امضای استراماچونی به باشگاه استقلال رسید

امضای استراماچونی به باشگاه استقلال رسید

6906
11:36
23 خرداد 1398
یکی از مدیران استقلال اعلام کرد که استراماچونی قرارداد خود را با این تیم به امضا رسانده است.

به گزارش وبسایت نود و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، استراماچونی مربی ایتالیایی با امضای قرارداد ۲ ساله خود با آبی پوشان رسما سرمربی تیم فوتبال استقلال برای فصل آتی شد.

مربی ایتالیایی با امضای الکترونیکی خود بر پای برگه عقد قرارداد با حضور در تهران رسما کار خود را آغاز می‌کند.

با اعلام یکی از مدیران استقلال نامه او به باشگاه و دست مدیران رسیده است.

1870

باشگاه خبرنگاران جوان
نظرات کاربران
ممد نبودی
ایول. خدارو شکر. امیدوارم با این مربی جدید بترکونیم و مدیرانمون یکم شایستگی نشون بدن و شرایط رو برای استرا اماده کنن. قطعا با این مربی میتونیم امیدوار باشیم. عالی شد.
۲۳ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۲۶:۱۱
پاسخ
0
2
محمدرضا
بیایید به موضوع کلی نگاه کنیم! استقلال تیم خوبیه ! مربی قطعا روی تیم تاثیر خواهد گذاشت. استقلال میتونه به اوج خودش برگرده ( تیم پرسپولیس با وجود مربی خوبی مثل برانکو بالاست )
۲۳ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۴۳:۱۸
پاسخ
0
1
عشقممم نیمار
واااییی.با این خبر فک کنم پماد ها از امروز کمیاب شه :-) خوش امدی استراشاه جونم :-) =-O بیا ک‌هنوز پاته‌ نزاشتی تهران ..بعضیا ازت ترسیدن :-) شنیدم ک‌میخای رحمان‌رضایی شیش_پولیسی ب عنوان‌دستیار ایرانیت انتخاب کنی ک‌فدا سرت ..چون از نظر من ...هرچی استراشاه‌ بگ :-)
۲۳ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۲:۳۶
پاسخ
35
15
میثم
آخه هنوز یه بازی سرمربی بوده که ببینی تیم چقدر تغییر کرده جام پیشکش! ما سه فصل پادشاه فوتبال ایران هستیم به چی شما حسودیمون بشه آخه!!!! شما که از عوامل اصلی رونق غار ها مخصوصا بعد بازیهای سرورتون و مخصوصا بعد از دربی برگشت هستین استاد!
۲۳ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۴۶:۵۹
2
5
امیر شکوهی
امیدوارم موفق باشه...
۲۳ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۱۷:۲۱
پاسخ
15
25
مهسا
ایشالله... خوش اومد مربیمون... امیدوارم تاثیر مثبت حضور مربیان رو توو فوتبال ملیمون شاهر باشیم. خاصه برای آندره آ جاااانِ استراموچونی.
۲۳ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۲۷:۵۲
3
11
مهدی
تیمی که زمین تمرین ثابت نداره مربی در این سطح هم باشه نمیتونه کمکی بهش بکنه من خودم استقلالی هستم ولی به نظرم نتیجه نمیگیره و تا نیم فصل تو ایران دوام میاره
۲۳ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۴۱:۰۵
پاسخ
14
29
پرسپولیسیم
خدا رو شکر با نامه تو اون صندوق پست زردای جنب میدون اصلی رم ننداخته. اخه ابیا سلطان این جور سوتیا هستن....... متشکرم
۲۳ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۴۰:۰۸
پاسخ
23
22
حمید رضا قوی بنیه
دون استراماچون خوش اومدی، منِ پرسپولیسی میگم جام باید تهران بمونه همین! سپاهانیا که یه مهندس صدوربیانیه دارن، تیراختورها هم انگار رفتن رستوران از هر بازیکنی که خوششون میاد میخرن بدون مربی، عجب مدلی، جام تو تهران بابد بمونه.
۲۳ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۹:۵۹
پاسخ
5
26
پرسپولیسی گرگان
مبارک استقلالی ها باشه
۲۳ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۹:۱۴
پاسخ
3
26
Mr jm
به سلامتی..حالا با این مبلغ قرارداد نتیجه نگرفتیم به چه بهونه ای بگیم وزیر پرسپولیسیه؟!..
۲۳ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۱۶:۰۷
پاسخ
19
29
خونآبی
عصر جدید تیم ملی با ویلموتس... عصر جدید تیم اول پایتخت با استراما.... به امید اینکه هرچه زودتر به شکوهمون برمیگردیم..
۲۳ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۱۳:۱۷
پاسخ
33
24
مهدی1استقلالی
اگه حاشیه از تیم استقلال دور بشه،منم که سر مربی بشم این تیم نتیجه میگیره،متاسفانه حاشیه هایی که میسازن دلیل عدم نتیجه گیری استقلاله
۲۳ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۵۴:۲۲
پاسخ
26
58
amir
تا بیاد بازیکنارو بشناسه جام وگرفتیم خدا بخیر کنه شاید ۴ تا تیم ۱۰۰۰ میلیارد هزینه میکنن اخرش یه استکانم نمیگیرن
۲۳ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۴۹:۲۳
پاسخ
40
43
sa.azizi
الان دیگه باید به فکر یکی دو تا کمک خوب استقلالی براش باشند . به نظرم مجید نامجو مطلق ، پیروز قربانی و یا امید روانخواه میتونن گزینه های خوبی باشن وکمک کنن ، ضمنا تجربه خوبی برای آینده مربیگری در استقلال کسب کنن
۲۳ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۴۹:۲۳
پاسخ
13
31
ارتش ۸۰ میلیونی
طارق همام منشا گونکالوس پاتوسی منتظری رحمتی صیلدمنش و تمامی کادر فنی این تغییرات بسیار زیاد بود و اشتباه
۲۳ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۴۸:۳۴
پاسخ
10
35
دروغگو
این اسامی رو وزارت ورزش بهت داده ؟ اینا رو از کجا درآوردی؟ هشتاد میلیون!!!
۲۳ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۰:۱۷
10
11
استراما«جونی»آمد،فرانکو الفرار
ببین هنوز نیومده چه ترسی انداخته به جون جعل پولیشیش،که دارن با نام کاربری استقلال نظر منفی مینویسن،سوزش تون دوس دارم