انتظار طولانی مهاجمان پرسپولیس؛ 5 بازی بدون برد، بدون گل!

انتظار طولانی مهاجمان پرسپولیس؛ 5 بازی بدون برد، بدون گل!

5578
12:21
17 اردیبهشت 1398
پرسپولیس در 5 بازی اخیرش فقط دو گل زد که هر دو گل هم توسط بازیکنان تدافعی این تیم به ثمر رسیده است.

به گزارش وبسایت نود، مهاجمان پرسپولیس برای پنجمین بازی متوالی در گلزنی ناکام ماندند. پرسپولیس روز قبل مهمان پاختاکور بود و برای زنده نگه‌داشتن امیدهای صعودش، باید به حریف گل می‌زد. در این بازی هم ولی پرسپولیس نتوانست گل بزند و شکست خورد. پرسپولیس در این هفته‌ها برخلاف قبل، به سختی گل می‌زند. اتفاقی که باعث شده در سه بازی اخیر لیگ بردی نداشته باشد و دو باخت متوالی را هم در لیگ قهرمانان آسیا تجربه کند.

پرسپولیس در سه بازی اخیر لیگ، فقط یک گل زده است. این تیم در تقابل با تیم‌های اصفهانی ناکام بود و نه به سپاهان گل زد و نه به ذوب‌آهن. تنها گلش در سه مسابقه اخیر لیگ را کمال کامیابی‌نیا مقابل تراکتورسازی ثمر رساند. در لیگ قهرمانان آسیا هم دیروز گلی نزد و هفته گذشته در دقیقه 93 یک گل به الاهلی زده بود. اتفاقا آن گل هم به اسم یک بازیکن دفاعی نوشته شد و مهاجمان گلی نزدند. گلی که باعث شد نیمی از گل‌های این فصل پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا به نام شجاع خلیل‌زاده ثبت شود و همچنان خبری از گلزنی مهاجمان این تیم نیست.

پاختاکتور 1-0 پرسپولیس

تراکتورسازی 1-1 پرسپولیس ( گل: کمال کامیابی‌نیا)

سپاهان 0-0 پرسپولیس

الاهلی 2-1 پرسپولیس (گل: شجاع خلیل‌زاده)

ذوب‌آهن 0-0 پرسپولیس

14001

نظرات کاربران
ناشناس
علیپور توپ خراب کن پرسپولیس است در حد تیم نیست برانکو اگر نمی خواهد از پرسپولیس برود فکری بحال علیپور بکند علاقه بیش از حد او به علیپور باعث شده علیرغم بازی بد او ، نود دقیقه در زمین فیکس نگه اش دارد ! مهدی شریفی را برای چی خرید که روی نیمکت بنشیند ؟ او که در تیم قبلی اش بازی می کرد ! چرا خریدش ؟
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۱۳:۴۵
پاسخ
11
6
محمودی
انصافآ این پاس به عقب های مداوم هافبک ها زجر آوره ولی الان دیگه حقوق هاشونو گرفتن دیگه بهونه خستگیم کاربرد نداره باید ماشین سازی رو حتما در آزادی شکست بدیم چون معلوم نیست در بوشهر از پس پارس بربیایم.
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۴۸:۴۵
پاسخ
2
10
ebi perspolis
علیپور هم تنهاست هم مکمل خوبی نداره هم بشدت افت کرده دلیلشو نمیدونم ای کاش زودتر به اوج برگرده سال بعد اگه مهاجم شش دانگ در کنار علیپور نخریم به جایی نمیرسیم امیدوارم مهاجم خوب بخرن خیالمون راحت شه چون واقعا خط حمله زهردار نیست
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۵۲:۵۷
پاسخ
6
22
Mosi
ادم باید یکم انصاف داشته باشه علیپور واقعا بازیکن خوب و موقعیت شناسییه با اینکه جوونه ولی واقعا مثل بازیکنای باتجربه بازی میکنه.یادمون نره علیپور جزوه معدود بازیکنای تیمه که تمام بازیهای پرسپولیس و فیکس بوده و نود دیقه بازی کرده.این بازیکن الان نیاز به حمایت داره نه انتقاد اگع واقعا هواداریم باید ازش حمایت کنیم
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۰:۰۱
پاسخ
9
23
آرسن لوپن
شانس اوردین فتحی مدیرعامل نیست و الا الان برانکو رو معلق میکرد و فرشاد احمد زاده رو میکرد مربی!
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۵۸:۲۹
پاسخ
4
22
Mosi
بالاخره بهترین بازیکنا و بهترین تیمهای دنیا هم در طول فصل پیش میاد که چندتا بازی افت کنن و این طبیعیه فقط خداروشکر بازم موقعی این اتفاق افتاده که فاصلمون با تیمای دیگه توی لیگ مناسبه.
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۵۷:۵۲
پاسخ
6
11
قرمز رنگ خون
برای استقلال پاتوسی میارن اونوقت برای اینکه هوادارای ما ناراحت نشن و اعتراض نکنن بودیمیر میخرن!!! اینو باید وزارت ورزش پاسخگو باشه اگه این اسمش تبعیض نیست پس چیه
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۴۱:۱۳
پاسخ
9
17
رائول
علیپور واقعا مهاجم نیست، اون سالی هم که آقای گل شد دو تا از بهترین پاسورهای لیگ یعنی مسلمان و عالیشاه توی تیم بودن که علیپور از هر 10 تا یکی رو گل می کرد.
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۷:۵۵
پاسخ
30
25
لیلا
یعنی می خوای بگی تو پرسپولیس حتی اگه مهاجم هم نباشی آقای گلی؟ طارمی هم این فصل 6 تا گل تو قطر زده. این یعنی پرسپولیس آقای گل درست می کنه
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۰۳:۴۲
4
12
پرسپولیس خسته(یازده گلادیاتور)
مشگل تکوتنهابودن علیپور ونداشتن مکمله ک درطول فصل تکوتنهاجورگلزنیوکشید.مشگل مدافعان کناری بی کیفیت درحمله هستن ک نمی تونن درمواقع نیاز سانترای باکیفیت و نفوذای خوب کنن.مشگل افت سروش،خستگی و نداشتن یک وینگرراست تخصصی.مهدی شیری اونجورک بایدشایدنتونسته موفقباشه خیلی کم دیدیم ک نفوذای تندوتیزیانجام بده وسانتریاموقعیت سازی کنه برامهاجمان!بودیمیرم ک کلا یامصدومه وتاالان نتونسته مشگل خط حمله روحل کنه!تنهانادری وترابی نسبت ب خریدابهتربودن!برانکوبایدفصل بعد مهرههایی ک میل هجومی بالایی دارن رو جذب کنه.گلی ب جمال ماهینی ک خدایی باتوجه ب سنوسالش عالی بوددرنفوذا.پرسپولیس قشششششنگ سمت راستش فلجه!بایدبالانس کنه.که نمیشه بارگلزنیو فقدعلیپوربه دوش بکشه.امیدوارم برانکوامسال خواستهاشوجذب کنه
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۱۵:۰۸
پاسخ
28
39
ایمون زاید
۴ تا توپی‌ هم که‌ بهش‌ میرسه رو میزنه تو درو دیوار.
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۷:۴۶
9
22
...
پرسپولیس فوتبال بازی نمیکنه ! مساوی میگیره یا به زور یک گل میزنه دفاع میکنه . اگر نیم فصل اول ، امتیاز جمع نکرده بود الان وسط جدول بود