اعلام مدت قرارداد سرمربی جدید تراکتورسازی/ جلسه لیکنز با اعضای کادر فنی

اعلام مدت قرارداد سرمربی جدید تراکتورسازی/ جلسه لیکنز با اعضای کادر فنی

6609
10:04
24 دی 1397
مدت قرارداد سرمربی جدید تیم تراکتورسازی تبریز اعلام شد.

به گزارش وبسایت نود، عباس الیاسی، رئیس هیات مدیره باشگاه تراکتورسازی مدت قرارداد جرج لیکنز به عنوان سرمربی این تیم را 2 و نیم ساله اعلام کرد. 

سرمربی جدید تراکتورسازی امروز جلسه ای را با اعضای کادر فنی نماینده تبریز برگزار می کند تا پس از هماهنگی، تمرینات از فردا زیر نظر سرمربی بلژیکی برگزار شود.

گفتنی است، اردوی تیم تراکتورسازی به منظور آماده سای برای مسابقات نیم فصل دوم رقابتهای لیگ برتر طی روز های آینده برگزار خواهد شد.

20441

نظرات کاربران
کی بود کی بود من نبودم
من یه سوال دارم.لطفا یکی از هوادارای دو آتیشه تراکتور جواب بده.. چرا وقتی میرین فرودگاه، شعار حمله،حمله،حمله میدید؟ و سوال دوم اینه که چرا اصلا میرین فرودگاه؟؟ ممنون میشم جواب بدید. راستی پماد و 125 همه قدیمی شده، یه جواب میخام لطفا
۲۴ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۰۱:۳۵
پاسخ
42
22
و این است تراختور...
منم میتونم از شما سوال داشته باشم ...کی میخایین از توهم زدن و خیال بافی دست بکشین ؟!...اصلااااا اقا شما خووبییی!!!شما بشین صندلی جلو ما میشینیم عقب....سوالاتت رو هم دوستان جواب دادن لازم نیس من تکرار کنم
۲۴ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۵۵:۵۴
2
16
توهم سرخ
در جواب متد... حالا خوبه تا وقتی زنوزی بازیهارو رایگان نکرده بود کلا 2هزار نفر میرفتین استادیوم. سرخابیا همه جای ایران هوادار دارن، ولی شماها از تبریز پامیشید میرید شهرهای دیگه و توهم میزنین خیلی زیادین. در جواب اون دوستمون هم یاداوری میکنم، الان فقط هوادارای تراکتور هستن که به طرف بقیه سنگ پرتاب میکنن، یادتون نرفته که چه بلایی سر استادیوم آزادی آوردید و همه بتون هاشو کندین و پرتاب کردید رو سر یه سری آدم بیگناه!
۲۴ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۳۵:۴۵
16
3
متدهای جدید سوختگی
من از شما یه سوال دارم شما که اینقدر فهم و شعورتون بالاس بگین چرا وقتی تیمای خودتون بازی داره ورزشگاهاتون خالیه؟؟؟ :)))))
۲۴ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۵:۱۰
14
16
حسین
شما بایدم تعجب کنی چون همیشه از مهمون با سنگ و فحاشی پذیرایی کردین متوجه نمیشین که به استقبال مهمون میرن حالا چه فرودگاه چه راه آهن چه ترمینا ل و چه هرجا که مهمان عزیزمون قدم رنجه کنن.. پماد و 125 هم برات قدیمی شده ؟!! خب کپسول آتش نشانی هم هست که راست شماست و مهندس زنوزی برای همچین مواقعی ساخته ..دیگه خیرشو ببینی ! ادمین بچاپ که بعضیا شرایطشون اورژانسیه و بدجوری میسوزن
۲۴ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۰۳:۰۴
15
14
گرگ های سرخ تبریز
عزیز من هواداران تراکتور تا به امروز واژه حمله رو به زبون نیاوردن. اصلا موقع تشویق هم شعار ترکی میدن و هیچ وقت از واژه حمله حتی تو استادیوم استفاده نشده چه برسه به فرودگاه. شما دارید مسخره می کنید ولی بنده به عنوان یه هوادار با تعصب با احترام جواب شما رو دادم. تو فرهنگ غربی اولین برخورد بسیار مهم هست براشون. وقتی شور و حال هوادار رو همون بدو ورود می بینن حساب کار دستشون میاد که کجا اومدن و اینجا مثل تیمای پایتخت و کشورای عربی جای بخور و بخواب نیست.
۲۴ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۱۹:۲۹
4
24
علی بارساا
