انتقال قدرت از ایران به آسیا؛ استقلال بهترین خط حمله مرحله پلی‌آٌ‏ف

انتقال قدرت از ایران به آسیا؛ استقلال بهترین خط حمله مرحله پلی‌آٌ‏ف

2787
21:26
08 بهمن 1398
استقلال پیش از شروع مرحله گروهی، تبدیل به بهترین خط حمله آسیا شده است.

به گزارش وبسایت نود، انجام دو بازی خارج از خانه هم نتوانست روند خوب استقلال را متوقف کند و آن‌ها با دو برد رویایی، به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا رسیدند. آن هم با اقتداری که مجموعا 8 گل به حریفان‌شان زدند و حتی یک بار هم گل نخوردند.

استقلال بازی اول پلی آف در امارات، سه گل به الکویت زد و بازی دوم در خانه حریف، 5-0 الریان قطر را برد. شاید خوشبین‌ترین طرفداران استقلال هم، تصور زدن 5 گل به تیم پرستاره قطری در زمین حریف را نداشتند. حالا استقلال با این هشت گل، بهترین خط حمله لیگ قهرمانان پیش از شروع مرحله گروهی شده است. بجز استقلال، هیچ تیمی نتوانسته در 2 یا 3 بازی پلی آف، بیشتر از 6 گل بزند.

بعد از نماینده ایران، ملبورن ویکتوری استرالیا و کداح مالزی با 6 گل زده در رده بعدی قرار دارند. استقلال در ایران هم با زدن 33 گل در 16 بازی نه تنها بهترین خط حمله فعلی لیگ، که بهترین خط حمله تاریخ لیگ برتر در 16 هفته ابتدایی را در اختیار دارد. آن‌ها روند خوب‌شان را در آسیا هم ادامه داده‌اند و قدم اول را، محکم برداشتند.

شیخ دیاباته مهاجم استقلال هم در دو بازی، توانست 3 گل بزند و از حالا، آمادگی‌اش را برای قرار گرفتن در جمع مدعیان آقای گلی لیگ قهرمانان نشان بدهد. البته، گل‌های مرحله پلی آف از شروع مرحله گروهی محاسبه نمی‌شوند و همه مهاجمان، با صفر گل زده مسابقات را آغاز می‌کنند.

22330

نظرات کاربران
Amir
دم استرا گرم با این تیمی که ساخت آفرین به هوش مجیدی که ادامه داد
۰۹ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۰۲:۴۲:۵۶
پاسخ
9
134
محمد
حیف این تیم ک اینجوری از هم پاشوندنش... شما فکزشو بکتین اگه این همه حواشی دیر این تیم نبود الان چند تا میزد به الریان..... استقلال حتی اگه بدترین بلا رو هم سرش بیارن بازم پامیشه ادامه میده... نمونش تو این چند سال که با وجود این همه رفتن بازیکن و حواشی و داوری و ... همیشه جز سه تا تیم بوده. حالا شما مقایسه کنین با تیمی ک حمایت های دولتی پشتش نبود و هر سال واس رتبه تک رقمی دست و پا میزد... اصالت رو میشه از اینجا فهمید.... دم مجیدی گرم ک معلوم رو دفاع واقعا کار کرده... ولی این خط اینم نشون نهایتش ما برسیم ب رتبه دوم تو لیگ. تو اسیا هم با اقتدار میریم بالا ولی باز تابستون همه رو مفروشن میگن پول نبود باز ی جین بازیکن جدید میارن.
۰۹ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۳۷:۵۴
پاسخ
15
106
arya
خوبه وقتی میبری خودتون پا شدین ولی وقتی میبازی ابر و باد و مه و خورشید و زحل مقصرن
۰۹ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۰۲:۲۵:۳۲
114
20
مافیاپولیس و دیگر هیچ
درود بر استقلال کبیر واقعا سربلندمون کردین . یه تیم هوچی گر هم هست تو کل دوران حضورش در آسیا یه بار فینال رفت اونم با کمک ابر و باد و مه و خورشید و اشتباهات داوری و ... و حامیان خاص این تیم نمیدونستن چجوری خوشحالی کنن ... بهترین پرواز . تعطیلی مدارس . تعویق بازی های هوچی گران و .. تنها نمونه های کوچیکی از ذوق زدگی آقایان بود و خدا را شکر تیمشون تو فینال حتی نتونست یه شوت درست حسابی به سمت دروازه بزنه ... درود بر استقلال و دیگر تیمای مظلوم لیگ . بالاخره این دوسال هم تموم میشه و بازم این هوچی گران میرن دنبال بازی ها اروپایی
۰۹ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۰۰:۳۵
پاسخ
8
110
شازده آبی
امشب، آقای وزیر، مجیدی رو برکنار میکنه و استراماچونی رو برمیگردونه :)))))))
۰۸ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۲۲:۴۱
پاسخ
1
99
پیام
ناراحتی این موضوع زمانی رخ میده که اکثر بازیکن های خارجی که در تیم های ایرانی بازی کردند و تو آسیا درخشیدند معمولا نیم فصل یا پایان فصل به یکی از تیم های متمول عربی رفتند.
۰۸ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۰۱:۱۱
پاسخ
1
72
محمد
وزیر نمیذاره وگرنه پرسپولیس هم گل بارون میشد سیاست نمیذاره بالاخره 1400 میشه میرن
۰۸ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۰۹:۵۹
پاسخ
27
201
arya original
الریان از ۸ بازی قبلیش ۶ تا رو برده و دو تا رو مساوی کرده و فقط یک بازی از فصلش رو باخته. استقلال کار بزرگی کرد و با تمام ناملایمات و سختی ها و تبعیض که حتی زمین تمرین هم نداشت تیم دوم لیگ ستارگان قطر رو له کرد. طبق معمول سرخهای پرادعا برای خالی کردن ناراحتیشون میگفتن الکویت ضعیف بود حالا ببینین با الریان چکار میکنید!! امروز هم که بردیم میگن الریان بحران زده بوده! تیم دوم لیگ قطر بحران زده است!!؟ فصل قبل بین ۴ تا تیم چندم شدین؟؟همون بازیکنان و همون مربی که بردنتون فینال ،چرا سال قبل آخر شدن؟؟ فقط شانس و حمایت های همه جانبه
۰۹ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۰۲:۴۰:۵۰
2
85
شیاطین سرخ
خطاب به محمد: آرزو بر خردسالان عیب نیست . شما تو تاریخه تمام دربی ها با قویترین تیم هاتون جلو پرسپولیس زانو زدید واژه گل بارون در اندازه شما نیست سنگینترین شکست تاریخه دربی ها رو تا ابد با شیش گل زدیم بر پیشانیتون جوگیر نشو و بلند پروازی نکن این الریانی که امروز بردید دوبازی قبلیش رو چهار یک و چهار دو به ترتیب به السد و الغرافه باخته خوبه الان تا میتونید شادی کنید و تیمتون رو باد کنید و حبابش رو بزرگتر بکنید با بردنه یه تیمه بحران زده سرازپا نمیشناسید فعلا برای بردنه تیمه بحران زده الریان شادی کنید به وقتش دوباره باید زانو بزنید و گریه کنید جلو امپراطور فوتبال ایران پرسپولیس ....
۰۸ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۴۲:۴۳
110
5
عشقممم نیمار
اینست غول ب حقه اسیا:-) شیش_پولیسم ۶تایی میکنیم اونم با هتریک قائدی و دیاشاه:-)
۰۸ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۰۷:۳۴