اعلام سهمیه کشورهای آسیایی در لیگ قهرمانان/ سهمیه ایران همچنان ۲+۲

اعلام سهمیه کشورهای آسیایی در لیگ قهرمانان/ سهمیه ایران همچنان ۲+۲

7417
14:55
06 خرداد 1398
سهمیه باشگاه‌های ایران برای شرکت در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا تغییر نکرد.

به گزارش وب سایت نود، کنفدراسیون فوتبال آسیا با انتشار جدولی، سهمیه لیگ‌های مختلف قاره کهن برای شرکت در لیگ قهرمانان آسیا در سال‌های 2019 و 2020 را اعلام کرد که بر این اساس سهمیه لیگ برتر ایران همچنان 2+2 است، به عبارت دیگر دو تیم به صورت مستقیم به مرحله گروهی راه می‌یابند و دو تیم دیگر وارد پلی‌آف می‌شوند.

از منطقه غرب آسیا، لیگ ستارگان قطر هم دیگر لیگی است که سهمیه‌هایی مشابه به لیگ برتر ایران دارد و این در حالیست که لیگ‌های امارات و عربستان سعودی هر کدام دارای سه سهمیه حضور مستقیم در مرحله گروهی و یک سهمیه حضور در پلی‌‌آف دارند.

در منطقه شرق نیز لیگ‌‌های کره جنوبی و چین دارای سه سهمیه مستقیم درمرحله گروهی و یک سهمیه حضور در پلی‌ آف دارند و لیگ‌های ژاپن و استرالیا 2 نماینده را مستقیماً به مرحله گروهی و دو نماینده دیگرشان را به پلی‌آف می‌فرستند.

جدول توزیع سهمیه‌های لیگ قهرمانان آسیا در سال‌های 2019 و 2020 به شرح زیر است:

2051

نظرات کاربران
سردار سرخ پوش
امیدوارم شیشتقلال حذف بشه و پدیده بره بالا
۰۶ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۱:۵۷
پاسخ
56
75
کوپا امجدیه ۵۰ سال پیش
اول فصل و نیم فصل: هزینه های چند میلیون دلاری .اخر فصل: موز + جنگ برای کسب سهمیه و پلی آف. خخخخ
۰۶ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۱۰:۱۶
پاسخ
27
78
زرشک
واقعا دلیل این سید بندی چیه؟ اگه ورزشگاه ملاکه،قطر بالاتر قرار میگیره(میزبان آینده جام جهانی) اگه تیمهای و مقام و جایگاهها در آسیا حسابه،بازم قطر بالاتره(السد و الدحیل) و یا ایران(پرسپولیس فینالیست) و اگه پول ملاکه،بازم قطر نسبت به امارات پولدارتره! . واقعا ملاک چیه؟ البته فرقی به حال پرسپولیس نداره،چون مستقیم میره و همچنین سپاهان بدلیل نایب قهرمانی لیگ(اگه حذفی پرسپولیس یا سپاهان قهرمان بشه)میمونن استقلال و پدیده . و به عنوان یه پرسپولیسی، دوست دارم پرسپولیس و سپاهان و استقلال و پدیده در یکچهارم نهایی با هم رودرو بشن، تا ببینیم سال بعد همین سید بندی هست!
۰۶ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۳۳:۲۵
پاسخ
4
64
شازده آبی
وقتی پیروزی تو‌گروهش، آخر میشه انتظار دارین سهمیه زیاد بشه . . . . پیروزی‌و چ ب آسیا آخه . . . . جز ضرر چیزی ندارن.
۰۶ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۲۰:۴۶
پاسخ
153
1
۶ تای العین یا پرسپولیس
نکنه شیشتقلال صعود کرده ما خبر نداریم؟ خوبه پارسال ما نایب قهرمان شدیم شما که جز ۶ تایی شدن و ۳ تایی شدن کاری تو این سالها نکردید
۰۶ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۱۳:۱۴
6
38
فرح
بله بله درست می فرمایید نه که استقلال تیم اول از گروهش صعود کرده و فصل قبل هم به فینال رفته!!
۰۶ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۳۰:۵۹
3
41
دوست
آخی!! تیم مدعی قهرمانی رفت توی بازی پلی آف،خ خ خ،به سرمربی سابق کودکان اسپانیول تبریک بگید،امسال درست برنامه ریزی کنید باز تو ترکیه جا نمونید باعث خنده ما بشید و مدیران هتل شیشتقلالی برای توجیه موضوع مصاحبه های متناقض بکنن،خ خ خ
۰۶ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۰:۵۰
پاسخ
14
60
آرش۷۷
با توجه به اینکه سیستم var از سال دیگه تو مرحله گروهی استفاده میشه ،به جرآت میشه گفت هیچکدوم از ورزشگاههای ما زیر ساخت کمک داور ویدیویی رو ندارن !!!سهمیه به کیفیت زمین و بلیط فروشی ورفاه هوادار و...بستگی داره نه صرفآ رنکینگ !!
۰۶ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۳:۴۸
پاسخ
7
134
پرسپولیس قلبم
ششتقلال رفت پلی اف
۰۶ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۲۶:۴۹
پاسخ
50
132
سیدامین
محسن پرسپولیس هم قهرمان بشه همینه نه فقط سپاهان
۰۶ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۳۶:۴۵
9
31
استقلال
محسن جون سپاهان قهرمان بشه با تیم سوم پایتخت سهمیه مستقیم می گیرن . در هر صورت استقلال باید بره پلی آف
۰۶ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۵۷:۰۳
25
22
محسن
اگه سپاهان قهرمان بشه که میشه پدیده میره پلی اف
۰۶ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۹:۴۵
117
30
عشقممم نیمار
امیدوارم‌در پلی اف ..عشق_تقلال صعود کنه و‌پدیده حذف بشه :-)
۰۶ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۲۵:۱۹
پاسخ
213
35
فرح
پدیده که دیگه پرسپولیس نیست باهاش دشمنی داشته باشی، آهان یادم نبود شما استقلالیا کلا با همه نماینده های ایران دشمنی دارید!
۰۶ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۳۲:۵۸
3
31
سجاد
پدیده قهرمانی رو ازتون گرفت،کینه ازش به دل گرفتی