انصاریان: در قدرتمند بودن پرسپولیس کسی نباید شک کند

انصاریان: در قدرتمند بودن پرسپولیس کسی نباید شک کند

15505
00:07
13 مرداد 1396
وبسایت رسمی برنامه نود - پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: تراکتورسازی به دلیل اینکه نتوانسته بازیکن بگیرد ضعیف شده اما نباید در خوب بودن پرسپولیس شک کرد.

وبسایت رسمی برنامه نود - پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: تراکتورسازی به دلیل اینکه نتوانسته بازیکن بگیرد ضعیف شده اما نباید در خوب بودن پرسپولیس شک کرد.

به گزارش وبسایت نود ، علی انصاریان درخصوص برد روز گذشته تیم فوتبال پرسپولیس مقابل تراکتورسازی گفت: تراکتورسازی امسال نسبت به فصل قبل ضعیف‌تر شده چرا که آنها نتوانستند خوب یارگیری کنند و دست یحیی گل‌محمدی کاملاً خالی است اما این موضوع چیزی از ارزش‌های پرسپولیس کم نمی‌کند و آنها قدرت زیادی دارند. پرسپولیس امسال خوب یارگیری کرد و از طرفی بازیکنان موثر فصل گذشته‌اش را حفظ کرده است. با آمدن منشا هم وضعیت این تیم بهتر شده و دیدید که روز گذشته کامیابی‌نیا هم گل خوبی زد تا آرام آرام خودش را به تیم تحمیل کند و قطعاً زدن این گل باعث می‌شود که او با روحیه بسیار خوبی وارد بازی‌ها شود.

وی ادامه داد: تراکتورسازی به دلیل شرایطی که دارد امسال خیلی تحت فشار است و این موضوع روی آنها فشار زیادی به این تیم وارد خواهد کرد اما درباره پرسپولیس هم باید بگویم که شاگردان برانکو از 2 بازی 6 امتیاز گرفتند و مطمئناً با ادامه این روند قادر خواهند بود رکورد بیشترین برد در تاریخ لیگ را بزنند. معتقدم که پرسپولیس تیم یکدستی است و آنها می‌توانند این رکورد فوق‌العاده را به نام خودشان ثبت کنند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه از حالا می‌توان عنوان کرد که چه تیم‌هایی مدعی هستند، تصریح کرد: الان اول لیگ است و برخی از تیم‌ها هنوز از شرایط بدنسازی بیرون نیامده‌اند، چه کسی فکر می‌کرد نفت تهران که بازیکنانش ظهر در خانه بودند، عصر آن روز بتوانند سپیدرودی که چند هفته کار کرده بود را شکست دهد؟ این مسائل باعث می‌شود که فوتبال زیر سوال برود. در فوتبال چیزی قابل پیش‌بینی نیست و شما نمی‌توانید هیچ نتیجه‌ای را از قبل مشخص کنید. به همین دلیل است که می‌گویم برای نظر دادن در مورد تیم‌ها الان زود است که بخواهیم صحبت کنیم هرچند که اعتقاد دارم پرسپولیس حسن بزرگی دارد و آن این است که 9-8 نفر از بازیکنان فصل قبلش امسال هم کنار این تیم هستند.

انصاریان در مورد بازی آینده پرسپولیس مقابل نفت تهران هم اظهارداشت: به نظر من باید بازی راحتی باشد چرا که پرسپولیس در زمین خودش و مقابل هوادارانش بازی می‌کند و نفت هم شاید تیم خیلی محکمی نباشد اما اگر بازیکنان بخواهند این تیم را دست کم بگیرند شاید به مشکل بخورند. پرسپولیس باید همین روندی که دارد را ادامه دهد و امتیازات را خوب جمع کند. از طرفی شاگردان برانکو امثال آسیا را هم در پیش دارند و باید به گونه‌ای نتیجه بگیرند که در آسیا هم خودی نشان دهند.

وی درباره تأثیر بازیکنی مثل گادوین منشا در خط حمله پرسپولیس اظهار داشت: با اضافه شدن او به پرسپولیس در خط حمله این تیم جنگ به راه افتاده است و این یک اتفاق جالب و ویژه خواهد بود که بازیکنان در عین رفاقت، باید با هم رقابت هم داشته باشند. از طرفی انگیزه بازیکنان بسیار بالاست و برانکو نیمکت قدرتمندی در اختیار دارد که حتی ارنج کردن را هم برایش سخت کرده است. برانکو دست بازی روی نیمکت خواهد داشت و امیدوارم که این موضوع به سود پرسپولیس شود.

 

