امری: نیمار در پاریسن ژرمن ماندنی است

امری: نیمار در پاریسن ژرمن ماندنی است

2365
19:08
25 آبان 1396
امری تاکید کرده که ستاره تیمش پاریس را ترک نمی کند.

وبسایت رسمی برنامه نود - امری تاکید کرده که ستاره تیمش پاریس را ترک نمی کند.

به گزارش وبسایت نود، چند روز قبل بود که اخبار زیادی مبنی بر نارضایتی نیمار در پاریسن ژرمن به گوش می رسید، و بعد از آن شایعه پیوستن نیمار به رئال مادرید به گوش رسید و منابع خبری از تلاش مادریدی ها برای جذب ستاره برزیلی در تابستان آینده خبر دادند، حتی راموس هم طی مصاحبه ای از حضور نیمار در رئال مادرید استقبال کرد. اما امری سرمربی پاریسن ژرمن در آستانه شروع دوباره بازی های باشگاهی، همه چیز را تکذیب کرده است:

وقتی او را از بارسلونا به خدمت گرفتیم، هدف مان این بود که وی را حفظ کنیم، کل باشگاه و مدیر پاریسن ژرمن به دنبال حفظ نیمار هستند و می خواهند او در پاریس بماند. مهمترین مسئله عملکرد نیمار در درون زمین و کارکردش درون مستطیل سبز است. تمام فوتبالیست ها پیش از حرفه شان، یعنی بازیکن بودن، یک مرد هستند. من با نیمار در این باره صحبت کردم و این مهمتر از سایر شایعات است. وفق پذیری برای برخی بازیکنان زمان بیشتر می برد، دیر یا زود دارد. تمام تلاش مان را می کنیم تا نیمار خیلی سریع با فوتبال اینجا وفق یابد.

1878

نظرات کاربران
Majid
نیمار به هر تیم‌دیگه‌ای‌از جمله رئال مادرید هم بره باز هم جایگاهی که در بارسلون‌داشت ‌رو‌ پیدا نمیکنه و‌ همیشه پشیمان خواهد بود.
۲۶ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۱۱:۱۷
پاسخ
1
6
حامد مسی
هرکاری می‌خواد بکنه بکنه، معلوم بود مثل چی پشیمون می‌شه دیگه، نمی‌دونم چطور این اشتباه رو مرتکب شد.
۲۶ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۱:۱۱:۳۹
پاسخ
8
13
کهکشانی از پول و زور
امری نکته خوبی گفت: قبل از بازیکن بودن باید مرد بود مررررد #مردانگی
۲۶ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۲۱:۱۵
پاسخ
12
22
بارسلونا❤
رئالیا خواب داشتن نیمارو از سرشون بیرون کنند ... شماها وقتی نیمار تو بارسا بود و ما بهش لقب شاهزاده رو داده بودیم ، شما هم برای اینکه در کری خونی کم نیارید به بیل گفتید شاهزاده و اونو از نیمار بهتر میدونستید خخخخ حالا چیشد ؟ ! شاهزاده بیلو فراموش کردین و دل به نیمار بستید ؟ راستی شما که de best رو دارین ، پس نیمارو میخاین چیکار ؟ نکنه خودتونم از ته دل میدونین پنالدو د بست نیست و به زبون نمیارید ؟! خخخخخ
۲۵ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۶:۰۶
پاسخ
15
30
بارسلونا❤
درسته به تیم رقیب نرفت ولی به تیمی رفت که خودش ۶تاییش کرده بود و این برا هوادارای بارسا خیلی عجیب بود ... بارسایی ها نیمارو از ته دل دوست داشتن از جمله خودم ( هنوزم دوسش دارم) چون نیمار از ته دل بارسا و هواداراشو دوست داشت و با تمام وجود بازی میکرد ...( شب ریمونتادا هیچکس یادش نمیره و همچنین بعد از سوت پایان بازی برگشت با یووه که بارسا حذف شد ، نیمار گریه کرد که دنی الوز بغلش کرد ) حالا نمیدونم دقیقا برا چی واقعا بارسا رو ترک کرد .. شاید بخاطر ضعف مدیریتی یا چیزایی دیگه بوده باشه .. ولی هرچی هست مطمئنم نیمار قلبش با بارساست وهیچ وقت به قلبش خیانت نمیکنه و به زغال نمیاد :)
۲۶ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۶:۲۲:۳۱
1
7
Cr7-17
ماهم نگفتیم بیاد جا کریس گفتیم بیاد بعدازکریس پادشاهی کنه شاهزاده؟؟!!خخخ همین چندوقت پیش بااینکه مستقیم به تیم رقیب نرفت وکلا رفت به یک کشوردیگه بافحش بدرقه اش کردین حالاشدشاهزادتون؟!شاهزادتون اومد اومد نیومدم مال صاحبش؛گزینه خوب رو میز زیاده! !Hala madrid¡...