انتقاد آنچلوتی از عملکرد شاگردانش

انتقاد آنچلوتی از عملکرد شاگردانش

16158
03:05
16 اردیبهشت 1394
سرمربی رئال مادرید اعتراف کرده که تیمش در دیدار رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان برابر یووه نمایش خوبی ارائه نکرده است .

وبسایت رسمی برنامه نود - سرمربی رئال مادرید اعتراف کرده که تیمش در دیدار رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان برابر یووه نمایش خوبی ارائه نکرده است .

به گزارش وبسایت نود، کارلو آنچلوتی از عدم صبوری شاگردانش در جریان بازی برابر یوونتوس انتقاد کرده است .

آنچلوتی بعد شکست 2-1 مقابل یووه به تلویزیون اسپانیا گفت:" بازی می توانست برای ما بهتر پیش برود . ما سعی خودمان را کردیم ولی در همه دقایق تاثیرگذاری و کیفیت مناسب را نداشتیم .

سعی کردیم بازی را کنترل کنیم . بد شانس هم بودیم چون می توانستیم از حریف پیش بیفتیم ولی در عوض آن ها از ما جلو افتادند . از نتیجه خوشحال نیستیم ولی با این حال از گرفتن نتیجه مطلوب در بازی برگشت اطمینان داریم .

به اندازه کافی صبور نبودیم . در ابتدای بازی میان خطوط تیم فاصله زیادی بود که منجر به گل حریف شد اما در ادامه خوب بازی کردیم ولی نتوانستیم به روند خوب مان ادامه بدهیم .

فقط راموس نبود که شب خوبی نداشت بلکه خط دفاع نتوانست به خوبی توپ را پخش کند . یووه روی ضد حملات خطرناک ظاهر شد . "

 