جان ... چرا اصلا میرین فرودگاه ؟؟؟؟؟؟؟؟ کسی که به استقبال مهمون میره به نظر جنابعالی بده ؟ نکنه انتظار دارین از شماها اجازه بگیریم که جایی بریم یا نریم . ببخشید ولی سوال اولتم معلوم نیست از کجا برا خودت خیالبافی کردی ... واقعا که لقب متوهم برازنده شماهاست
۲۴ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۱۱:۴۰
5
25
محمدرضا تبریزی
حمله؟؟؟ اونجا کسی حرف از حمله نزده، اشتباه ترجمه ماشینی هستش داش. اینکه چرا میرن فرودگاه باید بگم دوووست دارند و به کسی مربوط نمیشود.
۲۴ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۵۰:۰۰
2
22
ریضا
از خودت حرف در میاری یه چیز درست حسابی در بیار
۲۴ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۸:۵۴
1
21
تراختور
اولا در شعارهای تراختور اصلا حمله حمله وجود ندارد؟!(چه در ورزشگاه وچه جای دیگه تمام شعارهای ماترکی است ودوما شهر تبریز است است وجان قربان جانان میکند/سرمه چشم از غبارکفش مهمان میکند
۲۴ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۱۱:۵۹
2
22
امین
تا هفته 23 دووم بیاره باید خداروشکر کنه
۲۴ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۴۰:۰۲
پاسخ
44
17
حامد
سرمربی رو چشم ما جا داره بعضی سوگولیای پایتخت تیم رو به حاشیه نکشونن میمونه
۲۴ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۰۴:۵۲
1
17
saeed6
دونیم ماهه تا اواخر نیم فصل دوم
۲۴ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۵:۰۳
پاسخ
61
26
تیم بی افتخار
دو ساااااااااال و نیم؟ آخرین تیمش که تیم ساحل تونس بوده بعد از یک ماه از قراردادش ! و فقط 4 بازی ، ماه قبل اخراج شده ، قبلش تیم ملی مجارستان هم بعد از سه شکست متوالی در کمتر از 3 ماه اخراج شده ، قبلش تیم ملی الجزایر که کلا اون هم سه ماه مربی اش بوده یه بازی مقدماتی جام جهانی مساوی کرده و سه بازی هم در جام ملت های آفریقا مربی بوده که از گروهش هم بالا نیومده و اخراج شده . عجب بمبی ترکونده زنوزی ، تو زمین خودی که اینقدر تلفات داده باشه تو زمین حریف دیگه کسی رو زنده نمیذاره !!!!!
۲۴ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۴:۰۹
پاسخ
90
43
امیر
چقد برات مهمه که نشستی مفصل حساب کردی ؟!! اینجوری به مشکلات تیم خودت میرسیدی الان بجای کاشیما تو آسیا قهرمان بودین
۲۴ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۰۶:۱۳
2
18
تیم ملی ایران
همون تونس هفت بازی بدون شکست ! ایشون فینال اروپا بوده مطمئن باش از امثال برانکو گل محمدی بهتره
۲۴ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۱۲:۵۶
17
54
گرگ های سرخ تبریز
قشنگ معلولمه که با اشک و حسرت داری به قراردادهای بلند مدت تیم سرورت تراکتور نگاه می کنی و آه عمیقی می کشی
۲۴ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۲:۱۷
13
60
ایلیا م
این شد جذابیت برای لیگ هرچی تیم ها مربیان بزرگ بیارن اونام بازیکنان درجه یک با خودشون همراه میکنن^_^ واین برای جذابیت لیگمون خیلی خوبه
۲۴ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۵۰:۵۵
پاسخ
7
61
تراکتور کبیر
حیف وقت زیادی هدر رفت ولی بازم زمانی زیادی مونده تقریبا۳هفته که مربی کاربلد میتونه خودش بابازیکنا تطبیق بده شاید تنها مشکل نبود ۳بازیکن ملی پوشمون باشن که اوناهم بعد قهرمانی ایران انشالله برمیگردن برای قهرمانی تراکتور
۲۴ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۳۱:۰۳
پاسخ
11
62
حمید
ماشالله تراکتور تو ۲ساله گذشته حسابی در جذب توریست موفق بوده خخخخ
۲۴ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۱:۱۹
پاسخ
61
38
علیرضا
