الشارجه ۲ - ۲ پرسپولیس:‌ بر باد رفتن پیروزی در شارجه/ هفته بد نمایندگان ایران با یک امتیاز

الشارجه ۲ - ۲ پرسپولیس:‌ بر باد رفتن پیروزی در شارجه/ هفته بد نمایندگان ایران با یک امتیاز

7152
20:55
29 بهمن 1398
پرسپولیس در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا برابر الشارجه امارات به تساوی ۲-۲ دست یافت.

به گزارش وبسایت نود، امشب از ساعت 19:05 پرسپولیس در دومین بازی خود از مرحله‌ی گروهی لیگ قهرمانان آسیا، میهمان الشارجه امارات بود. این بازی دو نیمه کاملاً متفاوت داشت و هر چقدر نیمه اول جذاب و پر گل بود نیمه دوم کم اتفاق.

پرسپولیس تا دقیقه ۲۶ دو بار از حریف خود جلو افتاد ولی دفاع پرسپولیس که این روزها از گذشته درخشان خود فاصله گرفته نتوانست از این دو گل  محافظت کند و بازی در نیمه اول با تساوی ۲-۲ به پایان رسید. هر ۲ گل پرسپولیس را علی علیپور به ثمر رساند.

در آغاز نیمه دوم یحیی گل محمدی که از وضعیت خط دفاعی خود ناراضی بود محمد حسین کنعانی زادگان را به زمین فرستاد. بازی در این نیمه با برتری نسبی پرسپولیس دنبال شد ولی این تیم نتوانست از این برتری استفاده کند و چندین بار نزدیک بود که در ضد حمله توسط نماینده امارات غافلگیر شود اما به هر حال این بازی با تساوی ۲-۲ پایان یافت تا حاصل کار نمایندگان ایران در هفته دوم تنها یک امتیاز باشد.

با این نتیجه پرسپولیس با یک امتیاز در رده چهارم گروه باقی ماند و الشارجه هم در رتبه سوم با همین تعداد امتیاز جای گرفت.

ترکیب الشارجه: عادل الحسنی، حسن صالح، محمد عبدالباسط، شاهین، کایو، علی الظنحانی، عبدالله غانم (دقیقه ۷۳- سرور)، سالم سلطان، رایان مندز، محمد خلفان(دقیقه ۸۸- عمرالشبیری) و اتابک شوکوروف

 

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی (دقیقه ۴۵- حسین کنعانی زادگان)، محمد انصاری، شجاع خلیل زاده، مهدی شیری، کمال کامیابی نیا، احمد نوراللهی، مهدی ترابی، وحید امیری (دقیقه ۷۵- بشار رسن) ، علی علیپور و کریستین اوساگونا(دقیقه ۷۰- آنتونی استوکس)

کارت زرد

حسن صالح و مجید سرور از الشارجه

دقایق حساس

دقیقه ۹: ضربه کاشته احمد نوراللهی توسط دروازه بان الشارجه دفع شد.

دقیقه ۱۰: (گل اول پرسپولیس) باز در عمق مهدی ترابی در محوطه جریمه به علی علیپور رسید و این بازیکن در یک زاویه تقریبا بسته دروازه حریف را باز کرد.

دقیقه ۱۳: فرصت خوبی نصیب کایو شد که شلیک این بازیکن توسط جلال حسینی بلوکه شد.

دقیقه ۱۵: سانتر زیبای شیری با کنترل اوساگوآنا همراه شد و علیپور شوت خود را زد که دروازه بان شارجه توپ را کنترل کرد.

دقیقه ۲۵: ( گل اول الشارجه) کایو با حرکت تکنیکی خود دفاع پرسپولیس را بر هم ریخت و با پاس خود خلفان را مقابل دروازه پرسپولیس صاحب توپ کرد و این بازیکن دروازه پرسپولیس را باز کرد.

دقیقه ۲۶: ( گل دوم پرسپولیس) پرسپولیس با همکاری مجدد ترابی- علیپور گل خورده را جبران کرد و این بار هم شلیک علیپور درون  دروازه الشارجه قرار گرفت.

دقیقه ۳۴: حسن صالج با استفاده از غفلت مدافعین پرسپولیس با علیرضا بیرانوند تک به تک شد که ضربه این بازیکن به بیرون رفت.

دقیقه ۳۷: ضربه سر علی علیپور توسط دروازه بان الشارجه مهار شد.

دقیقه ۴۳: این بار خلفان در موقعیت تک به تک با بیرانوند قرار گرفت که واکنش این دروازه بان مانع گلزنی حریف شد.

دقیقه ۴۴:‌ شوت مهدی ترابی با واکنش دروازه بان به کرنر رفت.

دقیقه ۴۵: (گل دوم الشارجه) با پرتاب اوت بازیکنان الشارجه رایان مندز در موقعیت گلزنی قرار گرفت و از زاویه بسته دروازه پرسپولیس را باز کزد.

دقیقه ۶۰:  کایو مجدداً در محوطه جریمه پرسپولیس صاحب توپ شد اما ضربه اش توسط مدافعین پرسپولیس بلوکه شد.

