العین 1-4 رئال مادرید؛ کهکشانی ها با درخشش مودریچ قهرمان جهان شدند

العین 1-4 رئال مادرید؛ کهکشانی ها با درخشش مودریچ قهرمان جهان شدند

5361
21:54
01 دی 1397
رئال مادرید موفق شد برای سومین بار پیاپی قهرمان جام باشگاه های جهان شوند.

به گزارش وبسایت نود، دو تیم العین امارات و رئال مادرید از ساعت 20 در ورزشگاه شیخ زاید ابوظبی به مصاف هم رفتند.

لحظات حساس

دقیقه 3: شوت یورنته به تیرک دروازه العین اصابت کرد.

دقیقه 4: اشتباه واران باعث شد تا العین فرصت پیش افتادن داشته باشد، اما با بی دقتی فرصت را از دست دادند.

دقیقه 13: شوت پای چپ مودریج به گوشه دروازه العین رفت تا شاگردان سولاری 1-0 پیش بیافتند.

دقیقه 34: ضربه بنزما در داخل محوطه جریمه با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 60: ضربه والی محکم یورنته از پشت محوطه جریمه اختلاف را دو برابر کرد.

دقیقه 74: کایو مهاجم العین صاحب یک موقعیت خوب شد که کورتوا اجازه باز شدن دروازه را نداد.

دقیقه 78: روی ارسال دقیقه مودریج و ضربه سر راموس رئال گل سوم را به ثمر رساند.

دقیقه 86: شیوتانی مدافع ژاپنی العین موفق شد یکی از گل های خورده العین را جبران کند.

دقیقه 91: حرکت خوب وینیسیوس در محوطه جریمه و ضربه او بعد از برخورد نادر مدافع العین وارد دروازه شد.

در نهایت شاگردان سولاری با حساب 4-1 پیروز فینال جام باشگاه های جهان شدند.

4416

نظرات کاربران
AC MILAN
العین فقط به خاطر میزبانی و با پول و رانت و زَد و بند باید حضور داشته باشه تو جام باشگاه های جهان،حضور میزبان تو این جام یه قانون مسخرس چون راحت با سه بازی میرسه فینال،حالا این قانون حضور میزبان در جام جهانی تیمهای ملی منطقی تره چون تیم میزبان به این راحتیا نمیتونه به فینال برسه و تعداد بازیهای زیادی پیش رو داره
۰۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۰۵:۵۷
پاسخ
4
6
بابک
مگه با پول و رانت به فینال صعود کردن.العین با شایستگی به فینال رسید و تیم خوب ریورپلات رو شکست داد.معلومه که میزبان هم باید در رقابتها تیم داشته باشه.مگه کشوری که میزبان جام جهانی و جام ملتها میشه تیمش نباید حضور داشته باشه!حرفای خیلی خنده داری میزنی
۰۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۵:۱۹
0
4
Asad
چی هستن این ویچا یکی ستاره تو تیم قهرمان یکی مربی نایب قهرمان
۰۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۰۴:۵۹:۴۶
پاسخ
3
11
عشقممم نیمار
مودریچ‌جونم ..‌نشون‌دادی ک‌توپ‌طلا ..لایقت بود و‌حقت بود :-) مودریچ‌ جونم بازم مسی فن ها و‌ رونالدو‌فن هارو‌ سوزوندی و گلی خوشکل زدی ..اونم‌در فینال :-)
۰۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۵۹:۴۸
پاسخ
14
7
غارسلونیهای تازه ب دوران رسیده
بیشترین جام قهرمانی لالیگا بیشترین جام قهرمانی اروپا بیشترین جام قهرمانی جهان این است پادشاه فوتبال دنیا حالا مادرید
۰۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۳۰:۰۳
پاسخ
68
58
علیرضا
آفرین.. غارسلونا حالا حالاها باید بدو تا به رئال مادرید برسه. (( تازه به دوران رسیده )) رو خیلی خوب اومدی. ینی عصاره مطلبو گفتی. 7 میلیارد لایک داری.
۰۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۰۵:۴۱:۲۳
18
14
عمرعبدالرحمن
العین!!!!!! شیشتایی نشده که چهارتایی شده اصلا چی دارم میگم شیش یا چهار مسأله این است هتریک میکنه یا پاس
۰۱ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۰۷:۰۳
پاسخ
46
91
2 ستاره واقعی
خدا شفات بده
۰۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۶:۳۱
7
5
محمد
کاری به بازی و نتیجه بازی ندارم، لطفا ی چیزای دیگه توجه کنید، به استادیوم، به فاصله تماشگرا، به مراسم جشن قهرمانی، به کیفیت برگزاری و...... فاصله زمینی ما تا امارات نهایتااا 2500 کیلومتر، ولی فاصله ساختاری ما هزاران هزار کیلومتر!!!
۰۱ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۷:۴۸
پاسخ
3
133
رقیب
امارات قراره در جام ملتهای اسیا از سیستم var در ورزشگاه هاش استفاده بکنه و ما هم الان جو راه انداختیم که ماهم میخوایم!! شما یه نگاه به کیفیت فیلم برداری بازی دیشب و بازی فینال باشگاه های اسیا در تهران بندازین اونوقت خودتون میفهمین ما کجاییم و اونا کجا!!!
۰۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۳:۴۸
0
15
کیوان
خدایش العین باید سه چهارتای دیگه میخورد به جز اون چهارتا گل نزدیک به پنج شیش تا موقعیت عالی رو هم نزدیم
۰۱ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۲۹:۳۸
پاسخ
24
37
پسر کهکهشانی
یک تیم امشب تو لالیگا بازی کرد و یک تیم دز فینال جام باشگاه های جهان
۰۱ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۲۷:۳۱
پاسخ
41
44
علیرضا م.
خطاب به روانپزشک، بهتره وقتی العین توی فینال بازی کرده اینطوری بهش نگاه کنی که بعضی تیما احتمالا از العین هم کمترن که اونجا نبودن :))
۰۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۰۴:۰۵:۲۲
10
7
روانپزشک
چون تیمی که تو فینال بازی میکنه تو. لالیگا از سرورش ۵ تا ۵ تا میخوره مجبوره با بردن العین دلخوش باشه راستی العین هم تو فینال جام باشگاه های جهان بازی کرد. یعنی با رئال تو یک سطح میتونن باشن؟
۰۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۰۶:۰۶
38
43
محسن
درود بیکران
۰۱ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۲۳:۲۰
پاسخ
23
16
mohsen
خوب شد دوباره قسمت نظرات رو فعال کردید سپاس فراوان
۰۱ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۲۲:۳۸
پاسخ
2
34
Mohammad
چی شد استقلالیها، شما که گفتین رئال افت کرده کاشیما را برد بیا اینم همون رئال به قول شما افت کرده که زد حریفتون رو چهارتایی کرد. متاسفم برای این جام تبلیغاتی که تیمی فقط چون میزبان تو‌ مسابقات شرکت داده میشه و آبروی آسیا رو میبره، کاش به جای العین ضعیف، نایب قهرمان آسیا تو مسابقات شرکت میکرد.
۰۱ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۰۴:۰۲
پاسخ