انتقاد تند رسانه انگلیسی؛ جهانبخش فاجعه نقل و انتقالات برایتون بود!

انتقاد تند رسانه انگلیسی؛ جهانبخش فاجعه نقل و انتقالات برایتون بود!

26971
09:53
25 اردیبهشت 1398
یک رسانه انگلیسی به شدت از عملکرد ضعیف هافبک ایرانی برایتون انتقاد کرد.

به گزارش وب سایت نود، سایت «wearebrighton» انگلیس امروز در گزارشی مفصل به نقل و انتقالات تابستان گذشته باشگاه برایتون پرداخت و به انتقاد از کریس هیوتن، سرمربی اخراجی تیم و پل وینستالی، مدیر نقل و انتقالات باشگاه پرداخت.

این سایت انگلیسی درباره عملکرد و جذب علیرضا جهانبخش، هافبک ایرانی تیم به شدت انتقاد کرد و نوشت: جهانبخش ثابت کرد و فاجعه نقل و انتقالات بود چون 17 میلیون پوند برایش هزینه شد. البته برخی از طرفداران او می گویند که هیوتن نتوانسته به خوبی بازی بگیرد. اما با این وجود او گران قمیت ترین بازیکن برایتون شد و در 25 بازی فصل و حضور 1530 دقیقه نتوانست گل یا پاس گلی بدهد.

