اعلام اسامی محرومان هفته هفتم لیگ برتر/ پرسپولیس 3 و استقلال 2 محروم دارد

اعلام اسامی محرومان هفته هفتم لیگ برتر/ پرسپولیس 3 و استقلال 2 محروم دارد

7250
11:17
26 مهر 1398
کمیته مسابقات اسامی محرومان هفته هفتم لیگ برتر فصل ۹۹-۹۸ اعلام شد.

به گزارش وب‌سایت نود و به نقل از سایت سازمان لیگ فوتبال ایران، اسامی محرومان به شرح زیر است:

رسول خطیبی سرمربی، عادل باباپور ماشین سازی
سیروان قربانی صنعت نفت آبادان
شجاع خلیل زاده، فرشاد احمدزاده، سیامک نعمتی پرسپولیس
عارف غلامی، هروه ملیچ استقلال
محسن فیاض بخش شاهین شهرداری بوشهر
حامد لک ماشین سازی
مهدی ببری تراکتورسازی

در ضمن بازی پرسپولیس و پیکان  نیز با حکم کمیته انضباطی بدون تماشاگر برگزار می شود.

4416

نظرات کاربران
رایکوف
فقط محروم تراکتورو ببینین خخ مثلا خواستن محروم داشته باشه الکی مثلا کسی شک نکنه
۲۶ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۰۰:۵۸
پاسخ
6
13
عشقممم نیمار
عارف غلامی و‌ملیچ کاملا ب ناحق محرومشون کردن :-P
۲۶ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۲۵:۱۷
پاسخ
37
37
حسن
اگه دقت کنید می بینید که همه ی این افراد به خاطر مسائل غیر فوتبالی محروم شدند و فقط میتونم بگم که متاسفم واسه کشورم! یادمه یه زمانی بازیکن اخراج می شد با داور دست می داد بعد از زمین بیرون می رفت اما الان به خاطر یک خطای وسط زمین کلی دعوا راه میفته! بیرون زمین هم که ماشاا... حاشیه بیداد میکنه. کاش حرفه ای بودن ولی نیستن و فقط اداش رو درمیارن
۲۶ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۶:۱۱
پاسخ
3
40
رضا
بجای سیامک نعمتی باید کنعانی زادگان محروم میشدتوپ سمت تماشاگران شوت کرد توصحنه درگیری اتفاقی نیفتاد به ناحق قصد فریب داور رو داشت که تماشاگران حساب کنعانی دستش دادن
۲۶ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۹:۳۱
پاسخ
30
18
خطاب به بالایی
نظرت راجب سیاووش یزدانی چیه محرومیت اون باید تا اطلاع ثانوی میشد نه فرشاد ما
۲۶ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۲۶:۳۹
16
16
۶
نظری راجب تبریزی و شجاعیان نداری!!! سیامکو با ارنج رفتن تو سرش کارتم گرف بنده‌خدا!! شجاعو با ی عکس با زاویه نامعلوم و بدون گزارش ناظر و داور محروم کردن،نظری نداری؟!! هواداراتون سنگ زدن هردوتیم مساوی محروم شدن و اگ برعکس بود همین نظرو داشی؟! از طرف خودمون همه چیو نبینیم (ی سوزن ب خودمون ی جوالدوز ب بقیه)
۲۶ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۱۵:۳۵
19
29
محسن
این محرومیتا باعث میشه بازیکن هر خطایی که داور میگیره به داور حمله ‌نکنه پیش داورشاخ و وشونه نکشه مثل شجاع خلیل زاده ..روش خیلی بدیه خارج ازایران وتو بازی ژاپن و بحرین با اعتراض به داوری به روش شجاع خلیل زاده ضربه خوردیم وباختیم
۲۶ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۵۴:۵۱
پاسخ
8
23
۴*۶
شما نمیتونید جلوی پرسپولیس کبیر رو بگیرید :) با اون حکم های خنده داری که صادر میکنید...در آخر همتون شاهد بالا بردن جام توسط سید سخره هستید. :)
۲۶ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۴۶:۱۸
پاسخ
28
22
رایکوف
سخره در ادبیات فارسی یعنی مسخره سید سخره خخخ دادا اشتب میزنی
۲۶ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۰۲:۵۱
6
8
AZADI
سید سخره:))؟؟؟یا صخره؟؟؟:)))البته واسه ما سنگ قلوه ایم نیست...ضمن اینکه کودک شیرین و دوست داشتنی هستی بگو ببینم دست زدن برا داور بدتره یا هیس تشون دادن گلم؟؟؟:)))))))
۲۶ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۳:۴۵
14
15
کاشیما قهرمان
مگه تو خواب البته ...
۲۶ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۲۷:۳۶
13
9
جووونم کیروش
وریا غفوری پس چرا محروم نمیشه!!؟
۲۶ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۱۴:۳۷
پاسخ
21
14
تراختورچیام
چه عجب این دفعه جریمه مالی نکرد
۲۶ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۵۳:۱۹
پاسخ
5
7
Sam
بعد خیلی جالبه که هیچکس از تراکتور و سپاهان نیست. با این سیستم پرسپولیس هر هفته چند بازیکن محروم داره. چون باید یه تیمایی هم قهرمان بسن دیگه بهرحال...
۲۶ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۴۸:۵۷
پاسخ
21
12
تی تی توکیو
هدفشون از محرومیت پرسپولیس اینه که تماشاچیا و بازیکناشون بیشتر استراحت کنن برای بازیهای آینده. این تیم سوگلی پیچیده کار میکنه. ما گول نمی خوریم.
۲۶ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۴۸:۵۲
پاسخ
26
10
حسن قوژد
سید جلال انشالا به ترکیب برمیگرده و پیروزی های پرسپولیس ژاپنی سوز شروع میشه
۲۶ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۵:۳۵
پاسخ
20
17
AZADI
مطمئنی پرسپولیس ژاپنی سوزه؟؟؟پس کاشیما چیه فرزندم؟؟؟
۲۶ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۴:۴۹
8
14
خان دایی
قبلا کمال گتوزو را به را محروم می شد الانم پسر شجاع!
۲۶ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۱:۳۱
پاسخ
18
7
هاتف
ما دیگه به محرومیت‌های پی در پی پسر شجاع عادت کردیم. این نقطه ضعف بزرگ شجاع خلیل زاده س. امیدوارم کادر فنی با رفتار درمانی از شجاع یه بازیکن استاندارد بسازن. متاسفانه همین خصوصیتش باعث شده تا به تیم ملی هم دعوت نشه.
۲۶ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۰:۰۷