انصاری‌فرد: در ایران همه از کی‌روش قدردانی می‌کنند/ برای پرچم و کشورمان می‌جنگیم

انصاری‌فرد: در ایران همه از کی‌روش قدردانی می‌کنند/ برای پرچم و کشورمان می‌جنگیم

3191
18:13
20 شهریور 1398
کریم انصاری‌فرد، مهاجم تیم ملی فوتبال ایران گفت که اعضای تیم ملی برای پرچم و کشورمان می‌جنگند.

به گزارش وبسایت نود، کریم انصاری‌فرد در گفت‌وگو با سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC)، درباره تغییر پُست خود در تیم ملی فوتبال کشورمان پس از جدایی کارلوس کی‌روش از این تیم اظهار داشت: همه در کشور ما از کی‌روش قدردانی می‌کنند. او کار فوق‌العاده‌ای برای ما انجام داد و دوران خوبی با این مربی پشت سر گذاشتیم. اگر کی‌روش از من می‌خواست که در هر نقطه‌ای از زمین بازی کنم، باید این کار را انجام می‌دادم و مشکلی با آن نداشتم. این شیوه مدنظر او بود.

او با اشاره به تغییر سبک بازی تیم ملی با حضور مارک ویلموتس گفت: در زمان کی‌روش، در بازی‌های کمی در پست تخصصی‌ام بازی می‌کردم و بیشتر به عنوان هافبک یا وینگر به میدان می‌رفتم. من از بازی در هر پستی راضی هستم. مربی جدید ما هم کارش را به خوبی انجام می‌دهد. هر مربی در دنیا تاکتیک خود را دارد و ما باید به آن احترام بگذاریم و به شیوه‌ای بازی کنیم که او می‌خواهد. این از همه چیز مهم‌تر است.

«بیشتر بازیکنان تیم ملی به مدت هفت یا هشت سال کنار هم بازی کرده‌ایم.»، بازیکن تیم ملی کشورمان ضمن بیان این جمله تصریح کرد: ما با حرکات یکدیگر آشنا هستیم و پست یکدیگر را درک می‌کنیم. ما باید راه خود را همین‌گونه ادامه دهیم و مهم نیست که چه کسی بازی می‌کند. ما برای پرچم و کشور خودمان می‌جنگیم و صد درصد توان خود را در زمین می‌گذاریم.

انصاری‌فرد درمورد برتری 2 بر صفر شاگردان ویلموتس مقابل هنگ‌کنگ خاطرنشان کرد: این یک مسابقه عالی برای ما بود و نتیجه خوبی به دست آوردیم. فکر می‌کنم برای اولین بازی، عملکرد خوبی داشتیم و باید مانند این مسابقه به کارمان ادامه دهیم، چون همه تیم‌های گروه‌مان قدرتمند هستند. ما برای هنگ‌کنگ احترام قائلیم و آنها واقعاً تیم خوبی هستند، اما بهتر از حریف ظاهر شدیم و شایسته چنین نتیجه‌ای بودیم. مهم نیست در آینده چه کسی بازی می‌کند. ما باید سه امتیاز بگیریم و این از هر چیزی مهم‌تر است.

