اعلام برنامه تمرینی پرسپولیس قبل از دیدار با ماشین‌سازی

اعلام برنامه تمرینی پرسپولیس قبل از دیدار با ماشین‌سازی

1479
14:08
16 اردیبهشت 1398
برنامه شاگردان برانکو ایوانکوویچ قبل از بازی با ماشین‌سازی اعلام شد.

به گزارش وب سایت نود و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس و بنابر اعلام مدیر رسانه‌ای تیم، با تصمیم ایوانکوویچ، سرخپوشان فردا سه‌شنبه تمرین نخواهند داشت و استراحت می‎کنند. این تصمیم با توجه به بازی امروز و برنامه بازگشت گرفته شد.

تیم فوتبال پرسپولیس با توجه به اینکه باشگاه پرواز چارتری را تدارک دیده است، بعد از بازی در سریع‌ترین زمان ممکن و نیمه شب مستقیم به تهران پرواز می‌کند.

سرخپوشان با توجه به خستگی بازی و طول مدت سفر، فردا را استراحت می‌کنند تا آماده بازی با ماشین‌سازی شوند که روز شنبه 21 اردیبهشت انجام خواهد شد.

2051

سایت باشگاه پرسپولیس
نظرات کاربران
پرسپولیس ایران، نه استقلال تهران
پرسپولیس با همین برنامه ریزی های خوبه برانکوست که نتیجه گرفته اقای عرب اگه نمیتونی پول برانکو رو جور کنی بهتره که بری از پرسپولیس
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۵۱:۱۴
پاسخ
2
28
حسام
کدوم نتیجه خوب؟از پنج بازی اخر دو باخت و سه تساوی! اصلا عالیه!
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۲۰:۴۱
0
0
ARYOBARZAN
پرواز چارتر ارزونتر از پرواز معمولی!!!دروغ سیزده بود یا هدایتی از زندان کمک میکنه؟
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۴۹:۱۹
پاسخ
29
2
مبهم
بهتره تو چیزی که تخصص ندارین اظهار نظر نکنین . نه اطلاعاتی از پرواز داریم نه قیمت بلیت ، ولی مشخصه که قیمت صندلی چارتر ارزان تر از نرخ اصلی بلیت هست . کاری که تمامی آژانس ها برای سود انجام میدن . حالا بستگی داره به تعداد بلیت و نوع پرواز . وقتی تمام بلیت ها استفاده بشه برای کادر تیم و همچنین کانون هواداران قطعا قیمت مناسب تر میشه . موفق باشین .
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۲۶:۰۶
2
6
شازده آبی
یکی پرسید قرمـــــزا چرا مصدوم نمیشن . . . . خب برادر من اینا اصن تمـــرین نمیکنن . . .. . تا تاشکنـــــد ک پیاده هم میشه رفت‎و چارتـــــر میگیرن . . . . بعدشم ســــــه روز استراحت می‎کنن . . . . انگار خیال‎شون بابت بازی ماشین‎سازی جمع‎ه.
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۲۷:۱۱