دقیقه ۸۰: ضربه سر علیپور با برخورد به مدافعین الشارجه توسط دروازه بان مهار شد.

دقیقه ۸۲: بازیکنان الشارجه ضد حمله ای روی دروازه پرسپولیس طرحریزی کردند که شوت سرور جایی در چارچوب نداشت.

دقیقه ۸۳: شوت کایو توسط مدافعین پرسپولیس برگشت داده شد.

دقیقه ۹۳:‌ضربه کاشته استوکس پس از برخورد به دیوار دفاعی الشارجه ضد حمله خوبی برای نماینده امارات ایجاد کرد که علیرضا بیرانوند با واکنش خوب خود این موقعیت را از حریف گرفت.

پرسپولیس در هفته بعد لیگ قهرمانان به مصاف تیم صدرنشین گروه التعاون عربستان می‌رود و الشارجه به دیدار الدحیل قطر می‌رود.

برای تماشای خلاصه بازی اینجا کلیک کنید.

نظرات کاربران
پرسپولیس ایران
اینم دستپخت مربیان ایرانی!! اسکوچیچ مالی نیست ولی واقعا خوشحالم که حد اقل مربی تیم ملی ایرانی نیست! ضعف دانش بیداد میکنه بین مربیای وطنی
۳۰ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۵۴:۴۶
پاسخ
3
60
شاه فرهاد وارث معمار فوتبال ایتالیایی استراشاه
نمکدونای دیشب کجان که استقلال درغیاب10بازیکن،الاهلی رو نمیذاشت نفس بکشه،با یه پنالتی که نگرفتن برامون و گل صحیحمون که پرپر شد،بردن و ریختن تو زمین،انگار قهرمان شدن،هرچند بازی برگشا با شیخ و قائدی تلافی درمیاریم،ولی شما چی،با دوتیم کامل یکی توزمین و یکی رو نیمکت الشارجه خخخ رو نتونستین ببرین
۲۹ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۰۵:۴۳
پاسخ
56
55
هوادار سرخ پوش
فعلا که شما با نمک ترین. خسته شدیم انقد گفتین مصدوم. روزای خوب و بدون مصدومتون هم دیدیم که با پیکان ته جدولی به زور مساوی کردین.
۳۰ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۰۲:۰۱:۲۷
33
41
ایمان۰۴
استقلال و پرسپولیس با استراماچونی و کالدرون داشتن صاحب سبک میشدن که فراریشون دادن یعنی فقط پول برای اینا نبود!؟ مربی ایرانی رو کدوم کشور غیر از ایران میخواد که گیر دادن مربی باید ایرانی باشه!؟ تو تکواندو و کشتی مربی خوب داریم که خیلی جاها میخوانشون ولی تو فوتبال نه
۲۹ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۰۱:۲۱
پاسخ
0
74
محمد پرسپولیسی از خوی
اولا یادمون باشه دور رفت تیمهای ایرانی کلا مهمان هستند و در خانه حریفان قدرتمند از لحاظ بودجه و بازیکن و بدون فشار روانی، درورزشگاههای اختصاصی اونها بازی میکنند طبیعتا انتظار ما از تیمهامون با این مدیریت علی اصغری توی مملکتمون زیاده .باید قبول کنیم اگه دو تیم از چهار تیم ایرانی از گروهشون صعود کنند باز برا ما ایرانیها با این وضعیت اقتصادیمون نتیجه خوبی حساب میشه. در ضمن تیمهای ما نیاز به یک مربی که به اصول روانشناسی آشنا هستن دارند. واقع بین باشیم.
۲۹ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۴۲:۰۶
پاسخ
9
25
حسین مهاباد
این هفته ما بهترین نتیجه را بین تیمهای ایرانی در رقابتهای آسیایی داشتیم پس دوستان استقلالی بیخودی اشعار نظر نکنند .باز اگه شما از ما امتیاز بهتری داشتید میشود ازتون قبول کنیم اما فعلا لطفا ساکت
۲۹ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۲۸:۰۹
پاسخ
51
20
آبی دل
بذار یه چیزی بگم بعد ساکت میگم شما هم ۹تا مصدوم داشتید اخه مساوی کردن با الشارجه از صدتا باخت کمتره که خخخخخ حالا باز میگی ساکت
۳۰ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۰۲:۰۵:۵۹
25
38
مسعود گل باشی
افرین که باکل تیمتون وبازیکنای میلیاردیتون والبته ادعاتون جلو الشارجه داغون مساوی کردین
۳۰ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۲۷:۱۵
30
30
مسعود گل باشی
اونایی که استقلالو که 11 تامصدوم داشت رونیمکتش بازیکن 15 ساله داشت وداور یه پنالتی وگل سالمشونو نگرفت مسخره میکردن الان چطورن ؟
۲۹ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۱۸:۰۳
پاسخ
30
50
علیرضا
واقعا ضعیف بازی میکنه اصلا تیم تاکتیک نداره مثل ۲۰ سال پیش توپ رو میبرن گوشه زمین بازی رو می خوابونن نوع چیدمان و تاکتیک بازیکنان اصلا خوب نیست
۲۹ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۱۷:۵۶
