انتخاب شوکه کننده رئال مادرید؛ خولن لوپتگی جانشین زیدان شد

انتخاب شوکه کننده رئال مادرید؛ خولن لوپتگی جانشین زیدان شد

20329
19:32
22 خرداد 1397
سرمربی تیم ملی اسپانیا پس از جام جهانی هدایت رئال مادرید را بر عهده خواهد گرفت.

وبسایت رسمی برنامه نود - سرمربی تیم ملی اسپانیا پس از جام جهانی هدایت رئال مادرید را بر عهده خواهد گرفت.

به گزارش وبسایت نود، باشگاه رئال مادرید در انتخابی شوکه کننده اعلام کرده که خولن لوپتگی را با قراردادی ۳ ساله به عنوان سرمربی جدید خودش انتخاب کرده است. این مربی اسپانیایی اخیرا قرارداد خودش با فدراسیون فوتبال اسپانیا را تا سال ۲۰۲۰ تمدید کرده بود. 

بدین ترتیب لوپتگی که در سال ۲۰۱۶ سرمربی تیم ملی اسپانیا شد پس از جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه از این تیم جدا خواهد شد و هدایت رئال را بر عهده خواهد گرفت. لوپتگی ۵۱ ساله که سابقه هدایت تیم دوم رئال مادرید را دارد با تیم زیر ۱۹ و ۲۱ ساله های اسپانیا موفق شده قهرمان اروپا شود. 

رئال پس از جدایی غیرمنتظره زین الدین زیدان با مربیانی چون مائوریسیو پوچتینو و آنتونیو کونته مذاکراتی انجام داد و رسانه ها از گزینه های زیادی مثل آلگری، ونگر و ناگلزمان به عنوان جانشین احتمالی زیدان نام بردند اما رئال در تصمیمی غیر قابل پیشبینی با سرمربی تیم ملی اسپانیا به توافق رسید. 

 

۲۰۳۱

نظرات کاربران
Ramyad Ramyad
مربی خوبه فکر کنم تو رئال موفق باشه
۲۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۵:۲۶:۲۹
پاسخ
1
4
jd.dri
ایشاللا پس از باخت به پرتغال و ایران و حذف از گروه ... زودتر به رئال برسه ... رونالدو هم که به منچستر یونایتد خواهد رفت ...
۲۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۲:۵۴:۱۷
پاسخ
5
3
✔✰✰سجاد✰✰✔
ایول رئال. دمت گرم... واقعا که انتخاب خوبیه... همش خبر های خوب... رئال و استقلال عشقن کریس و فرهاد عشقن لوپتگی و شفر عشقن سفید و آبی عشقن استقلال و رئال هر دو در معتبرترین جام های باشگاهی قاره اشون پرافتخارن. یعنی تو آسیا و اروپا. رئال اوله تو اروپا. استقلال سومه تو آسیا... خدا رو شکر... اونایی که استقلاای رئالی هستن لایک کنن... ممنون بابت چاپ نظرات همه...
۲۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۲:۳۳:۴۸
پاسخ
10
6
داود
مربی خوبی هستش
۲۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۲:۳۰:۵۱
پاسخ
1
4
catalan
سه نکته جال درمورد لوپتگی دروازه بان اسبق بارسلونا بود لوپتگی برای توپ طلا به لیونل مسی رای داده و گفته لیونل مسی رو کاملا به رونالدو ترجیح میدم ی سریع هم درمورد گرت بیل گفته بود کل فصلو باید منتظرش باشن که مصدومیتش خوب بشه بازیکن طاقت فرسا و وقت گیریه باید ببینیم رفتارش با این دوتا بازیکن رعال چگونه خواهد بود الانم مستاجر میاد میگ لوپتگی نفوزی بارساییاست تا جلوی موفقیت های رعالو بگیرن اخرشم سه بار میگ تاسف تاسف تاسف خخخخخخخ
۲۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۲:۲۴:۲۵
پاسخ
6
3
تاج آسیا
پس با این حساب تا سه سال دیگه هم تیمی غیر از رئال قهرمان اروپا نمیشه .
۲۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۲:۰۴:۵۷
پاسخ
7
8
rez
بنظرم اگه بتونه رختکن رو مدیریت کنه و ستاره ها رو راضی نگه داره میتونه موفق بشه هر چند کاریزمای زیدان رو نداره امیدوارم نتیجه بده ولی من دوست داشتم یه تئوریسین واقعی مثه الگری یا خصوصا کلوپ بیاد
۲۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۲:۰۴:۳۷
پاسخ
0
8
کماندار
از این بهتر نمیشد
۲۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۵۱:۲۲
پاسخ
8
4
رضا
سرمربی کم تجربه ای هست هم از لحاظ اینکه سرمربیگریش کم بوده هم اینکه دروازه بان بوده ،اما بنظر فرد کارآمدی میاد،به هر حال جام جهانی عملکردشو مشخص میکنه هر چند هم این تیم و هم تیم ملی که دستشه از قبل قوی شده...
۲۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۴۶:۳۴
پاسخ
1
9
حسن
من بهش علاقه دارم استاد کار با جووناست. عین زیدان . امیدوارم فوق ستارگان رئال عین زیدان ازش حرف شنوی داشته باشن.
۲۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۲۹:۰۲
پاسخ
3
7
Aref
واقعا خیلی این پرز زرنگه چند ساله توی تصمیم گیری هاش یک قدم جلوت از بقیه تیم هاس
۲۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۱۸:۱۷
پاسخ
3
6
ارتش مرغ
چشم بازار رو کور کردن خخخخ به نظر من باید تیته رو میاوردن ولی حتما بیشتر از ما میفهمن
۲۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۱۴:۵۳
پاسخ
7
5
مستاجر خدا
ایشالا که خوب باشه باید فقط منتظر موند
۲۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۰۸:۵۸
پاسخ
6
10
دانیال
این هم دلیل دعوت نشدن بهترین مدافع راست لالیگا (از نظر یوفا) به تیم ملی اسپانیا. آخه یکم عجیب بود که ناچو دعوت بشه اما سرخیو روبرتو دعوت نشه. البته الان دیگه عجیب نیست. به شاگردای خودت بازی ندی به کی بدی؟!
۲۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۰۷:۳۶
پاسخ
15
12
پویا
از کسی که سه بار اخراج شده چه انتظاری داری؟ اونم چه تیمایی:رایووایکانو،زغالB و پورتو. ینی منصوریان اگه جاش بود انقد اخراج نمیشد. این درکش از گلف بیشتره تا فوتبال. فیروز کریمی رو میاوردن بهتر بود تا این بابا.
۲۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۵:۲۰:۴۶
6
9
A@A
با اون پاس گل هایی که تو الکلاسیکو رفت و برگشت داد منم بودم دعوتش نمیکردم.
۲۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۵:۱۱:۱۹
5
11
امید
هروقت تعداد زغالی های اسپانیا زیاد شده،اسپانیا نابود شده. نمونه اش هم یورو قبل. بعید نیست با این اوضاع به اینیستا هم بازی نده.
۲۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۵:۰۸:۲۱
5
9
CR7
ایشالا با رئال موفق باشه ولی با اسپانیا نه