افشین پیروانی: کی‌روش از پرسپولیس خوشش نمی‌آید!

افشین پیروانی: کی‌روش از پرسپولیس خوشش نمی‌آید!

26266
11:25
13 شهریور 1397
سرپرست سابق تیم ملی و باشگاه پرسپولیس درباره‌ی حمایتش از بازیکنان دعوت نشده پرسپولیس به اردوی تیم ملی حرف زد.

وبسایت رسمی برنامه نود - سرپرست سابق تیم ملی و باشگاه پرسپولیس درباره‌ی حمایتش از بازیکنان دعوت نشده پرسپولیس به اردوی تیم ملی حرف زد.

به گزارش وب‌سایت نود و به نقل از روزنامه خبرورزشی، بعد از اعلام اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی برای بازی دوستانه با ازبکستان، حضور تنها یک بازیکن از پرسپولیس در لیست اعلام شده از طرف کارلوس کی‌روش، باعث اعتراض پرسپولیسی‌ها شد. افشین پیروانی کاپیتان اسبق پرسپولیس و سرپرست سابق تیم ملی هم بعد از دعوت نشدن چند بازیکن پرسپولیس به تیم ملی با انتشار عکس‌های آن‌ها در اینستاگرام خود نسبت به عدم حضور بازیکنان پرسپولیس در اردوی تیم ملی واکنش نشان داد. پیروانی در مورد حمایتش از بازیکنان دعوت نشده‌ی پرسپولیس در فضای مجازی می‌گوید: «پس از انتشار آن پست از رسانه‌های مختلف با من تماس گرفتند که عذرخواهی کردم اما الان می‌خواهم بگویم همیشه هم سکوت علامت رضایت یا ندانستن نیست؛ در این 3 سال اخیر شاید نزدیک‌ترین فرد به تیم ملی من افشین پیروانی بودم. خیلی از مسائل را از نزدیک لمس کردم و خوب می‌دانم چرا در لیست جدید تیم ملی فقط یک بازیکن از پرسپولیس حضور دارد».

پیروانی در ادامه‌ی حرف‌هایش در مورد اختلاف کی‌روش و برانکو و دلیل اینکه یک بازیکن از پرسپولیس به اردوی تیم ملی دعوت شده، می‌گوید: «اختلاف با برانکو یکی از دلایل نادیده گرفتن بازیکنان شایسته پرسپولیس است. رک بگویم کارلوس کی‌روش از تیم پرسپولیس خوشش نمی‌آید!»

سرپرست سابق پرسپولیس در پایان حرف‌هایش در مورد اینکه مگر می‌شود کی‌روش از باشگاه پرسپولیس خوشش نیاید هم گفت: «مدت‌ها است که شده و شما خبر ندارید! من می‌دانم این حرف‌هایی که می‌زنم، به ضررم تمام می‌شود اما نگفتن حرف حق، ظلم است. من حتی اگر در پرسپولیس مسئولیتی هم نداشته باشم، وظیفه‌ی خودم می‌دانم از حقانیت تیم محبوبم و بازیکنانش دفاع کنم».

