انتقاد وکیل وراتی از اخراج شدنش مقابل رئال مادرید: رونالدو هم اعتراض کرد اما کارت نگرفت

انتقاد وکیل وراتی از اخراج شدنش مقابل رئال مادرید: رونالدو هم اعتراض کرد اما کارت نگرفت

2002
22:00
16 اسفند 1396
وبسایت رسمی برنامه نود - مینو رایولا، وکیل مارکو وراتی از اخراج شدن موکلش در بازی پی اس جی و رئال مادرید انتقاد کرد.

وبسایت رسمی برنامه نود - مینو رایولا، وکیل مارکو وراتی از اخراج شدن موکلش در بازی پی اس جی و رئال مادرید انتقاد کرد.

به گزارش وبسایت نود، وراتی در بازی چهارشنبه میان پی اس جی و رئال مادرید به علت اعتراض به بریش، داور بازی کارت زرد دومش را دریافت کرد و اخراج شد. رایولا در این باره گفت:"وراتی تا قبل از اخراجش یکی از بهترین های زمین بود. اخراج او تصمیم سختگیرانه بود. رونالدو هم چند بار اعتراض کرده بود اما کارت نگرفت. وراتی از شرایط بازی ناراحت بود و اعتراض کرد. رونالدو با شدت بیشتری اعتراض کرد اما کارت نگرفت. به نظرم داور در مورد مارکو سختگیری کرد. وراتی فقط می خواست همه تلاشش را انجام بدهد تا تیمش صعود کند.اعتراض او یک تصمیم غریزی بود. رونالدو در این بازی هم خطا کرد و هم سعی کرد به دنی آلوز لگد بزند اما  داور او را بخشید. نباید با یک کارت قرمز همه چیز بخشیده شود. تا قبل از آن وراتی مثل آرئولا یکی از ستارگان بازی بود."

مطبوعات فرانسه امروز از عملکرد وراتی مقابل رئال مادرید به شدت انتقاد کرده بودند که رایولا سعی کرد از وی دفاع کند.

1140

نظرات کاربران
mohammad
اونای امری ترسو ....باعث باخت شد وفقط همین
۱۷ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۵۳:۳۱
پاسخ
4
5
CR 6+4 FCP
اعتراض های سلطان رو با وراتی مقایسه می کنی. همه می دونند چه آدم کثیفی هستی.
۱۷ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۳۶:۳۷
پاسخ
8
6
Hala Madrid
ببینین چه کسی داره در مورد فوتبال نظر میده! یه دلال که از فوتبال فقط پول میخواد! ایجنت رونالدو ژرژ مندس هست که رقیب همین رایولاست، و فقط برای این پای رونالدو رو کشیده وسط! وراتی تا قبل از اخراج شدنش، به قول رسانه های خود فرانسه یکی از بدترین های میدان بود، به طوری که بعد از اخراجش پاریس به گل رسید! درضمن وراتی وقتی کارت زرد داشت، از پشت روی پای کاسمیرو تکل زد و چون توپ دست رئالی ها بود داور دستور ادامه بازی داد تا وقتی که وراتی اومد اعتراض کرد و تصمیم داور مبنی بر اخراج کردنش رو قطعی کرد.
۱۷ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۴:۴۶:۲۹
پاسخ
5
7
حامد مسی
دقیقاً ، داوری کاملا به سود رئال بود. البته منظورم بهانه تراشی نیست. رئال مستحق صعود بود. البته نه به دلیل خوب بودن. بلکه به دلیل بد بودن پاریسن ژرمن. واقعا تمام تقصیرات به عهده‌ی اونای امری است. یک مربی ترسو. وقتی امباپه موقعیت به اون خوبی رو مثل آب خوردن با خود خواهی هدر می‌ده، همونجا با ید تعویض می‌شد. من به جای امری بودم هم نیمار و هم امری رو همون بازی توی مادرید تعویض می‌کردم. بازیکنان باید در خدمت تیم باشن. نه به فکر خودنمایی.
۱۷ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۲:۰۵:۲۱
پاسخ
20
27
صدرا پرسپولیسی
وراتی بی تجربگی کرد رونالدو با شخصیت اعتراض میکنه نه اینکه بپره به سر داور
۱۷ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۱:۵۳:۳۸
پاسخ
26
23
کینگ مسی
والا عربده کشیدن سر داور از سر شخصیت نیست! دهنشو اندازه عرض صورتش باز میکنه و هر جوری دلش خواست داد میزنه البته حق داره چون مافیای پرز پشت سرشه و میدونه اخراجی در کار نیست!
۱۷ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۴:۱۱:۳۷
20
16
بارسا
اون لگدی که به سمت آلوز زد هم نشان از شخصیت رونالدو بود. . خخخخخخ... در اینکه داوران با رئال مهربان هستن شکی نیست
۱۷ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۲:۵۹:۳۶
19
27
ali
هنوز نفهمیدی فرق است بین پنالدو با وراتی
۱۷ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۱:۴۵:۲۶
پاسخ
19
34
Real Madrid
هرکی میخواد انتقاد کنه از بازی رئال و پاریس انتقاد کنه حتی از داوریش که هیچ موردی نداشت ولی خواهشا طرفدارای بارسا چیزی نگن که اگر بازی با پاریس که پارسال برگزار شد رو بکشیم وسط باید تا 1 سال ساکت بمونن بخاطر یار دوازدهم و ... برید دم خونه خودتون نظر بدید ادمین مرسی
۱۷ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۴۹:۰۹
5
9
مازی
ای بابا شماها بهتون پماد نرسیده هنوز فردا در اولین فرصت بهتون خدمت رسانی میشه
۱۷ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۵:۱۰:۱۴
5
11
کینگ مسی
بنده خدا از مافیای پرز خبر نداره! نمیدونه اگه داور رو کمرشکن هم بکنه امکان نداره اینو اخراج کنن! آخه پنالدو فرق میکنه!
۱۷ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۴:۱۰:۲۵
19
25