2031

نظرات کاربران
just chelsea
بهتون نگفته بودم این مربی نیست قهرمانی پارسالتون هم فقط بخاطر این بود که هنوز تفکر اقای خاص تو تیمتون بود و بخاطر این که بعضی از بازیکناتون که با مورینیو لج کرده بودن کارشونو درست انجام دادن همین
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۳۴:۲۹
پاسخ
3
2
علی بارسایی دو آتیشه
در جواب علی و cr7 اولا علی آقا از زمانی که ما شما رو در برنابئو 6تایی کردیم لقبی برای ورزشگاهتون انتخاب کردیم تحت عنوان « برنالو » همون طور که باشگاهتون گفتیم « ریال » داداش cr7جایگیری رو خط دروازه هم تمرین میخواد !!! اونوقت اونی که واسه گل زدن 7-8 نفر رو مخلوط می کنه و به راحتی آب خوردن گل میزنه چی؟ بازیکنی که بدون خلاقیت و تکنیک منتظر فرصت باشه و تا زمانی که موقعیت صد در صد گلزنی بهش ترسه نتونه گل بزنه میشه بهش گفت بازیکن؟ یه نیگا به اسطوره های جهان فوتبال بکن ببین پنالدو تکنیک کدوم یکی از این اسطوره ها رو داره ( پله - مارادونا - مسی - رونالدینیو - روماریو و ... ) فوتبال اگه استعداد توش نباشه بجایی نمیرسی تو اگه بتونی یه گل مثال بزنی که پنالدو بتونه با حرکت تکنیکی 5-6 نفر رو دریبل کنه و گل بزنه و با حرکات و استعداد خدادادیش بتونه تیمش رو نجات بده من بهت میگم حق با شماست. بازیکن اونی هست که وقتی تیمش از هر لحاظ به بن بست میخوره بتونه با تکیه بر استعداد ذاتیش گره گشای مشکل تیمش باشه نه اینکه 90 دقیقه کامل محو بازی باشه تا شاید یه دونه دروازه خالی بدستش برسه اگه به این بود که مربیا فقط به مهاجمشون یاد میدادند که هیچ حرکتی در بازی انجام نده و فقط منتظر باش تا دروازه خالی بهت برسه و گل بزنی !!!بازی پنالدو در گرو موقعیت هایی هست که هم تیمی هاش براش ایجاد می کنن در غیر این صورت نمی تونه به تنهایی گره گشای تیمش باشه. اگه به بازی پنالدو در منچستر و ریال بخوبی نیگا کنی به یک نتیجه میرسی . پنالدوی منچستر به مراتب تکنیکی تر و با نشاط تر از پنالدوی ریال بود اینو از روی تعصب نمیگم چون پنالدوی ریال الان اون تکنیک سابق رو نداره و بیشتر بازیش حالت فیزیکی و پرش های بلند به خودش گرفته . به عبارتی روزی نیروی جوانی سلطان لئو مسی کبیر و پنالدو تموم میشه و دیگه قدرت فیزیکی اون اجازه رو بهشون نمیده که مدام سرعتی بازی کنن و یا پرش های بلند انجام بدن و تنها چیری که به دادشون میرسه همین تکنیکی هست که پنالدو فراموشش کرده و سلطان لئو مسی کبیر بخوبی انجامش میده مثال بارزش رو هم از رونالدوی اورجینال مثال میزنم که با 130 کیلو وزن چنان تکنیکی مدافعان حریف زو دریبل میزنه و گل میزنه که انگار نه انگار 130 کیلو وزنشه . بنظرت پنالدو 2-3ساله دیگه هم میتونه با همین فیزیک بدنی به فوتبالش ادامه بده؟ مسلما نه و این اون زمانی هست که فوتبال ازش استعداد و تکنیک ناب میخواد که سلطان لئو مسی کبیر حتی اگه40سالش هم بشه به نحوه احسنت انجامش میده و اونوقت مثل الان تفاوت ها دوباره رقم میخورن.
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۴۳:۴۳
پاسخ
10
3
علی بارسایی دو آتیشه
علی دادا ما به همون برنابئو شما از وقتی 5و6تا بهتون زدیم میگیم برنالو و به باشگاه 4و5و6تا خورتون میگیم ریال . افتادددددددددددددد.
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۰۷:۵۹
پاسخ
4
4
خودجوش
کارلتو! کارلتو! تقصیر خودتتو. یویوه خوب بستو.ننداز تقصیر بازیکناتتو!(به ایتالیایی نوشتم که بفهمه)
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۳۸:۵۵
پاسخ
5
19
behnamcr7
بارساییا هیسسسسس.......رئال قهرمان میشه هستیم و ممیبینیم.بازی برگشتم 100% میبریم..اگه توپ خامس گل میشد الان نمیشد شمارو پیدا کرد پس هیــــــسسسسس...رئال پر افتخار ترین باشگاه جهانه و اگه 20سال هیچ جامی هم نگیره هیـــچ تیمی نمیتونه بهش برسه.بازی برگشتم مثل این بازی بارساییا تا آخر بشینن ببینن هه خخخخ
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۳۶:۳۵
پاسخ
12
19
cr7