2051

نظرات کاربران
Manam
مسی و رونالدو هم جلوی ایران با تاکتیک دفاع مطلق نتونستن کاری بکنند ، گل مسیم روی اتفاق و شوت از راه دور بود وگرنه تو محوطه جریممون نه مسی نه و رونالدو توانایی انجام کاری رو نداشتن خوب وقتی ابرستاره های فوتبالمون اینجورین چطور این منتقدا انتظار دارن یه بازیکن تو تیمی که همه فکرش دفاعه و هیچ برنامه برای حمله نداره خوش بدرخشه ؟ تاکتیک مربی برایتون فقط استفاده از کرنر و سانت بوده و برای باقی دقایق توپو میدن به تیم حریف و ۱۱ نفره دفاع میکنند خوب با همچین تاکتیکی شما نباید یه بازیکن هجومی بخرین چون پول هدر دادن فقط سوباسا گره شما رو میتونه وا کنه پس پیشنهاد میکنم فصل بعد یا سوباسا رو بخرین یا کاکرو رو
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۵۹:۲۱
پاسخ
13
74
ایرج
افت جهانبخش دلایلی داره. فکر میکنم علیرضا امسال خسته شده بود. بازیهای جام جهانی، جام ملتها و بازیهای پر تعداد انگلیس نفس علیرضا رو گرفته بودن. از طرفی او تازه به برایتون اومده بود و به دلیل رفت و آمدهای متوالی به تیم ملی و برایتون نتونست خودشو با شرایط جدید هماهنگ کنه و الا او قبلا خودشو اثبات کرده و قطعا دوباره به شرایط ایده آلش بر میگرده.
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۲۷:۳۴
پاسخ
16
45
آفتاب پرست
آقا صرفا یسوال میپرسم! تیمی که میانگین مالکیت توپ این فصلش در لیگ برتر کمتر از 35 درصد بوده، بجای جهانبخش، مسی یا رونالدو رو بزارین ببینین چندتا گل و پاس گل میدن!!! شما به آمار این فصل برایتون که توسط اتحادیه فوتبال انگلستان ارائه کردین نگاه کنین!!! یعنی اینکه سقوط نکردن یه معجزه بوده!! میانگین خلق موقعیتون در هر بازی کمتر از 5 تا بوده!!! یعنی اصلا حمله نمیکردن!!! حالا شما این عددو مثلا با لسترسیتی که میانگین 12 داره مقایسه بکنین خودتون متوجه میشین سرمربی چه فاجعه ای بوده!!!
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۴۳:۱۵
پاسخ
10
67
فرهاد تراکتور
تو تیم کاملا دفاعی و اتوبوسی برایتون میخواستن جهانبخش چیکار کنه؟؟ تو بازی منچستر سیتی هم تا وقتی تو بازی هر وقت توپو میدادن بهش سعی میکرد توپو لو نده چون عملا هیچ برنامه ای ندآشتن , این تقصیر جهانبخش نیست که مربیشون هیچ برنامه ای برای حمله نداشت , جهانبخش برا بازی دفاع ضد حمله ساخته نشده , بازیکنی نیست که از تک موقعیتها استفاده کنه , باید فضا و موقعیت براش زیاد باشه تا استفاده کنه
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۶:۴۵
پاسخ
7
42
علیرضا قربانزاده
من اگه مربی سپید رود رشت هم بودم اینو واسه تیمم نمیخریدم . در حد ذخیره های لیگ آزادگان(دسته دو) خودمونه
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۱۶:۱۲
پاسخ
267
85
Amin
از تو که بهتره
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۵۹:۳۳
14
43
...
فعلا که کار مهمی نمیکنی ، این گوی و میدان. اظهار نظر کردن کاری نداره
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۸:۳۷
4
36
رائول
واقعا درسته، بازی برایتون با منچستر سیتی رو دیدیم، سرمربی ازش به عنوان توپ نگه دار استفاده می کرد، ولی حتی 10 ثانیه هم نمی تونست توپ رو حفظ کنه و بلافاصله لو می داد، اون سمت کلا شده بود اتوبان!!! حیف از هزار تومن...
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۸:۰۶
45
25
پرسپولیسیم تا ابد
یه واقعیتی مشهوده و اینه که دیگی نمیشه با شانس و استعداد ستاره ساخت. فوتبال یه علمه و بازیکنا از بچگی فوتبال رو حرفه ای کار میکنن. ما حالا حالاها خیلی عقبیم. هرچند بازی جهانبخش رو دیدم خوب بود و بمونه و تلاش کنه موفق میشه.
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۴:۲۹
پاسخ
11
142
عشقممم نیمار
بفرمایید ..‌اون‌کسایی ک‌میگن چرا من ب جهانبخش انتقاد میکنم ..این‌بار‌ ک‌ من انتقاد نمیکنم بلک سایت کشور انگلیسه :-P باید قبول کرد ک جهانبخش ب لیگ انگلیس نمیخوره :-P
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۲۷:۳۶
پاسخ
177
40
علاقمند فوتبال