2020

نظرات کاربران
بهاررر...
تعصب فقط فرهاد مجیدی!! هیشکی هم شک نداره! شما استقلالیا چجوری از رو میرید؟! ادمین درود
۱۳ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۲۰:۵۱
پاسخ
1
11
h.amiri
تبریک تبریک برد پرسپولیس کبیر
۱۳ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۱۴:۱۳
پاسخ
0
12
پسر استقلالی
در بی تعصبی شماهم کسی شک نداره
۱۳ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۲۵:۵۲
پاسخ
34
9
مهرداد رشت
آخرش معلوم نشد شما پیشکسوت استقلالی یا پرسپولیس آقای نون به نرخ روز خور . اگه این روزها استقلال در اوج بود حتما استقلالی بودی الان
۱۳ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۰:۴۴
پاسخ
42
7
666666
در ۶ و ۴ تا خوردن اسدقلال هم شک نکنید
۱۳ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۴۸:۳۹
پاسخ
0
37
ایدا سادات 25بهمن 1380
پرسپولیس قهرمان گل باشی خخخخخخخخخخخخخخخخخخ نا پدیپد شدی
۱۳ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۵:۴۹:۵۱
پاسخ
18
282
زلزله شـیــش ریشتر
گل باشی شـیــش یک میشی.گل نباشی شیش هیچ میشی.
۱۳ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۱۸:۳۲
0
38
**واقعی ازیک جام *من دراوردی ازشونصدجام
در۳تاخور بودن پسپس هم کسی شک نداره خخخ
۱۳ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۵:۳۹:۴۶
پاسخ
392
30
asad
فاصله زمانی گل اول و دوم ایمون زاید به ....! گل اول دقیقه ۸۱:۱۸ گل دوم دقیقه ۸۲:۴۳ فاصله زمانی: ۱ دقیقه و ۲۵ ثانیه آخه تو چه جوری از یه تیم ۱۰ نفره، تو ۱ دقیقه ۲ گل خوردی؟
۱۳ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۸:۳۰
0
13
محمد
من نمیدونم شما چطوری از رو میرین.
۱۳ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۳۲:۱۴
0
39
ALIREZA
تیمی ک چپ و راست 6تا میخوره نباس حرف از تعداد گل بزنه
۱۳ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۱:۵۹
0
43
امیر666666
این3که میگین حقیقتش اینه 3بازی 10نفره بردیم 6تاییهارا6تقلالی9نفره بودیم نتونستیدماراببریدشما توهیچ بازی نتونستیدبیشتر از 3گل به ما بزنیددرعوض درچند بازی 4گل خوردیدجدای 6تاو حماسه ایمون زائدیادت نره 10دقیقه 10نفره پس فقط سکوت کن .ادمین چاکریم
۱۳ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۱:۰۴
0
35
AC MILAN.PERSEPOLIS
به چهارتایه شما هم شک نمیکنن
۱۳ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۵۸:۴۲
0
35
3 تقلال (1365،1376،1390)
در 3 تا و 4 تا و 6 تا خوردن شیشتقلال هم کسی شک نداره. مخصوصا شیش تا،که دو باره امسال هم امضا شد! خخخخ ادمین عزیزم لطفا چاپ کن
۱۳ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۳۳:۲۵
3
41
۶۶۶۶۶۶قدیم۶۶۶۶۶۶جدید
و درباره شیش‌تاییها، ما از قدیمها، اصلا شک نداشتیم، اما خودشون خیلی شک داشتند؛ اما الآن دیگه خودشون‌ هم شک ندارند؛ شیش‌تای ۵۲، محاله یادش بره؛ شیش‌تای ۹۶ که قطعا محاله.
۱۳ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۷:۰۲
0
54
رضا آسمانی
اسناد ۶تایی بودن شما هم موجوده
۱۳ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۵۸:۵۵
7
34
جام دهم
چقدر دیدن حال و روز این روزهای شما لذت بخشه!
۱۳ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۶:۲۶
0
55
رضا
همچنین در 4 تا خور بودن استقلال
۱۳ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۲:۱۳
0
52
nima
3 بیشتره یا 4؟ 3-2 بدتره یا 4-2؟ قهرمانی بهتره یا دوم شدن؟ حالا بخنددددد خندت تموم شد بیا بگو بامزه ی کی بودیییی
۱۳ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۴۱:۵۴
0
67
زلزله شـیــش ریشتر
اتوبوس شب.ببخشید اتوبوس منصوره.
۱۳ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۰:۴۱
0
67
Parham
یوونتوس و میلان و رئال و غیره هم از همین سیستم من در آوردی استفاده می کنند
۱۳ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۷:۰۲:۲۹
40
3
6در4 دسته 3 ای
دلمون براتون میسوزه که سقف ارزوتون برد ما بعد ۶سال با اختلاف یک گل با دفاع اتوبوسیه ایمون زائد یادت نره ده دقیقه ده نفره ۳تا یا ۴تا یا اون ۶تای معروف یا عبدالرحمان خخخخخ بازم بگم
۱۳ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۶:۵۰:۲۹
1
76
Saeed
س دوست خوبم. بهتر نیس به تلاش رقیب احترام بذاریم و اینو در نظر بگیریم کِ برای رقابت و پیشرفت فقط یک راه وجود دارد و اونم تلاش،تلاش و تلاش هست دوستان عزیز بجای فرافکنی واقعیات رو مد نظر قرار بدین و مربیتونو هم مجاب کنید بحای فرافکنی راه حلی منطقی و فوتبالی ارایه دهد.به عنوان یک پیشنهاد به اظهار نظر برانکو بعد از برد و باخت تیمش مراجعه کنید و با نتایج مقایسه کنید تا فرق حرفه ای گری و هوچی گری رو بفهمید البته اگر دنبال پیشرفت هستید در غیر این صورت در راهی کِ پیش گرفتید موفق باشید و روز بِ روز شاهد اوج گرفتن رقبا و توجیه عدم نتیجه گیری مجموعه خودتون باشید. خدا نگه دار.
۱۳ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۶:۳۹:۰۳
1
87
امیدوحیدیفر
یک گل پرسپولیس مشکوک بود دومی هم از روی اوت دستی بود این اقا انصاریان چقدرجوگیره