المپیاکوس روی انصاری فرد ۷ میلیون یورو قیمت گذاشت

المپیاکوس روی انصاری فرد ۷ میلیون یورو قیمت گذاشت

7793
15:00
22 مرداد 1397
باشگاه المپیاکوس برای فروش مهاجم ایرانی خود خواستار حداقل ۷ میلیون یورو است.

وبسایت رسمی برنامه نود - باشگاه المپیاکوس برای فروش مهاجم ایرانی خود خواستار حداقل ۷ میلیون یورو است.

 

به گزارش وب سایت نود و ‌به نقل از رادیو ورزش یونان، کریم انصاری‌فرد فصل گذشته در ۲۶ بازی خود در لیگ یونان موفق شد ۱۷ گل به ثمر برساند و دو پاس گل هم ثبت کند. نمایش خوب او در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه و گلزنی برابر تیم‌ ‌ملی فوتبال پرتغال باعث شد که المپیاکوس به فکر فروش این بازیکن باشد.

از تیم‌های فنرباغچه و بشیکتاش از لیگ ترکیه و اشتوتگارت و آگسبورگ از لیگ آلمان به عنوان مشتریان انصاری‌فرد نام برده شده است. باشگاه یونانی حداقل ۷ میلیون یورو برای انصاری‌فرد درخواست کرده است.

 

۲۰۵۱

نظرات کاربران
کیتی
اون alex که زلاتان رو مسخره کرد. باید به alex گفت که این بازیکن ۳۶ ساله بعد از اون مصدومیت وحشتناک با قدرت به فوتبال برگشت و تو ۱۷ بازی ۱۵ گل زده.اون هم تو لیگ آمریکا که سطحش خیلی بالاتر از یونانه. مطمعنم اگه الان تو منچستر بود خیلی بهتر از لوکاکو میبود
۲۳ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۴:۴۹:۰۵
پاسخ
1
2
رامین
ای بابا واقعا خسته کننده شده این خبر های ترانسفر بازیکنان ایرانی آخرشم یا تو همون تیم میمونند یا میرند به یه تیم ته جدولی که برای بقا میجنگه مثل برایتون یا رن یعنی هیچ امیدی نیست که بازیکنان ایرانی رو تو مسابقات اروپایی دید.
۲۲ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۱۷:۳۴
پاسخ
19
46
آرش
ایشالا خودت یا بارسا یا رئال میری و خستگیمون در میره بجای اینکه افتخار کنی فقط نشستی و غر میزنی
۲۲ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۲۳:۲۳
1
38
علیرضا م.
الان رن برای بقا می‌جنگه یا ته جدولیه؟ تا حالا لوشامپیونه دیدی؟؟؟؟
۲۲ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۱۶:۱۵
2
35
استقلال نه قهرمان قاره اسیا شده نه ای اف سی قانون ستاره داره
به هر حال باید فرق بین علی کریمی با سایرین باشه کسی که توی یک از بهترین تیم ها دنیا نقش بازی ساز به عهده میگیره و هم تیمی بازیکنان تیم ملی آلمان ،فرانسه ، ارزانتین ، برزیل ، هلند شد.
۲۲ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۱۱:۳۲
17
33
هوادار
خدایی سامان قدوس 3.5، کریم انصاری فرد 7 ؟ سامان قدوس خیلی حرفه ی و از پایه آموزش دیده اروپا هست. جوانتر هم هست، کلی هم همین مدته گل زده و گل ساخته و.... روی چه حسابی خب؟
۲۲ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۴۸:۳۴
پاسخ
15
73
محمد
رن از هر جفتشون معتبرتر هست، به هر حال این قیمت هیچ تیمی بابت انصاری فر نمیده و فصل بعد هم تو همون تیم هست.
۲۲ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۶:۳۶
3
28
کی روش.مورینیو.فرگوسن
چون المپیاکوس باشگاه بزرگتر ومعتبرترییه نسبت به اشترشوندز
۲۲ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۳:۴۴
8
75
ونداد
ولی توی ترنسفرمارکت قیمتش 4 میلیونه
۲۲ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۴۷:۳۱
پاسخ
18
35
ونداد
نیما جان چطور زمانی که همین سایت جهانبخشو 18 میلیون دلار اعلام کرد بی طرف بود،الان بی طرف نیست
۲۳ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۴:۰۰:۰۰
1
4
نیما
اون سایت نویسنده های بی طرفی نداره
۲۲ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۷:۱۳
8
38
عشقممم نیمار
۷ میلیون یورو؟؟؟ =-O بنظرتون واقعا می ارزه؟؟؟ :-P زلاتان ک رفت امریکا..اینقد پول بابتش ندادن :-P
۲۲ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۳۵:۰۲
پاسخ
49
44
Alex
جرا که ته بیشترهم میرزه لیاقتشم ااره بعدشم تو یه بتزیکن 36 ساله و رو با کریم مقایسه می کنی واقعا جای تعجب داره
۲۲ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۲۲:۳۲
2
10
محمدان بنگلادش
با این قیمت هیچکی نمیخره، کلی بازیکن با کیفیت تر و جوانتر تو اروپا هست که قیمتشون کمتره. مگر اینکه تیم های عربی با این قیمت بگیرنش.
۲۲ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۱۷:۵۲
15
29