الاهلی با فوساتی به توافق رسید/حضور برانکو در تیم عربستانی منتفی شد

الاهلی با فوساتی به توافق رسید/حضور برانکو در تیم عربستانی منتفی شد

3150
09:52
14 بهمن 1397
باشگاه الاهلی عربستان با سرمربی سابق تیم ملی قطر به توافق نهایی رسید.

به گزارش وبسایت نود و به نقل از فارس، روزنامه عکاظ عربستان خبر داد که باشگاه الاهلی با خورخه فوساتی، سرمربی اروگوئه ای سابق تیم ملی قطر و باشگاه الریان به توافق نهایی رسیده است و این سرمربی تا چند روز آینده به جده می آید.

الاهلی یکی از رقبای پرسپولیس در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا است. بنا به گزارش ها این باشگاه سعودی به برانکو سرمربی سرخ پوشان پیشنهاد داده بود ولی به نظر می رسد سرمربی کروات ترجیح داده تا در پرسپولیس بماند.

1870

نظرات کاربران
شازده آبی
از همون اولش هم معلوم بود :::::::: برانکو می خواس قیمتشو ببره بالا :::::::: که خوشبختانه ناکام موند :::::::: ولی انصافا "طمع" برانکو منحصر به فرده.
۱۴ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۰:۵۶
پاسخ
65
29
....
هیچ جا نمیخوانش حتی عربستان ، اول و آخرش ایرانه
۱۴ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۲۶:۰۲
22
9
شاهین
یه نفر بی‌شایعه داره میره تیم ملی دوازدهم رنکینگ فیفا، یه نفر شایعه میسازه تیم دوازدهم لیگ عربستان میخوادش که فرداش هم تکذیب میشه :))) تفاوت سطح را دریابید
۱۴ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۸:۴۴
پاسخ
51
18
مجید
فقط برانکو
۱۴ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۳۶:۴۱
پاسخ
20
52
دبل.۶::::::۶+۶
خدا را شکر ...چون ما حالا حالاها به برانکو نیاز داریم ..تا علاوه بر موفقعیت سرخپوشان ..سوزش یه عده هم ادامه دار میشه .....
۱۴ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۰:۵۱
پاسخ
16
53
استقلال
فوساتی سه سوت هم اومد . یه حسی بهم میگه مرحله گروهی تیم سوم پایتختمون حذفه . آخه یک بازی محرومن تماشاگراشون . الاهی هم شرایط میزبانی ندارن . آمار بازی های خارج از خانشون هم که نگم براتون .
۱۴ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۵:۱۲
پاسخ
50
20
زرد سپاهانی
آخه کدوم تیمی که پول فوساتی رو داشته باشه، فوساتی رو ول میکنه با فرانکو قرارداد ببنده؟!
۱۴ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۴۳:۳۱
پاسخ
45
18
علی اراک
همش بازار گرمی بود و کسی این آقا را نخواسته چون هیجا مثل ایران هوای تیم سوگولیش را ندارن . البته اسم تیم های عربستان میاد آدم یه موضوعی سریع یادش میاد ، این آقا پروفسور با اخلاق بخاطر فرار از مالیات پرداخت نشدش با تیم الاتفاق عربستان به ایران نیومد ، بار اولشم که با تیم ملی از جام جهانی بازنگشت . تازه نوبرش اونجا بود که علاوه بر پرداخت نکردن مالیاتش بعدها از فدراسیون فوتبال به فیفا هم شکایت کرده بود ...
۱۴ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۳۶:۱۳
پاسخ
38
16
آبی تر از آبی
این چه وضعشه؟ حالا یه پیشنهاد واسه این عمو اومده بود... ولی جالبه، تا کیروش رفت کلمبیا، یه پیشنهاد فرمالیته اونم از باشگاه عربستان، برای برانکو اومد... این یعنی من مربی هستم که منو میخان... حتی برای یه روز
۱۴ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۲:۵۵
پاسخ
46
15
hamidreza
اره حتماپیشنهاد داده بود ،باشه توهم مثل کی روش پیشنهاد داشتی فقط موندم چرا بعد جام جهانی که ایشون سرمربی تیم ملی بود هیچ تیمی دنبال برانکو نرفت،یکی مثل کیروش یکیم مثل این .به خدا برگه پیشنهادش رو نشون بدن من از فوتبال خداحافظی میکنم.
۱۴ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۵۸:۰۱