اوني كه ميگي درواز خالي اسمش هست جايگيري مناسب تو زمان مناسب حضور به موقع براي همين كه تو ميگي دروازه خالي ميدوني چقدر تمرين كرده بيش از هزاربار زمانبندي مناسب زمانبندي خودش براي يه مهاجم يه اصل تو ليگ ايران رو نگاه كن چرا امار گلها اينقدر پايينه چون مهاجم هاي ما هنوز حرفه اي نشدن كه كجا وچه موقع چه زماني حركت كنن همين سوارز رو كه بارسا گرفت يكي از ويژگي هاش حركت درستش بين مدافع هاي حريف بود براي همين هم گرفتش خواهشا فوتبالي نظر بده نظر من دراوردي نده اگر همه مثل رونالدو ميتونستن جايگيري كنن الان هزارتا رونالدو داشتيم هر بازيكني ارزوشه امادگي جسماني رونالدو رو داشته باشه تا بتونه تو زمين راحت بازي كنه وراحت گل بزنه بازي هاي تومنچسترشو نگاه كن تا بدوني رونالدو به كجا رسيده يه بازيكن كامل الانم اقتصادي بازي ميكنه به اين ميگن فوتبال ساده وراحت
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۲۵:۰۰
پاسخ
67
10
ali به علی بارسایی دو آتیشه
اول برو اسم هارو یاد بگیر جیگر + برنالو کجاست اونوقت ؟
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۲۳:۵۷
پاسخ
13
8
عليرضا
آقايون بعد يه باخت اين همه حرف! مجبور بود راموس رو بذاره هافك . ايارا كه تعطيله ، خريده خودشم نبوده . سيلوا هم خوب نبود برا رئال. خديرا هم مصدمه دوست عزيز. بعدشم كل اروپا از چلسي گرفته تا بايرن دنبال واران هستن شما ميگي خوب نيست ! تيم خوب نبود قبول ولي منطقي انتقاد كنيم . مسلما خود آنجلوتي ميدونه جاي راموس تو دفاع ست ولي چاره اي نداشت. به نظر من اشتباهش بازي دادن به بيل بود . بايد چيچاريتو رو بازي ميداد. البته اين نظر منه. آنجلوتي مربي خوبيه چون رابطه خوبي با تيم داره . از راموس گژرفته تا رونالدو.
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۵۵:۳۳
پاسخ
6
16
Nima
همش تقصیر مربیه رونالدو هم دروازه خالی بهش کم رسید وگرنه میبردیم
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۴۵:۵۹
پاسخ
25
36
علی بارسایی دو آتیشه
یوه درست همون بازی رو انجام داد که شما در مقابل تیم های به مراتب قوی تر از خودتون مثل بارسای همیشه کبیر و سرورتون انجام میدن یعنی گل زدن در ضد حمله . پنالدو بازم دروازه خالی زد خخخخخخخخخخخخخخخ اونم چه گلی ناقابل رو خط دروازه ایستاده بود و با سر یک گل خیلی خیلی سخت و غیر قابل باور رو زد خخخخخخخخخ استاد دروازه خالی فقط پنالدو خخخخخخخخخخ شما ریالی های 4و5و6تا خور میخواین بیاین فینال؟ زرشکککککککککک . فینال فقط بارسای کبیر و یوه . من که به برنامه به اضافه فوتبال زدم بارسای کبیر و یوه . چون وقتی شالکه میتونه تو برنالو مثله غلطک از روی ریال رد شه پس یوه هم می تونه .
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۲۶:۴۶
پاسخ
35
78
محمد cr7
آره تو راست میگی سنت رفته بالا مغزت جمع شده راموس بعد از این همه بازی کردن تو دفاع ،آوردی تو هافبک بازی دادی پستی که این همه بازیکن داری رو نیمکت ،بعدش واران تو دفاع آخر بازی میکنه وهم توپ ازش رد میشه وهم بازیکن چیچاریتو که داره خوب بازی میکنه نمیاری فیکس بازی کنه اونوقت بجای ایسکو میاری داخل زمین ازهمه جالب تر 80 دقیقه گرت بیل داشت تو زمین یووه قدم میزد تا حال وهواش عوض بشه بعد ازبازیکن بدبخت انتقاد میکنی هرکی این بازیکنارو داشت الان سرمربی یووه ازشکست سنگین تیمش عذر خواهی میکرد،خوب شد با بایرن بازی نکردیم. آخرفصل میری ازدستت راحت میشیم
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۹:۰۵
پاسخ
14
20
salar
راموس مشکلی نداره آقا این شمایی که نمیدونی کی را باس کجا بزاری این همه هافبک داری تو تیم ی دفاع وسط را میزاری هافبک؟؟؟؟؟؟؟؟؟آخه توام مربی ای؟خدیرا را که نابود کردی رفت ایارا هم ک بدتر از اون اون لوکاس سیلوا بدبخت را براچی خریدی ک بش بازی ندی راموس را بزاری وسط؟؟؟؟؟با این کار دفاع را بدون راموس داغون کردی تا واران زرتوزرت سوتی بده هافبکم با راموس رسماً تعطیل بود.
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۲:۲۱