اعلام جزئیات دیدار دوستانه تیم ملی ایران و سوریه

اعلام جزئیات دیدار دوستانه تیم ملی ایران و سوریه

3712
12:03
29 اردیبهشت 1398
اعضای تیم ملی فوتبال سوریه برای برگزاری دیدار دوستانه با ایران روز 14 خرداد ماه به تهران سفر می‌کنند.

به گزارش وب سایت نود و به نقل از فارس، تیم ملی فوتبال ایران در فیفا دی پیش رو روز 16 خرداد در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود و به همین دلیل اعضای تیم ملی فوتبال سوریه روز 14 خرداد وارد تهران خواهند شد.

این مسابقه نشست خبری هم خواهد داشت و کنفرانس خبری مربیان دو تیم روز 15 خرداد برگزار خواهد شد.

همچنین دیدار تیم ملی فوتبال ایران و کره جنوبی که در این کشور برگزار می‌شود ساعت 15:30 به وقت تهران برگزار خواهد شد.

2051

نظرات کاربران
حامد
آیا به جز سوریه هیچ کشور صاحب سبک و فوتبالی نیست که ما باهاشون مسابقه بدیم؟...از بس با سوریه و از این قبیل کشورهای جنگ زده مسابقه دادیم چی عایدمون شده جز سه صفر باختن به ژاپن و یا بازی های دفاعی تو جام جهانی؟...
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۰۷:۱۳
پاسخ
0
4
پرسپولیس یونایتد
مربی جدید با برد مقابل سوریه نشون میده از کیروش بزرگتره. کیروش در دو بازی رفت و برگشت نتونست سوریه رو ببره. البته کیروش مقابل لبنان. و عراق و حتی فلسیطن هم نتونست ببره که مربی جدید میتونه با بردن این حریفان و بازی تدراکاتی با تیم های ضعیف جهان رتبه اول رنکینگ اسیا رو حفظ کنه
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۱۲:۲۰
پاسخ
12
3
آفتاب پرست
منظورت از نبردن سوریه همون بازی تشریفاتی داخل ورزشگاه ازادیه که با منتخب لیگ و بدون لژیونرها بازی کردیم و با دو تا سوتی دفاع گل خوردیم و بازی رو با تیم دوممون به تساوی کشوندیم؟؟
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۱۰:۵۳
1
2
محمد
چقدر بازی با سوریه ؟ چه پیشرفتی برا ما داره؟
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۶:۲۰
پاسخ
1
6
I R A N I
سطحی هستند وسطحی فکر میکنن و حرف میزنن کسی عاشقِ چشمُ ابرویِ تاج نیست ولی با چیزهایی که این۲ سه روز از برنامه ای فدراسیون گفته اگر البته بتونه انجام بده برنامهٔ روشنی هست تیمِ امید رو که مقصودش الکس نوری یا هاشمیان هست دیدیم که قبل ازاینهاهم گل محمدی مدنظرشون بود …در مورد تیمِ المپیک تازه داره دستشون میاد کار . در مورد تیم ملی اصلی مون هم ویلموتس با این شرایطی که تدارک دیدن واین سیستمی که در قرار داد پیاده کردن اگر عالی نباشه دستِ کم انتخاب بدی هم نیست ۸ سال کار کردن با کیروش بلاخره برای تاج هم تجربه ایی داشته این طوری هم نیست که هر آقا پسرِ ۱۴ ـ ۱۵ ساله که اینجا کامنت میزاره عقلش بیشتر از رئیس فدراسیون برسه
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۹:۴۸
پاسخ
1
8
عشقممم نیمار
از مسئولین تیم ملی سوریه درخواست میکنم ک‌اگ‌در بازی دوستانه ..بیرانوند دروازبان تیم ملی بود ..از عمر خربین و‌عمر سوما ..استفاده نکنید :-)
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۵۵:۵۸
پاسخ
28
14
آفتاب پرست
تبریک به آقای تاج و علی الخصوص به شخص وزیر بابت سقوط آزادمون در رنکینگ فیفا و طلوعی درخشانتر برای ویرانی فوتبال ملی مون!!! سرمربی جدیدمون در 15 بازی اخیری که سرمربی بودن فقط 4 بازی رو بردن!!! بلطف آقایون دو باخت سریع السیر رو تجربه خواهیم کرد!!!
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۴۹:۴۵
پاسخ
12
12
امیر
این از بازی دوستانه با سوریه آن هم از آوردن ویلموتس. تبریک به فدراسیون بسیار توانمند آقای تاج!!!!. برای دومین یا سومین بار است در این سه سال با سوریه بازی دوستانه برگذار می کنیم. معلومه با این برنامه ریزی ها در مسابقات بین المللی به هیچ جا نمی رسیم.
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۴۹:۰۰