افشاگری افتخاری از درخواست مالی نجومی روزبه چشمی

افشاگری افتخاری از درخواست مالی نجومی روزبه چشمی

26878
22:10
27 تیر 1397
مدیرعامل سابق استقلال می‌گوید روزبه چشمی برای ماندن در استقلال درخواست مبلغ چهار میلیارد تومان کرده است.

وبسایت رسمی برنامه نود - مدیرعامل سابق استقلال می‌گوید روزبه چشمی برای ماندن در استقلال درخواست مبلغ چهار میلیارد تومان کرده است.

به گزارش وبسایت نود،‌ رضا افتخاری در آخرین دقایق حضورش در باشگاه استقلال درباره روند تمدید قرارداد با روزبه چشمی گفت: در جلسه‌ای که با این بازیکن داشتیم او درخواست چهار میلیارد تومان کرد. این درخواست او در حالی است که او با ما قرارداد دارد.

 

1004

 

نظرات کاربران
آرش
فرافکنی تو خون همه ایرانی هاست آقای افتخاری به جای قبول کردن اشتباهات و ضعف‌ها شروع به دروغ گویی و فرافکنی کردید تا بگید شما بهترین مدیر عامل تاریخ بودید همه این ضعف‌ها هم تقصیر من بوده نه شما
۲۸ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۱۵:۱۷
پاسخ
9
0
شهاب
مشکل اصلی طرفدارهای استقلال هستن. انقدر فشار میارن که فلان بازیکن باید بمونه بازیکن هم جوگیر میشه! این بازیکن ها تو همون نیم فصل دوم هم دوم شدن که اگر قلی زاده اون پنالتی معروف برای سایپا گل میکرد استقلال سوم میشد!!! خوب چه کاریه شما که اخرش یا دوم میشید یا سوم، اینها رو بیرون کنید با یک چهارم این پول یک تیم خوب از جوونها بسازید با قرارداد 5 ساله و حق فسخ بالا
۲۸ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۲۹:۰۶
پاسخ
1
14
amir
بله جناب مدیرعامل وقتی قرارداد آماتوری میبندی که بازیکن با صد هزارتا راحت بتونه فسخ کنه اونم دمه جام جهانی بایدم اینطور بشه کله تیمو ول کردی رفتی دنباله تیام اینم نتیجش خود کرده را تدبیر نیست با این استعفا خواهشا یه فرار به جلو نداشته باشین بمونین و پاسخگو باشین چه به روز تیم اوردین
۲۸ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۰۶:۴۵:۵۴
پاسخ
4
27
مجید تک
دیگه نگید فلانی از پرسپولیس چقد گرفته
۲۸ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۰۶:۲۵:۳۴
پاسخ
4
38
ali
اقای چشمی شما دستاوردت از جام جهانی یه بازی روبرو مراکش بودا انقدر نمیخواد سر خودت غره باشی پیشنهاد خارجی که فک نکنم داشته باشی ولی اگرم داشته باشی حتما زیر 4میلیارده
۲۸ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۰۶:۲۱:۱۴
پاسخ
1
39
فرهاد... م....
چشمم روشن چشمی...._!!!
۲۸ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۰۵:۵۲:۱۱
پاسخ
2
41
6در4 دسته 3 ای ترسوها
ای بابا پوگبا با تعصبم که ۴میلیارد میخواسته ای وزیر پرسپولیسی تازه داره رو میشه اینا چقد قرارداد بستن چقد پول میخواستن وقتی خود افتخاری قبول میکنه به حسینی ۴میلیارد بده ببینین بقیه چقد گرفتن
۲۸ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۰۵:۱۶:۵۹
پاسخ
0
16
حسین
آخر چرا باید چنین مبلغی رو به دروغ مطرح کند. مطمئن باشید این مبلغ توسط مدیر برنامه اش مطرح شده و حالا مظلوم نمایی می کند. باور کنید فوتبالیستها ایرانی بیش از دو برابر ارزش واقعی شون پول می گیرند . دلالی و بازیکن سالاری هم غوغا می کند
۲۸ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۰۴:۵۹:۰۰
پاسخ
0
16
کامران سرخ پوش
روزبه باید تو لیگ دو بازی کنه نه استقلال
۲۸ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۰۴:۵۵:۲۳
پاسخ
1
17
عشق آبیم
آقای افتخاری ترسو که هستی حداقل دروغگو نباش حتی اگه واقعیت هم باشه که نیست تیم رغیب مبالغ از این بیشتر دادن همه بازیکناشون که قرارداد داشتن دوباره تمدید کردن دوتا خرید داشتن سه برابر این مبلغ تو برای استقلال هیچ کاری نکردی فقط دروغگ گفتی
۲۸ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۰۴:۴۰:۱۱
پاسخ
26
1
فرزاد
"حتی اگه واقعیت هم باشه که نیست تیم رغیب مبالغ از این بیشتر دادن" وقتی یه دروغگو به افتخاری میگه دروغگو...تیم شیشتایی تون رو همین تیپ طرفدارها به این روز کشوندن.
۲۸ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۳۱:۳۵
3
15
رائول
خخخ... با تعصب های استقلال رو نیگا کن !!!
۲۸ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۰۴:۱۴:۳۴
پاسخ
2
14
علی
به پیر، به پیغمبر، این تیام باعث شد تیم این شکلی شه. توقع همه رو زیاد کرد و بازیکن سالاری و چند دستگی ایجاد کرد. الانشم مدیران برای پوشش ضعفشون دوباره از نگهداشتن تیام حرف میزنند تا هوادارن آروم شن، ولی این موضوع تیام مثل غده سرطانی ول کن تیم نخواهد بود.
۲۸ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۰۴:۰۳:۳۹
پاسخ
0
17
فيفا
اينم ميخواد از گل الود اب ماهى بگيره.... روزبه پوگبا خوب سر كارتون گذاشت....پوگباى پرسپوليسى نميخوايم.. نميخوايم
۲۸ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۰۳:۴۴:۲۵
پاسخ
1
20
زنده باد برانکو
اعترافات تکان دهنده جناب افتخاری . . . فلان فلان شده شماره حساب بده بعدش کل مبلغ واریزی میشه قیمت بلیط تیام ( 10 میلیون تومان) هواداران با تعصب استقلال جای جار و جنجال تو فضاهای مختلف کشور (خیابان و بیابان و مجازی و و و ) بهتر نیست سکوت کنید . . . !
۲۸ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۰۳:۴۳:۵۰