پاسخ
1
37
مهدی
کلا بیرانوند متخصص خوردن گلهای زاویه بسته هست
۲۹ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۱۰:۱۶
پاسخ
9
45
فرهاد
تیم محبوبم پرسپولیس توی ایران با کمک وزارت و کمیته داوران و فدراسیون فوتبال و عابر بانک عزیزمون و همچنین تضعیف تیم های رقیب و به طور کلی مهندسی نتایج قهرمان می شه یا برامون جام های اسنپی و کاغدی بدون برگزاری بازی می فرستن. کاش توی اسیا هم وضع به همین شکل بود. حداقل از آخر اول نمی شدیم و قعر نشین نبودیم.
۲۹ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۰۵:۲۰
پاسخ
32
36
محسن
یحیی دوره قبلم که مربی پرسپولیس بود توی فینال جام حذفی مهدوی کیای آماده را بازی نمی داد الآنم رسن و استوکس و رادو بیرونن و اوساگونا و بیرو و کمال ناآماده تو زمینن . کلا خوب ترکیب نمیچینه .
۲۹ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۰۳:۴۸
پاسخ
2
30
قرمزته
آقای گل محمدی اینا همش تقصیر شماست...انصاریو کی بازی میده؟؟؟مگه نادری بد کار کرده بود؟؟؟؟بیرانوند که کلا به هیچ توپی نه نمیگه...استوکس جسدشم بهتر از اوساگوناست و نمیدونم چرا باید دقیقه ۷۰ بیاد تو بازی...بشارو میاری تو باید به جای امیری بیاری؟؟؟؟؟یا به جای کمال؟؟؟؟؟فقط امیدوارم تیم برگرده به آسیا و حداقل آبروریزی نماینده های دیگه رو جمع کنه
۲۹ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۵۹:۲۶
پاسخ
14
27
The Nostalgia
از هواداران استقلالی خواهش میکنم در بازیهای بین المللی انقدر با رقیب کل کل نکنند. درسته یک تعداد انگشت شماری از بچه های پرسپولیسی بعضی وقتا میان درباره استقلال صحبتهای جالبی نمیکنند اما شما کوتاه بیایید. باور کنید جلوی خارجی ها ارزشش رو نداره همدیگه رو بکوبیم.
۲۹ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۵۵:۲۱
پاسخ
10
18
مسعود گل باشی
بازی بین المللی فقط تیم ملی ماهیچ رفاقتی با پس پسیا نداریم
۳۰ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۲۹:۰۲
22
20
سینا
حماسه ای دیگر از یحیی سوتی خالق بهترین چیپ تاریخ مقابل چین (البته بعد از علیپور) خخخخ ادمین بلطف
۲۹ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۵۳:۱۰
پاسخ
22
27
mehrad
یحیی نه تنها خیلی ترسو هست بلکه هیچ برنامه ای هم نداره نه تهاجمی نه دفاعی. نه دیگه از کارهای ترکیبی زمان برانکو خبری هست نه از ضد حمله های سریع و به قول بهمن فروتن سرخسپوستی زمان کالدرون. یحیی تیم رو هم تو دفاع فلج کرده هم تو حمله. سر لجبازیم حاضرم نیست از همه ظرفیت نیمکتش استفاده کنه. کم قربانی نگرفته این بچه بازیای یحیی نمونش بازی ندادن به مهدوی کیا و از دست رفتن جام حذفی. یحیی فقط با بازیکنای جوون میتونه نتیجه بگیره چون اونا برای نشون دادن خودشون عین ..... تو زمین میدوند. وقتی میخوای تو تیمی در سطح پرسپولیس مربیگری کنی باید برنامه داشته باشی نمیشه بگی برید تو زمین دنبال توپ بدوید. مربی ای که نتیجه بازی دادن به ترابی سمت راست و یا مهاجم سایه توسط مربیای قبلی رو دیده و باز تا بازی قبل روی همون اشتباه اصرار داشته و این بازی هم سیستم چرخشی رو پیاده کرده و باعث گیجی ترابی شده که مدام باید بین سمت چپ و راست جابجا بشه فقط به این دلیل که می خواد به امیری بازی بده، مربی نیست. مربی ای که بشار آماده رو نیمکت میزاره فقط به این دلیل که به امیری پا به سن گذاشته بازی بده، مربی نیست. مربی ای که بعد از اشتباهات بیرانوند در بازیای قبلی بازم بهش بازی میده و رادوی آماده باید فدای این بشه که بیرانوند قهر نکنه، مربی نیست. مربی که اشتباهات انصاری رو توی نیمه اول میبینه و باز نیمه دوم بهش بازی میده، مربی نیست.
۲۹ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۵۱:۵۴
پاسخ
1
38
mahdi_red
تو این دو بازی دفاع و دروازه کلا تعطیل بود بازی با الدحیل که تمرکز نداشتن این بازیم پر اشتباه . امیدوارم تعطیلات قطر و امارات به بازیکنا خوش گذشته باشه و با روحیه خوب برگردن لیگ.
۲۹ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۵۱:۰۷