انتقاد کاپلو از رفتار رونالدو

انتقاد کاپلو از رفتار رونالدو

12744
14:59
20 آبان 1398
سرمربی پیشین یوونتوس از رفتار رونالدو انتقاد کرد.

به گزارش وبسایت نود، فابیو کاپلو از رفتار کریستیانو رونالدو پس از تعویضش در بازی شب گذشته با تیم میلان انتقاد کرد. رونالدو پس از تعویض در دقیقه ۵۵ مستقیم به سمت رختکن رفت و زودتر از دیگران ورزشگاه را ترک کرد.

کاپلو گفته:«رونالدو یک قهرمان بزرگ است. کسی نمی تواند این را انکار کند اما او در ۳ سال گذشته نتوانسته از یک بازیکن حریف عبور کند. در حال حاضر در اوج نیست و طبیعی است که مربی او را تعویض کند.

مائوریسیو ساری برای تعویض کردن رونالدو نیازی نیست شجاع باشد. بنظرم برخورد رونالدو با ساری و رفتنش به رختکن جالب نبود. او زمانی که تعویض می شود هم باید قهرمان باشد.»

۲۰۳۱

نظرات کاربران
کاوه
سه سال از هیچ بازیکنی رد نشد؟؟!!! کاپلو واقعا تو فوتبال میبینی؟؟؟
۲۰ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۳۳:۲۴
پاسخ
46
25
مهران
ماندگارترین نامها همیشه پهلوانانند،نه قهرمانان
۲۰ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۳۱:۰۶
پاسخ
5
35
کسرا
کامنتای این متن رو که میخونم میبینم چقدر طرفداری در دنیای فوتبال سطح پایین شده. طرفدارای مسی منتظرن کریس زمین بخوره تا بهش لگد بزنن و طرفدارای کریس رونالدو هم منتظرن همین کارو با مسی بکنن. هرچقدر میخواید تو دنیای کوچیک خودتون سر این دوتا بازیکن بزنید تو سر و کله هم واقعیت اینه که شما در حدی نیستید که بتونید بزرگی این دوتا رو درک کنید. پنالدو؟ هورمونی؟ بزرگ شید خداوکیلی
۲۰ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۱۳:۳۲
پاسخ
11
45
اشکان
«اما او در ۳ سال گذشته نتوانسته از یک بازیکن حریف عبور کند» احتمالا نایکی و بعضی خبرنگارهای ورزشی چیزهایی میبینن که کاپلو وامثالهم نمیبینن به همین دلیله که رونالدو نامزد بهترین بازیکن جهان میشه و حتی امید هم داره! حالا مسی میخواد دو تا دو تا ضربه آزاد گل کنه میخواد سه تا سه تا!!
۲۰ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۴۲:۵۹
پاسخ
27
55
Majid تاجی
کاپلو پیر شده و آلزایمری شده.
۲۱ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۲۲:۲۰
40
10
King Ronaldo
یادتون رفته حرکته مسی در کوپا امریکا رو!؟
۲۰ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۲۴:۰۲
پاسخ
51
17
علیرضا
پست در مورد رونالدو هست دوست عزیز
۲۱ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۲۳:۳۷
5
28
استقلال قهرمان
ی کلیپی اومده از بازی دیشب،ک رونالدو خودش درخواست تعویض داده و با دستش اشاره داده ک برم رختکن
۲۰ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۲۷:۴۰
پاسخ
95
40
کیانی تبریز
رونالدو به خاطر هافک های خوب رعال گل خالی میزد امارش را بالا میبرد در لیگ انگلیس از ۲بازی اگل میزد در لیگ برتقال از ۳بازی ۱گل میزد در لیگ ایتالیا هم از ۳بازی ۱گل میزنه البته گلهاش بنالتی ولی مسی هر بازی یه گل و باس گلهیش از هافک زیاده
۲۰ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۲۵:۵۳
پاسخ
67
106
مهدی
همون پنالتی زدن هم عرضه میخواد که نزنی بیرون و جامو از تیمت نگیری مث ی بابایی
۲۰ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۱۶:۵۲
30
18
حمید
همین عقده ای بازی ها باعث شده یه سرو گردن از مسی پایین تر باشه . سلطان قرن مسی . بعدی با اختلاف رونالدو حالا هی الکی طرفداریشو کنین
۲۰ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۷:۱۱
پاسخ
75
115
یزدااان
رونالدو باید می رفت لیگ جزیره تو این سری آ بی خاصیت حروم شدش
۲۰ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۹:۰۸
پاسخ
102
60
m
کاپلو هم به چرت و پرت گفتن افتاده خدایا به دادمون برس امان از الزایمر
۲۰ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۲:۴۶
پاسخ
141
46
navidonline
کاپلو که باید بره به موزه . هیشکی یادش نمیره کاری که با بکهام کرد . این انتقادها هم از انگیزه و بزرگی رونالدو کم نمیکنه برعکس عمل میکنه
۲۰ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۱۶:۲۳
پاسخ
132
48
««« کریستیانووووووو »»»
هنوز خیلی کوچیکی که بخای از رونالدو انتقاد کنی، یا شایدم خواستی یذره اسم فراموش شده ات سرزبونها بیفته.
۲۰ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۴۹:۳۶
پاسخ
152
51
مستر
کاپلو کوچیکه؟؟!!!میشه از این نظری که دادی فهمید کمتر از ۲۰ سال سن داری.
۲۰ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۳۰:۵۹
9
47
سارا اس اسی
تو خودت کسی بودی که باجو بزرگ رو نیمکت نشین می کردی! کاش ساکت بشی!!!
۲۰ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۳۹:۱۸
پاسخ
135
70
۶
مصدوم بود, خودش گف تعویضم کن، اینام بدتر از مان تو قضاوت!!!
۲۰ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۲۳:۲۸
75
36
عالیجناب مِ۳۰
آقای رونالدو،به پایان سلام کن