1870

نظرات کاربران
رضا
این دیگه چه نون به نرخ روز خوریه دیگه این مدلشا ندیده بودم تا وقتی سرپرست تیم ملی بودی یادت نبود که نگفتن حرف حق ظلم است؟ بازم خدا را شکر یه همچین آدمی اسطوره پرسپولیسهاست
۱۴ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۰۲:۴۳:۴۳
پاسخ
10
6
مجتبی رومیان
فقط بلدی حاشیه درست کنی قبلا شما داشتی ازش تعریف میکرد آقای پیروانی الان چی شده بخدا چه مردمانی داریم م اااا تو خدا آدمین بپاب
۱۳ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۳۳:۴۳
پاسخ
8
10
پارسا
ان شاءا... با همت بازیکنان و صعود پرسپولیس به دور بعد جواب کی روش رو خواهیم داد.
۱۳ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۲۲:۳۴
پاسخ
8
14
mahdi
افشین جان شما جوابگوی محرومیت خودت باش ودلیلش
۱۳ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۴۱:۴۳
پاسخ
10
12
asad
اتفاقا افشین خان خیلی هم خوشش میاد و ارزوش رسیدن به نیمکت پرسپولیسه دیشبم که تو 90 صریحا پرسپولیسو پرافتخار ترین تیم و شناخته شده ترین تیم ایرانی تو دنیا اعلام کرد
۱۳ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۴۷:۳۹
پاسخ
8
9
مجیدآبان
افشین پیروانی نون به نرخ روز خوره ! چند ماه پیش خیلی کیروشو دوس داشت و تو مصاحبه ها بهش چسبیده بود و نقش مترجم رو براش بازی میکرد ولی تا انداختنش بیرون شد دلسوز پرسپولیس
۱۳ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۴۴:۵۳
پاسخ
7
13
ایران من
شما که فعلا محرومی و در پرونده ای که هنوز بازه خوب از حقآنیت فوتبال دفاع کردی, بذار این مساله رو برای شما جمع کنن بعد بیا دوباره دفاع کن !!! اما فکر کنم اگه از حقانیت فوتبال دفاع نکنی هم برای خودت خوبه هم برای حقانیت فوتبال !!!
۱۳ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۴۱:۵۷
پاسخ
8
9
مهدی
خوبه تا دیروز کیروش تا از پرسپولیس بازیکن دعوت میکرد مربیتون میومد گریه میکرد که بازیکن های ما میرن مصدوم میشن چرا باید لیگ رو تعطیل کنن من یازیکن به کیروش نمیخوام بدم...شما بیشتر از این زورتون اومده که چرا فقط ۱بازیکن از شما دعوت کردن اخه سید جلال رو که توضیح داد چرا دیگه دعوت نمیکنه بعدشم منتظری که فیکس نیست تو ملی سهرابیان این همه پارسال خوب و موثر بازی کرد کسی ازش تعریف نمیکرد حالا بیچاره ۱اشتباه کرده کلی روش فشار روانی ایجاد میکنید اگه بنا به سوتی ندادن از شما تو هر بازی شجاع داره سوتی میده بیرانوند هم جلو نفت دیدین که چه گلی خورد حالا کافی بود همین گل رو حسینی میخورد کلی رسانه ها و فضای مجازی رو به هم می ریختین شما همیشه عادتتون بوده به شلوغ کاری کردن و جوسازی علیه اینو اون شما اتحاد تو تیم ملی رو دارین از بین میبرین.....اگه میومد همه این بازیکن هایی رو که اسم بردین دعوت میکرد شروع میکردین به اعتراض کردن که شاید بازیکن هامون واسه بازی با دوحیل آماده نشن و ما حرف بشیم
۱۳ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۳۸:۵۳
پاسخ
10
6
سجاد کریمی لاسکی
من یک پرسپولیسی ام. اما تو این 8سال هم ثابت شده کیروش هترینهارو دعوت میکنه.حق مربی هستش که ازیکنانشو انتخاب کنه. دشب کیروش کل از سید جلال تعریف کرد و گفت جلال اید بهم حق بده اون7سال تو تیمم بوده اما دگه اید جایگزین براش پیدا شه تا من از خودم میراثی برای اینده فوتال ایران زارم. خداییش منم سرمرب تیم ملی ودم ا وجود مهاجمهایی که الان داریم علیپور رو دعوت نمیکردم. تو هافک دفاعی ا ودن عزت الهی ابراهیمی و حاج صفی فعلا کمال رو نمیاوردم. اقای پروانی ادم خیلی مرموزیه.وقتی سرپرست تیم ملی بود طوری از کیروش حمایت می کرد انگار داداششه. اومد سرپرست پرسپولیس شد هی حاشیه درست کرد. درسته یک زمانی بازیکن پرسپولیس بوده اما باید از کریم اقری یاد بگیره که تا ازش چیزی نپرسیدن حرف از دهنش بیرون نمیاد.
۱۳ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۳۲:۱۸
پاسخ
5
14
سروش آبی
مگه بقیه میاد ؟
۱۳ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۲۴:۴۲
پاسخ
10
3
مسعودبیگی
تادیروزکه توتیم ملی مسئولیت داشتی چراصدات درنمیومد؟اونموقع روپرسپولیس تعصب نداشتی؟!!!!چون اونموقع ازتیم ملی بهت خوب میرسید.اونموقع که میدونستی کیروش دشمن پرسپولیسه.چراحمایت کورکورانه میکردی؟بروعمو.برو
۱۳ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۲:۵۴
پاسخ
15
17
z
بچه بازی!!! بازیکنهای دو تیم آماده خور و مصرف کننده ی تهرانی چه باشن چه نباشن به هر حال یه سری معترضن و کاری نمیشه کرد.
۱۳ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۲:۴۷
پاسخ
11
10
ایرانی
بابا شما چه کارنشناس هایی هستید . اگر قرار باشه پرسپولیس هر سال 5 بازیکن ملی خود را انتقال دهد ودوباره کیروش 5 بازیکن جدید را از پرسپولیس بیاورد . خوب باید هر سال تیم ملی را به خاطر پرسپولیس به هم بریزد . قدری منطقی باشید .!
۱۳ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۱:۲۹