امیر قلعه‌نویی رسما سرمربی سپاهان شد / جایی برای قهرمانی

امیر قلعه‌نویی رسما سرمربی سپاهان شد / جایی برای قهرمانی

21151
20:15
01 خرداد 1397
پرافتخارترین سرمربی تاریخ لیگ برتر، سرمربی پرافتخارترین تیم لیگ برتر شد. هر دو به دنبال قهرمانی ششم‌اند.

وبسایت رسمی برنامه نود - امیر قلعه نویی رسما به عنوان سرمربی تیم فوتبال سپاهان معرفی شد.

به گزارش وبسایت نود، امیر قلعه نویی سرمربی سابق تیم فوتبال ذوب آهن به طور رسمی هدایت سپاهان را برعهده گرفت.

بر این اساس امروز جلسه‌ای میان مسئولان این باشگاه اصفهانی با سرمربی سابق استقلال برگزار شد و در نهایت به توافق رسیدند.

قلعه نویی از فصل آینده سکان هدایت سپاهان که پیش از این هم سابقه حضور در این تیم را داشت، برعهده خواهد گرفت.

با این انتصاب پرافتخارترین سرمربی تاریخ لیگ برتر، سرمربی پرافتخارترین تیم لیگ برتر شد.

امیر قلعه‌نویی پیش از این در یک مقطع دو ساله در لیگ نهم و دهم سرمربی سپاهان بود که در هر دو دوره به قهرمانی رسید. سپاهان قلعه‌نویی یکی از رویایی‌ترین تیمهای ادوار لیگ برتر بود حال سپاهانیها به دنبال بازگشت به روزهای خوش با این سرمربی هستند.

در کارنامه قلعه‌نویی دو قهرمانی با سپاهان، و سه قهرمانی با استقلال دیده می شود.

سپاهان هم مانند قلعه نویی پنج بار قهرمان لیگ شده است.

مربی سپاهان سابقه هدایت استقلال اهواز، استقلال تهران، مس کرمان، تراکتورسازی، ملوان و ذوب آهن را هم در لیگ برتر دارد.

1004

نظرات کاربران
The Nostalgia
با سلام. امیر خان انشاالله که تو هر تیمی هستی موفق باشی. درضمن بازم بابت حرمت شکنی یسری از طرفدارن استقلال ازتون عذر خواهی میکنم.
۰۲ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۴:۱۴:۴۳
پاسخ
7
30
فرهاد
من نفهمیدم این مربیپرافتخار!! که هر سال با یه تیم متمول به لیگ میاد چرا تا حالا با تیمهای کم بضاعتی مثل استقلال اهواز و مس کرمان چه افتخاراتی داشته ؟
۰۲ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۳:۵۷:۲۴
پاسخ
24
7
شاهین
قانون پایستگی بکش‌زیرش:‌ بکش‌زیرش از بین نمیرود، فقط از تیمی به تیم دیگر منتقل میشود.
۰۲ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۳:۴۹:۰۶
پاسخ
25
13
بوفون
برات آرزوی موفقیت دارم .
۰۲ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۳:۴۰:۲۰
پاسخ
3
22
امین
طوفان زرد بر میگردد....
۰۲ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۳:۳۰:۲۸
پاسخ
4
31
آبیه آسمونها
این عادت آقای قلعه نوعیه، که میاد یه تیم، تا یه جایی میرسوندش، بعد سال بعد میره یه تیم دیگه و با بردن بازیکنای خوب تیم قبلیش، تیمو نابود میکنه، البته دلیل اینکه نموند توی ذوب آهن اینه که بیشتر از این نمیتونه کاری بکنه و زود از این تیم رفت تا سال بعد آبروش نره، سپاهان به حاشیه خوش آمدی
۰۲ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۳:۱۵:۵۳
پاسخ
28
10
سپاهان5
اگ محرم نویدکیا و هادی عقیلی به کادر فنی برگردن تیم خوب میشه
۰۲ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۳:۱۱:۱۷
پاسخ
0
26
Asad
سپاهان با قلعه نوعی از تیمهای مدعی قهرمانی خواهد شد امیدوارم تراکتور و فولاد هم به روزهای باشکوهشون برگردند تا لیگ جذابتری داشته باشیم و هت تریک قهرمانی پرسپولیس بیشتر مزه بده
۰۲ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۳:۰۰:۱۳
پاسخ
16
22
jd.dri
تسلیت به سپاهان .. 20 سال به عقب برگشت !!!
۰۲ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۲:۵۹:۴۳
پاسخ
33
8
علیرضا
مربی میخای فقط عبدالله ویسی( استقلال خوزستان ) علی دایی(سایپا) حسین فرکی( فولاد خوزستان ) ک با ی سری جوان و مجموعه ای کم هزینه قهرمان لیگ می‌شوند و با غیرت قهرمان میشوند ن با ۴۰ میلیارد پول چرا قلعه‌نویی با مس هیچ کار نکرد یا با ملوان ک اصلا ی بازی مربی بود و تا دید پول نیست کشید کنار من خودم اصفهانی هستم اما قلعه نویی فقط تیمای پولدارو می‌تونه قهرمان کنه اونم شاید با تراکتور ک هیچ کاری نکرد
۰۲ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۲:۵۲:۱۸
پاسخ
23
7
Mohsen
مشکل سپاهان مربی نیست چند سال گذشته سپاهان مربی هی عوض کرد، استیماچ ، ویسی ، کرانچار و ابراهیم زاده- از این 4 تا مربی، 3تاشون مربیای قبلی سپاهان بودند و با کرانچار سپاهان قبلا قهرمان شد ولی این دفعه هیچ نتیجه ای نگرفت/ مشکل سپاهان اینه که روند دهه 80 را فراموش کرده، به جای بازیکن سازی و استفاده از بازیکن های تیمهای پایه ، دنبال جذب بازیکن از تیم های دیگه هست.
۰۲ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۲:۴۹:۵۸
پاسخ
17
9
تیـــــم مــــلی 99
هیچی دیگه از فردا ادعا این خواهد شد که داورها و ...همه علیه سپاهان هستند و به نفع ذوب اهن کار میکنن!!
۰۲ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۲:۳۷:۴۱
پاسخ
16
8
شهرام
امیدوارم ذوب آهن همچنان سالهای بعد هم در لیگ برتر باشه.
۰۲ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۲:۳۱:۰۰
پاسخ
7
10
Alireza_12
به امید قهرمانی آسیا...
۰۲ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۲:۲۴:۰۶
پاسخ
3
20
AmiR
چی شد الان از ذوب اهن رفت
۰۲ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۲:۲۲:۰۸
پاسخ