1870

نظرات کاربران
ماندگار
آقای انصاری فرد،شما علاقه شخصیتو به همه ملت ایران تعمیم نده، یک جام نیوورد و باعث دو تیکه شدن هواداران ملی برای اولین بار در تاریخ فوتبال ایران شد، در فوتبال روز دنیا در نهایت نتیجه مهمه، نتایج هم معلومه! قطعا زحمت کشیده ولی جای همه صحبت کردن از طرف ملت هم جالب نیست
۲۱ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۳۹:۲۷
پاسخ
6
4
حسین
درود بر تو که حداقل حالا که کی روش رفته از او بد نمی گی.در ثانی قرار نیست هر مربی موفق فقط مقام اول کسب کند.کی روش با این مدیریت در فوتبال ایران وامکانات بسیار موفق بود وعملا با بازیکن سالاری برخورد کرد واز طرف دیگر درهای تیم ملی را برای ورود به آن کاملا باز گذاشت.
۲۱ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۶:۵۸
پاسخ
4
20
اتحاد ژاپن و موزامبیک
از کی ژاپنی ها طرفدار تیم ملی ایران و کشور موزامبیک شدن که اینطوری از سرمربی اسبق و ناموفق تیم ملی فوتبال کشور عزیز ما حرف میزنن ؟؟!! البته پاسخ مشخص هست ، این افراد در باشگاهشون هم با جام و مقام و عنوان بیگانه هستن و برای همین اون 8 سال سیاه براشون خیلی مشکل خاصی نداشته
۲۱ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۲۳:۰۳
پاسخ
61
18
سامان
کی روش در قلب ما جاودانه شده دوست عزیز
۲۱ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۳:۳۱
7
18
کیومرث
آفرین به تو بازیکن قدر شناس ، امیدوارم ویلموتس وارث خوبی برای میراث کی روش بزرگ باشه : دو جین بازیکن هم سطح و خوب ، یه تیم با اعتماد بنفس ، جنگنده ، یه دست و متحد و بدون باند بازی و کوچکترین حاشیه ای درون تیم ، زمین تمرین اختصاصی ، چمن با کیفیت و مرکز ریکاوری و آماده سازی مجهز . حالا حالا هم خبری از کارشناس نماها و اسطوره نما های داخلی نیست چون همه انرژیشون رو برای جنگ با کی روش گذاشتن . هشدار : کلید واژه بازی هجومی فقط بهونه ای برای حمله به کی روش بود و استفاده بیش از حد از اون خطرناک خواهد بود . به امید سربلندی ایران عزیز و صعود ششم به جام جهانی . زنده باد ایران همه برای ایران .
۲۰ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۱۹:۰۷
پاسخ
18
84
Ebi
ما از کی روش متنفرم،، آقای انصاریفرد لطفا جمع نبند
۲۰ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۰۸:۳۵
پاسخ
103
34
Ebi
من استقلالی ام، ولی از کی روش متنفرم بخاطر دفاع اتوبوسی و وحشت از خوردن گلهای زیاد بخاطر فدا کردن بازی زیبا و ضد فوتبال بخاطر توهین به شخصیت‌های حقوقی(دبیر کل فدراسیون) و شخصیت‌های حقیقی (رحمتی، عقیلی، خلعتبری، و... بخاطر ایجاد دودستگی در فوتبال کشور و....
۲۱ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۲۳:۳۶
20
8
afshin
نظرت فقط به درد خودت میخورد و قول میدم اگه ازت بپرسن دلیل تنفرت چیه هیچ حرف منطقی و فنی نداری و تنها علت تنفرت فقط بخاطر برانکوئه همون فرانکویی که ازپشت بهتون خنجر زد حتی رفته فیفا هم ازتون شکایت کرده و خوشحالم ازاینکه کیروش هم روسفید شد وهم مرام ومردانگیش رو به همه ثابت کرد گذشت زمان به همه خواهد فهماند که کیروش کی بود وچه خدماتی رو به ایران کرد
۲۰ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۵۶:۳۳
19
63
مهرداد
مطمعنم طرفدار تیم سوگولی وزیر ورزش و فدراسیون یعنی همون تیمی که با پیک موتوری براشون جام میفرستند ( حتی بدون بازی کردن مثل سوپر جام) یعنی پرسپولیس هستی!
۲۰ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۴:۱۰
14
38
قهرمان ایران
دقیقا من به عنوان یه پرسپولیسی قدردان کیروشم ما زیر ساخت های فعلی تیم ملی رو مدیون کیروشیم نتایجشم خوب بود خدایی البته بازی زیبا انجام نمیدادیم ولی بلااخره میبردیم ، ولی کیروش از یجایی به بعد فرض میکرد رئیس فوتبال ما رئیس بازیکنا ، رییس باشگاها رئیس مربیای لیگ و حتی در اواخر از مردم عادیم مایه گذاشت ، و هیچکسم نمیتونست جلودارش باشه من بشخصه بعد هر بازی منتظر مصاحبه هاش و دعوا با هرکسی که ربطی به فوتبال داره بودم بقران راست میگم(خخخخ ) ارامشو ازمون گرفت دلیل تشدید اختلاف های هواداران هم ایشون بودن ، جنگ و دعوا رو به کل جامعه تزریق کردن ، ولی بشخصه اگه تغییری در قراردادش انجام میشد به عنوان مثال در حیطه وظایف خودت صحبت کن یا مثلا تو به عنوان مربی تیم ملی وظیفته با مربیان لیگ تعامل داشته باشی هر هفته هرماه با مربیان نشست برگذاری کنی و نظراتشونو در مورد همه چی جویا بشی ، یا مثلا خودت بیای بازی های لیگو ببینی نه اینکه دستیاره دستیاراتو بفرستی برای رصد بازیها از این قبیل تغییرات اگه انجام میشد منم مثل استقلالیا ازشون حمایت میکردم نه من مطمئنم خعلی از پرسپولیسی های دیگم ازشون حمایت میکردن ولی انجام نشد و همین دو دستگی باعث شد کیروش برکنار بشه ، یکی از وظایف نانوشته مربیان تیم ملی ایجاد وحدت ملیه یعنی اگه مردم هر مشکلیم داشته باشن وقتی اسم تیم ملیشون ، اسم کشورشون که میاد باید همه باهم متحد بشن ولی کیروش دو دستگی ایجاد کرد هواداران یک قطب فوتبال ایران رو از خودش رنجوند ، درسته در هر صورت پشت تیم ملیمون بودیم ولی خوشحال نبودیم .
۲۰ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۷:۲۶
پاسخ
24
47
ساسان
کی‌روش از ایران با چشم گریان رفت در حالیکه دلش را اینجا جا گذاشت وبرای همیشه در قلب ما می‌ماند! برانکو هم درحالی بالبخند از ایران رفت که با پرسپولیس قرارداد داشت با الاهلی عربستان رقیب مستقیم پرسپولیس در جام باشگاه‌های آسیا قرارداد بست و البته خیلی اتفاقی هم به الاهلی باخت!!!
۲۰ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۱۷:۳۷
پاسخ
25
91
امید
همه کی هستند!!؟ چرا ما نمی بینیم!!؟ کو!!؟
۲۰ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۳۸:۵۰
پاسخ
67
32
سید
منظور کریم همه انسان‌های منصف بود نه یک مشت آدم متعصب هوچی گر و بی انصاف!
۲۰ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۰:۴۰
17
55