انگشت اتهام باز هم به سوی مهدی طارمی

انگشت اتهام باز هم به سوی مهدی طارمی

9340
10:36
05 آذر 1397
بعد از شکست تلخ الغرافه برابر السیلیه در هفته سیزدهم لیگ ستارگان قطر باز هم تیغ انتقادات به سوی طارمی است.

به گزارش وب سایت نود و به نقل از الرای، الغرافه در دیدار هفته سیزدهم لیگ ستارگان قطر به مصاف السیلیه رفت و با وجود این که با یک گل در این دیدار پیش بود اما در دقایق پایانی دو گل دریافت کرد تا شکست تلخی را تجربه کند.

بعد از  این شکست تلخ رسانه‌های قطری به انتقاد از عملکرد الغرافه پرداختند و قبل از هر چیزی انگشت اتهام به سوی خط حمله این تیم و به ویژه مهدی طارمی است.

روزنامه الرای نوشت: دلیل اصلی شکست الغرافه بازیکنان خود این تیم هستند از خط حمله گرفته تا اشتباه دروازه‌بان. قبل از هر چیزی مقصر خط حمله و به ویژه مهدی طارمی است که به راحتی فرصت‌ها را از دست می‌دهد. او صاحب یک فرصت بسیار خوب شد. این در حالی بود که الغرافه با یک گل پیش بود و اگر طارمی آن توپ را به گل  تبدیل می‌کرد در حال‌ حاضر نتیجه دیگری رقم خورده بود.

 طارمی در زمستان سال قبل بود که به الغرافه پیوست. او ابتدا عملکرد بسیار خوبی در تیم قطری داشت اما در فصل جاری از نظر گلزنی خوب ظاهر نشده و انتقادها از او زیاد شده است.

 

2051

نظرات کاربران
علیرضا
جناب طارمی همان بازیکنی هست که کیروش به برانکو برای از دست دادنش سرکوفت زد. ایشالا که کیروش میبرتش به تیم ملی آینده خودش!
۰۵ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۸:۵۹
پاسخ
36
161
ققنوس سرخ
آخر و عاقبت خیانت همینه!
۰۵ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۴:۲۴
پاسخ
34
181
سیاوش
خوش بحالت!دبستانتو این هفته شیف عصره
۰۵ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۴۴:۴۶
پاسخ
9
90
irani
امثال طارمی و احمدزاده رفتن دنبال رویاهای پوچ خودشون و آیندشون نابود شد هر اتفاقی براشون رخ بده دیگه حق برگشتن به پرسپولیس رو ندارن چون پرسپولیس خیلی بزرگه
۰۵ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۳۹:۱۰
پاسخ
31
214
رقیب
کاری به احمدزاده ندارم اما بازیکنی که سقف آرزوهاش دلارهای کشورهای عربیه همون بهتر که زودتر فوتبالش تموم بشه!! شما فکر کن اگه موقعیت جلوی اسپانیا و جلوی پرتغال به هر بازیکنی بجز طارمی رسیده بود ما صعود کرده بودیم!!! تازه به توپ جلوی مراکش هم نرسید که میرسید بازیکنشون نمیتونست گل بخودی بزنه!!!
۰۶ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۰۲:۱۴:۱۱
1
33
امین
وقتی تو ایران بود میگفتن هوادارا بهش فشار میارن نمیتونه خوب گل بزنه دق میداد مارو یه توپو گل میکرد الان چی بازم فشار روشه؟این بازیکن اگه دنبال پیشرفت تو فوتبال بود انقد درگیر حاشیه ها نمیشد بعد چند فصل هنوزم همون مشکل فصل اولشو داره یعنی عملا پیشرفت خاصی نداشته
۰۵ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۲:۲۹
پاسخ
18
182
پرسپولیسیم
خدا ازت بگذره وگرنه ما که نفرینت کردیم...
۰۵ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۲:۲۵
پاسخ
27
136
دائما یکسان نباشد حال دوران...
پشت کردن به تیمی که مطرحت کرده اونم درست زمانی که دیگه نمیتونه بازیکن بگیره همین عواقب رو هم داره حالا به یه تیم اروچایی هم میرفت میشد دلیل قانع کننده ای براش اورد.یه چیز دیگه چرا نصف افرادی که کیروش دعوت میکنه تو تیماشون موفق نیستن؟
۰۵ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۱۳:۰۱
پاسخ
20
133
ولی۴+۶
آرش برهانیه برا خودش..
۰۵ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۷:۲۷
پاسخ
30
130
Eminem
این در شرایطی است که بازیکنانی مثل وایس و اسنایدر پشت سرش بازی میکنند.آقای خیریت در 13 بازی 5 گل زده.برای اینکه اهمیت این آمار و ارزش کارش رو درک کنیم باید بدونیم که بغداد بنجاح در لیگ ضعیف و کم فشار قطر که الدحیل و السد به همه 5تا 5تا میزنند، در 11 بازی 21 گل زده! حتی اکرم عفیف که پستش هافبکه در 11 بازی 11 گل زده.آقای خیریت کسی بود که توی لایو اینستاش، منشا رو مسخره کرد.درحالی که خلق موقعیت پرسپولیس به اندازه زمانی که خودش بود نیست، و پرسپولیس هافبک بازیساز و دفاع چپ و راست باکیفیت نداره و گوش چپش هم از تیم رفته.نه از عمق میتونه موقعیت زیادی بسازه و نه از کناره ها.به امید ادامه این آمار از بازیکن خوب و ملیپوش کشورمون.
۰۵ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۵:۴۵
پاسخ
11
137
مهدی
لیگ قطر کیفیت خوبی نداره.بازیکنا با پول زیادی که میگیرن سرگرمن و تیمهاشون تمرینات خوبی انجام نمیده.همون بلایی که سر بازی و تکنیک رفیعی اومد سر طارمی هم میاد
۰۵ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۵۹:۲۷
پاسخ
9
96
شازده آبی
ببینم به هوادارای الغرافه هم میتونه "هیس" نشون بده..........................اسطوره چارپولیس
۰۵ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۴۴:۲۰
پاسخ
102
85
hoda
قطعا برای توییکه پاس میده تا ۴ تایی بشین این حق همیشه محفوظه.
۰۵ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۷:۱۵
8
35
پرسپولیسی ازپایتخت شوروشعورحسینی
۶تقلالی طارمی رامیبینی یادهتریک میکنه یاپاس میده پاس میده تامسلمان۶تقلال۴تایی کنه افتادی خخخ