امیری قرارداد خود را با پرسپولیس ثبت کرد

امیری قرارداد خود را با پرسپولیس ثبت کرد

6974
13:00
06 تیر 1395
وحید امیری قرارداد خود را با باشگاه پرسپولیس به ثبت رساند.

وبسایت رسمی برنامه نود - وحید امیری قرارداد خود را با باشگاه پرسپولیس به ثبت رساند.

به گزارش وب سایت نود و به نقل از ایسنا، پس از این که امروز صبح سید جلال حسینی، ساسان انصاری، امید عالیشاه، محمد امین آرام طبع و محسن ربیع‌خواه قرارداد خود را با باشگاه پرسپولیس به ثبت رساندند، وحید امیری، بازیکن ملی‌پوش فصل گذشته نفت نیز با حضور در هیات فوتبال استان تهران قرارداد خود را با باشگاه پرسپولیس به ثبت رساند.

امیری، مهمترین بازیکن جذب شده پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات بود.

 

2051

نظرات کاربران
ایدا سادات16قیطریه
قرمز عشقه امیری اومدن به پرسپولیس دلی بود نه پولی 666666666666666666
۰۶ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۵۱:۴۱
پاسخ
1
10
mohsen
امیری ببینیم چه میکنی ها . از همون اول لیگ 4 تا 4 تا راه بندازیدا.
۰۶ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۳۱:۵۴
پاسخ
3
6
استقلالی
این وحید امیری رو هم زیادی گندش کردن تو نفت یه دفاع چپ کاملا معمولی بود محسن کریمی خودمون خیلی تکنیکی تر و جوون تر از این امیریه حالا مگه تو نفت چه شق القمری کرده که اینجوری دارن ازش تعریف میکنن ادمین لطفا
۰۶ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۵۸:۰۸
پاسخ
9
2
علیرضا باباخانی
خداییش لرستان به نظرم تو فوتبال بازیکن های خیلی خوبی داره بیرانوند و امیری سنبلشونن
۰۶ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۵۵:۵۱
پاسخ
1
5
آنتی آبی
خوش اومدی پهلوان. بی ادعا، بی سر صدا. درد و بلات بخوره تو سر بعضیا.....
۰۶ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۵۴:۰۲
پاسخ
6
14
علی 6×4=24 ابدی
امیری ماشالا ........ سوزوندی تاجیارا وحید با این قرارداد ............. شیشتقلال رو به فنا داد هههههههههههههههههههههههه
۰۶ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۵۳:۱۱
پاسخ
5
13
مصطفی پرسپولیس زاده
عشق من امیری شیرکُرِ خرم آبادی
۰۶ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۵۲:۳۶
پاسخ
5
14
آتش سرخ
طارمی و رضاییان یادبگیرند بی تعصبا عشق است عالیشاه ادمین بچاپ بچاپ دیگه
۰۶ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۵۲:۱۱
پاسخ
5
16
پسری با کفشهای یونانی
بهترین بود از نظر ندای قلب البته
۰۶ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۵۰:۵۴
پاسخ
20
8
اقلیت آبی
اسم امیری که میاد آتش خشم 4تقلالیا بد بجور بر افروخته میشه آخه مربیشون رفت تمرین تیم ملی التماسش کرد بیاد 4تقلال ولی نرفت ‏ ضایع شد مربیشون :)
۰۶ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۴۸:۳۲
پاسخ
7
25
24 ابدی
این خودش یه دربی 3 امتیازی بود ؟؟ والبته کاوه هم برعکسش 3 امتیاز برای ما
۰۶ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۴۲:۱۵
پاسخ
5
22
پرسپولیس قهرمان
با امید موفقیت پرسپولیس
۰۶ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۴۰:۵۲
پاسخ
5
24
دختر سرخ
مهمترین نبود . ولی همین که اومد و منصوریان و رد کرد و منصوریان از حسودی کاوه رو گرفت و با نیومدن کاوه اقای گل موندنی شد . کار خیلی بزرگی کرد با اومدنش . مرسی که اومدی و باعث موندن اقای گل شدی .
۰۶ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۳۷:۵۹
پاسخ
6
28
Reza 6*4
حسرت 6تقلالیا... وحید پرسپولیسیا یعنی یه تنه برنامه های منصور رو بهم زد :)))
۰۶ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۳۴:۱۵