انصاری‌فرد: امارات و عربستان می‌خواهند جنگ را به فوتبال بکشانند/هواداران به هوش باشند

انصاری‌فرد: امارات و عربستان می‌خواهند جنگ را به فوتبال بکشانند/هواداران به هوش باشند

1487
19:30
30 دی 1398
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: امارات و عربستانی‌ها می‌خواهند جنگ را به فوتبال بکشانند.

به گزارش وب‌سایت نود، محمدحسن انصاری‌فرد در گفت‌‌وگو با شبکه سه در مورد محرومیت باشگاه‌های ایرانی از میزبانی در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: هواداران عزیز پرسپولیس عشق و علاقه زیادی به تیم دارند و این اشتیاق و علاقه ارزشمند است اما جالب است که عربستان و امارات با اینکه درگیر جنگ رودرو هستند اما به خاطر نفوذی که در AFC دارند از میزبانی محروم نمی‌شوند و می‌خواهند جنگ را به فوتبال بکشانند و از این حربه استفاده کنند.

وی افزود: هواداران ما بدانند که این یک بحث ملی است. دولت، مجلس و تمامی دستگاه‌ها اصرار بر ایستادگی مقابل این مسئله را دارند و در این وضعیت فقط مدیران عامل باشگاه‌ها تصمیم‌گیر نیستند بلکه شاهد یک بحث ملی هستیم و همه باید همگام و هم‌صدا باشیم تا اماراتی‌ها و عربستانی‌ها پا را از این فراتر نگذارند و کار به تیم ملی و رشته‌های دیگر بکشانند. هواداران ما به هوش باشند من می‌خواهم به آنها بگویم که این یک بحث ملی است. 

۴۴۱۶

نظرات کاربران
سرخ دل
برای چی باید پرسپولیس و سپاهان که امسال حرف دارن تو آسیا به خاطر استقلالی که معلوم نیست به گروهی برسه انصراف بدن؟ مگه همین استقلالیا نبودن پرچم ژاپن میبردن ورزشگاه الان عزت ملی و اتحاد مهم شد؟
۰۱ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۰۸:۳۳
پاسخ
52
2
حسین
بس دیگه الان بحث ملی یه اگه جلوی کشورهای عربی کوتاه بیایم باید واسه جام جهانی ام بیرون از ایران بازی کنیم.بقیه رشته هام کم کم دچار این مشکل میشن.برای من مثل روز روشنه شما هنوز ب سن قانونی نرسیدین.
۰۱ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۵۵:۵۳
4
11
من پرسپولیسی
حرفت درسته و نباید به خاطر استقلال و تیم های دیگه پرسپولیس زیان ببینه ولی چه ربطی به استقلال داره. الان پرسپولیس هم از میزبانی محرومه.
۰۱ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۲۹:۰۸
4
6
مرادبیگ
پرسپولیسی ها میدانند اینجا دیگه بحث کل کل نیست بلکه بحث ایران و ایرانی هست.نه استقلال و نه شهر خودرو نباید خارج از ایران بازی کنند حتی تو مرحله پلی آف وگرنه پرسپولیس از این مسابقات انصراف میده.پرسپولیس و استقلال و سپاهان و تراکتور اگه گوشت هم رو بخورند استخوان هم رو دور نمی اندازند.ما همگی برادر هستیم و تو این قضیه همه پشت هم هستیم .همه تیم های ایرانی اتحاد کامل دارند و نمیتوانید حق هیچکدامشون را بخورید.زنده باد ایران و ایرانی.
۰۱ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۰۰:۱۱
پاسخ
8
33
شیاطین سرخ
به نظر من اون پیشنهادی که AFC داده که گفته تیم های ایرانی میتونن تو دور برگشت میزبان باشن خیلی خوب هستش وقتی دارن میگن تیم های ایرانی دور برگشت میزبان باشن چرا باید انصراف بدیم؟؟؟؟؟ اگه گفتن تو تمام بازی ها میهمان باشین آره اون یه چیزی ولی تو آخرین پیشنهادشون گفتن تیم های ایرانی بازی های برگشت میتونن میزبان باشن به نظر من خیلی پیشنهاد خوبیه تو این وضع هم میتونیم بازیهای برگشت میزبان باشیم بیشتر به نفعمونه و هم میتونیم همزمان در مذاکره رو باز بزاریم باید عاقلانه تصمیم گرفت مطمعنن ما اگه انصراف بدیم اونا و کشورهای عربی از خداشونه و ضرر نمیکنن این فوتبال ایرانه که ضرر میکنه باید این پیشنهاد که دادن. اگه آخرین راهه باید قبول کنیم.....این عاقلانه تره
۳۰ دی ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۲۸:۱۹
پاسخ
24
11
رضا
نگفته تیمهای ایرانی دور برگشت میزبان باشن، گفته باید ببینیم شرایط چجوریه و اونوقت تصمیم گیری می کنیم.
۰۱ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۳۹:۱۱
4
15
علی
دوست عزیز پیشنهادش بدون تضمین بوده.. درواقع یک نوع فریب بوده.. دقیقا یک بار عمین بلارو سر میزبانی از سعودیا دراوردن.. گفتن فعلا چندبازی رو برین انجام بدین یه کمیته میفرستیم امنیت ایرانو بررسی کنه‌.. بعدش زدن زیر حرفشون.. الان مثل اون موقع هست.. میدونن اگه بازی کنیم انصراف بدیم تبعاتش بیشتره و جرایمش سنگین تره
۰۱ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۰۷:۴۴:۲۱
6
13
نه به مافیای آبی
چرا وقتی ما که فینال آسیا رفتیم بحث منافع ملی مطرح نبود الان هم ما از مدیرعامل تیم می خواهیم به هر نحو ممکن انصراف ندهید چون عواقب بدی برای باشگاه پرسپولیس و آینده تیم خواهد داشت هر باشگاهی باید منافع خودش را در نظر بگیرد
۳۰ دی ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۰۰:۰۷
پاسخ
34
6
ستارگان سرخ ایران
آقای انصاری فرد ما از تصمیمتون حمایت می کنیم فقط ما که انصراف نمی دیم سپاهان هم هست ! عزت ملی از همه چیز مهمتره و این افتضاحی بزرگ برایafc است !لیگ قهرمانان امسال قطعا بی کیفیت ترین لیگ قهرمانان آسیا در تاریخش خواهد بود وafcبازنده بزرگ این قضیه خواهد بود این روزها همه دارن به حرف من می رسن که چرا نباید به کانالهای مجازی اعتماد کنیم؟! چندروز پیش کانالهای هواداری استقلال و امروز کانالهای هواداری پرسپولیس !ببینید فقط به فکر منافع خودشونن !
۳۰ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۴۶:۲۱
پاسخ