکسی میتونه بدون هزینه ازشون استفاده کنه. واقعا متاسفم
۰۱ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۴:۴۱
56
14
همیشه قرمززززز
هروقت یزدانی 3 جلسه محروم شد بیا از عدالت حرف بزن
۰۱ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۵۹:۳۷
47
31
a
بابا وقاحت. این که سر یک عکس 3 جلسه محرومیتشو کشید. اون جلسه آخر هم بخشش چندساعت قبل از بازی بدرد پرسپولیس نخورد. ضمنا عارف غلامی شما رو هم بخشیدن قبل از بازیتون که اومد بازی هم کرد 2 گل هم زد. شماها حکایت اون بنده خدایی هستین که اسم پسرشو گذاشته بود رستم، می ترسید صداش کنه. اینقدر مدیران و مربیانتون پشت این مظلوم نمایی های مضحک قایم شدن که کم کم هواداران استقلال و اون 2 تا تیم دیگه هم باورشون شده.
۰۱ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۴۶:۰۳
39
36
علی
بهتره یه نظریم راجب عرف غلامی بدی