النصر عربستان باخت مقابل پرسپولیس را جبران کرد

النصر عربستان باخت مقابل پرسپولیس را جبران کرد

12607
23:28
22 فروردین 1394
وبسایت رسمی برنامه نود - تیم فوتبال النصر با پیروزی مقابل تیم تعاون در لیگ عربستان، باخت مقابل پرسپولیس ایران را جبران کرد.

وبسایت رسمی برنامه نود - تیم فوتبال النصر با پیروزی مقابل تیم تعاون در لیگ عربستان، باخت مقابل پرسپولیس ایران را جبران کرد.

به گزارش وبسایت نود، در یکی از مسابقات هفته بیست و دوم لیگ فوتبال عربستان، تیم النصر به مصاف تیم تعاون رفت که این بازی در نهایت با نتیجه ۲ بر یک به سود النصر خاتمه یافت تا النصری‌ها صدرنشینی خود را در لیگ عربستان حفظ کنند.

تیم تعاون موفق شد در ثانیه ۱۹ گل اول بازی را به ثمر برساند ولی تیم النصر در ادامه و در دقایق ۶۸ و ۸۰ گلزنی کرد تا این مسابقه را با برد پشت سر بگذارد و به نوعی باخت به پرسپولیس ایران در هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا را جبران کند.

النصر و پرسپولیس روز چهارشنبه هفته گذشته در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفته بودند که این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس تمام شده بود.

 

کد/2020

نظرات کاربران
Fateme777
کاری به بازی های لیگ ندارم و اینکه کی چی ميگه ولی تو بازی برگشت پرسپولیس و النصر هر دو تیم تو یه سطح بودن داور هم اشتباه کرد ولی اشتباهش به ضرر هر دو تیم بود نه اینکه به نفع پرسپولیس سوت زده باشه.تو بازی رفت هم با اینکه 3-0باخت ولی بازی خیلی خوبی کرد و واقعا مستحق باخت نبود.
۲۴ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۰۳:۲۷:۱۴
پاسخ
1
2
استقلال
خود کارشناسای داوری گفتن پنالتی نبوده. اصلا دست به طارمی نزد.
۲۳ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۰۳:۱۷
پاسخ
0
1
استقلال
صحبت از موفقیت پرسپولیس جلو یه تیم عربستانی نیست. بعضی از طرفدارای پرسپولیس میان و میگن استقلال با شناس و داور تو لیگ برتر امتیاز میگیره. سوال من اینه که اگه ما شانس داریم شما پس چی دارین که تو آسیا دو تا بازی با پنالتی میبرین و کلی هم وقت کشی کردین. بعدش در جواب دوستمون که میگه عربا وقت کشی کردن، بازی رو احتمالا ندیدی، از لحاظ فنی کاملا سر بودن و شما باید منطقی باشین نه جوگیر. همه شون فوتبالیست های حرفه ای بودن. قبول کنین با شانس و داوری و شومن بازی بردین نه با قدرت و تکنیک. بهتره چشما رو باز کنین.
۲۳ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۰۲:۰۰
پاسخ
0
1
ٍٍEsteghlal
خوشم اومد. پرسپولیس اگه شانس نداشت چیکار میکرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
۲۳ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۰۸:۳۲
پاسخ
7
2
nasir
قابل توجه استقلال اولا خود عربها خدای وقت کشی بودند و هستند دوم اگر مدافع النصر خطا نمی کرد تک به تک گل میشد سوم " بازی تو لیگ دسته سه افتخار تیم اس اسه " چهارم پرسپولیس سال 1990 قهرمان جام در جام آسیا شد اگر هم افتخار دیگری نداریم دسته سه هم نرفتیم
۲۳ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۲۸:۵۹
پاسخ
1
5
Fateme777
نمیدونم چرا بعضی ها چشم ندارن برد پرسپولیسو ببینن؟؟؟؟یعنی این قدر حسودین که حاضرین نماینده کشورتون مقابل یه تیم عربستانی ببازه آقا یا خانم استقلال؟؟؟؟
۲۳ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۲۸:۳۱
پاسخ
1
7
ss
کاش بازی رفت 3 تا نمیخورد حداقل جمع دو بازی 3-1 عثقب نبودیم
۲۳ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۵۴:۳۳
پاسخ
20
7
سامان
تا کور شود هر آنکه موفقیت پرسپولیس را نتواند دید
۲۳ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۹:۲۱
پاسخ
4
20
safa
همون استقلالا برد بسشه
۲۳ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۵:۴۹
پاسخ
0
0
استقلال
خود 4پولیس هم میدونه حقش نبود ببره تو بازی النصر، اونوقت ایراد به استقلال میگیرن که پنالتی مفت برای استقلال گرفتن و با داوری بالاست. شماها با بنیادکار و النصر با پنالتی و شومن بازی و وقت کشی بردین. فقط ده بار سوشا خودش رو انداخت زمین. اسمش هم میزارن طلسم تاشکند. تیمی که هیچ افتخاری در آسیا نداره و نخواهد داشت چون جوگیر و بی منطق هستین. یک هشتم حذفین. داوری تا همیشه که باهاتون نمی اد. در تاریخ لیگ برتر، 13 باری ک برگزار شده 8بار پایینتر از استقلال بودین. ادمین بچاپ، حقیقته محض هست
۲۳ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۰۵:۱۰:۱۸
پاسخ
43
8
vahid14
آفریییین مثلا جبران کردین.... حالا از سوزشتون کاسته شد؟؟؟؟؟!!!!!
۲۳ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۰۵:۰۵:۵۹
پاسخ
2
20
m2h
اینا قهرمان لیگ عربستان هم بشن این برد پرسپولیس یادشون میمونه یه زخم بود بر پیکر عربستانی ها
۲۳ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۰۴:۴۷:۵۸
پاسخ
3
40
محمد20
تیمی که تو ثانیه های اول اونم از تیم تعاونی گل بخوره همون بهتر واسه صعود دست به دامن afc وفیفا و... بشه !! تیمهای ال سقوطن محکوم به سقوطن!! راستی بازم با اون لباس جنگی اول بسم ا... گلو خوردن!!!!!!!
۲۳ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۰۴:۲۰:۱۷