اگر بازی های برایتون رو دیده باشید میبینید اصلا قرار نیست تیم بره تو فاز حمله... توپ رو میدن به تیم حریف و دفاع میکنن.. حتی برنامه ضد حمله هم ندارن.. آخه یه بازیکن کاملا هجومی مثل جهانبخش تو همچین سیستمی چجور میتونه درخشش داشته باشه.. سیستم جهانبخش به درد تیم های ضعیف و دفاعی نمیخوره
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۰۲:۵۱
پاسخ
19
136
پرستو
اروپایی ها نمیدونن بازیکنان ایرانی که در لیگ هاشون بازی میکنن با چه سختی و مشکلات و کمبود امکانات و ضعف فوتبال پایه و عدم وجود یک فضای حرفه ای در فوتبال مطرح میشن و پیشرفت میکنن. جهانبخش برای ما ستاره هست..
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۵۶:۴۹
پاسخ
15
121
هوادار واقعی
نظر بنده بعنوان یک هوادار فوتبال اینه ..بازی در لیگ انگلیس خیلی سخته مخصوصا برای ما آسیایها و نیاز به یک فاکتورهای داره که در فوتبال ما کمتر دیده میشه . وقتی بازی های لیگ انگلیس را میبینی انگار فوتبالشون هم یه سیاست خاصی داره که مخصوص فقط خودشونه . من وقتی فوتبال بازیکنان انگلیسی را میبینم احساس میکنم بازیکن وقتی توپ زیر پاهاش هست انگار فوتبال در پوست و استخونش ترکیب شده بخاطر همین بگیر نگیرهاشون یا نوسان بازیکن خیلی کمه فوتبال تکنیکی بر پایه قدرت بدنی و ریزه کاریهای خاص مخصوص خودشون که در ذات بازی بازیکنانشون هست و خشونت فوتبالی که اصلا در جهانبخش این مورد آخر دیده نمیشه . مشکل بعدی بازیکنان ما در اروپا اینه چون تمام حرفه ای بالا نیامدن اگر مصدوم بشن برگشتنشون به شرایط قبل خیلی سخته جهان بخش هم اگر مصدوم نمیشد شرایطش بهتر بود. به امید موفقیتش
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۲۵:۲۴
پاسخ
12
102
ali
الانم سون بازیکن تاتنهام هم آسیایی هست پس چرا اون دچار مشکل نشده. جهانبخش تا رفت تو لیگ داغون هلند آقای گل شد فک کرد مسیه یا رونالدو شده واقعا جهانبخش تو بازی نه دربیل میزنه نه شوت میزنه و هیچ کاری نمیکنه
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۰۹:۴۱
22
11
مهدی
بعضی از بازیکنان در لیگهای درجه سه و چهار یکم خوب بازی میکنن فک میکنن در لیگهای درجه یک و دو هم میتونن ولی اشتباه میکنن.همین سردار آزمون و بیرانوند هم اگه به لیگهای معتبر بروند نیمکت نشین میشوند . مثل احمدزاده و رضاییان وحید امیری ک درلیگهای درجه سه هم نیمکت نشین شدن یا طارمی ک خوب ندرخشید در قطر . اینا باید در لیگ ایران بمونن و به یک تیم وفادار بمونن تا بعدها سرمربی بشن یا حداقل محبوبیت داشته باشن در اینده.درحال حاضر هیچ بازیکن ایرانی توان و پتانسیل بازی در لیگهای درجه یک را ندارن اگه برن ناموفق خواهند بود
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۴:۳۴
پاسخ
80
60
Omid
تیم برایتون بدتر از بازی ایران جلو آرژانتین فقط دفاع میکرد جهانبخش که هیچی رونالدو هم بود تو این تیم هیچکاری ازش بر نمیاومد واقعا فاجعه بازی میکردن نه فقط جلو من سیتی یا تاتنهام جلو تیمهای دیگه هم شدیدا دفاعی بودن.
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۲۴:۵۹
18
65
حسین
من بازی با سیتی رو ک دیدم فهمیدم واقعا تیمش خیلی بد بازی می کنه جهانبخش از همه بازیکناشون تکنیکی تره و خیلی جاها توپ رو درآورد براشون ولی تیم همش تو دفاعه
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۵۶:۵۰
پاسخ
26
201
کوهمره.جروق
خوب فکر لیگ انگلیس مثل هلند در و پیت هست نمیدونه لیگ انگلیس حساب کتاب داره .
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۵۴:۵۴
پاسخ
127
54
morteza
همین لیگ هلند که میگی در پیته و سنت قد نمیده یه زمانی بهترین لیگ اروپا بود وهنوز هم لیگ بازیکن سازیه اکثر ستاره های دنیا از این لیگ در اومدن بیرون اسم در کردن که الان شما دارین کیف میکنین از بازی بازیکن هاشون.
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۹:۱۲
12
109
kasra
فاجعه چیه , مربی بلد نیست چجوری از بازیکن , بازی بگیره
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۵۲:۰۷
پاسخ
24
152
گلوبول قرمز کوچولو
منم کریس رونالدو و مومو صلاح و مسی و نیمار رو بذارم توی خط دفاعی و اجازه نفوذ ندم، میشن فاجعه. تحلیل مگزینهاشون افتضاح بوده.
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۹:۱۰
13
57
سعید
بهترین زمان برای پیوستن به تراکتور هست. جایی برای پیرمردها