یه مهاجم جدید میلیاردی هم آوردین ! از تو لپ لپ فکر کنم . توریست واقعی این فک و فامیلای برانکو هستند که میان و میرن و پول می گیرن بدون بازی حتی یک دقیقه !!
۲۴ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۳۷:۳۶
0
7
ارسلان
مثل اینکه بازیکنای اکراینی که مثل توریست اومدن پرسپولیس و بهشون خوش گذشت یادت رفته چه خریدایی بودن چه توریستهایی هزار ماشالا بازیکنان اکراینی پرسپولیس الکساندر پلی‌یانسکی و ولادیمیر پریمیوف خریدایی که برانکو همش تعریفشون رو میکرد قبلا یه آپدیتی بکن اطلاعاتت رو بعد بیا خاطره 2 ساله تعریف کن خخخخخ ادمین بچاپ
۲۴ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۱۵:۵۵
2
14
بعدمنچستر اولیم
تجربه لیگ ایران نشون داده قرارداد بلند مدت تضمین کننده موفقیت نیست،مخصوصا براسرمربی خارجی
۲۴ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۶:۳۷
پاسخ
47
9
ج بعدمنچستر اولیم
آره تجربه این رو هم نشون داده تو ایران باید وزیر و وکیل و فدراسیون پشتت باشن و گرنه خودت هیچی ! شما هم بعد کاشیما اولین خخخ قشقایی که دیگه گفتن نداره ادمین نظر مون رو برسون
۲۴ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۲۱:۱۹
1
15
دو ستاره ای که فقط لگو لباستان است
به نظر من باید تو گام اول میبردنش کنار ویترین افتخارات تیم تراکتورسازی یه عکس مینداخت :!!! خلاصه کم جام توش نیست که یه جام حذفی دارن خخخخخخخخخخ
۲۴ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۴:۰۴
پاسخ
55
29
امیر
شما به جعلهاتون افتخار هم میکنی ؟!! باهاش عکس هم میگیرین خخخ همین جام حذفی که با وجود همه جعل و تقلبهایی که شما میکردین تا نتونیم برنده بشیم می ارزه به صد تا جام حلبی جعلیتون آره کم نیست چون با تلاش و کوشش بدست اومده نه با جعل و تقلب و وزیر و فدراسیون و.. ادمین بچاپ
۲۴ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۲۵:۵۳
1
12
گرگ های سرخ تبریز
دوستانی که از الان شروع کردن به اینکه نتیجه میگیره یا نمی گیره، تاریخچه مربیان خارجی لیگ رو یه مطالعه ای بکنند ببینیم کدوم مربی با سابقه و رزومه توشاک یا لیکنز رو تونستیم به ایران بیاریم؟ فرصت بدیم بهش قطعا نتیجه می گیریم. فراموش نکنید که رزومه دستیار ایشون هم دست کمی از خودش نداره و یه دستیار فوق العاده رو همراه داره. هوادارامونم انشالله حرفه ای برخورد کنن، تراکتور تا چندین سال آینده خیلی فراتر از لیگ ایران خواهد بود. البته منظور فقط از نظر جذب ستاره نیست. برنامه ای که باشگاه برای امکانات فیزیکی، استادیوم اختصاصی و تیم های پایه داره در سطح تیم های طراز اول آسیاست. همین الانشم خیلی از باشگاه های داخلی زمین اصلیشون کیفیت زمین تمرین اختصاصی تراکتور رو نداره. نتیجه گرفتن هم صرفا جام مافیایی نیست. همین که این تیم رویایی رو داریم و صد هزار هوادار در هر بازی یعنی داریم لذت می بریم و موفق هستیم و نتیجه گرفتیم.
۲۴ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۱:۰۷
پاسخ
12
64
امیر
حمایت حمایت حمایت مطمعنا نتیجه میده
۲۴ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۲۶:۳۴
0
9
آبی تر از آبی
پس چرا به توشاک وقت ندادید؟ شماها متوهم و بی جنبه اید و امروز یه چیزی میگید، فردا چیز دیگه... با اینهمه مربی که عوض کردین، رکورد گینس رو زدید... فقط تقوی داشت براتون امتیاز میگرفت که با نامردی بیرونش کردین. پس شماها هیچی نمیشین
۲۴ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۵۲:۴۵
12
2
ققنوس سرخ
تبریک به همه تراکتوریا!زنوزی رکورد تعویضه سرمربی تویه نیم فصلو با سه سرمربی شکست!آخر فصل این بنده خدارو هم فراری میدن!!!
۲۴ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۳۱:۰۳
پاسخ