انگیزه برانکو در جام حذفی؛ دهمین جام جدید!

انگیزه برانکو در جام حذفی؛ دهمین جام جدید!

12315
14:56
24 آذر 1396
قهرمانی جام حذفی، می‌تواند برانکو را به دهمین جام مختلف در دوران مربیگری برساند

وبسایت رسمی برنامه نود - قهرمانی جام حذفی، می‌تواند برانکو را به دهمین جام مختلف در دوران مربیگری برساند.

به گزارش وبسایت نود، بردن 9 جام متنوع به عنوان مربی ملی و باشگاهی و در کشورهای مختلف، برانکو ایوانکوویچ را تبدیل به موفق‌ترین حاضر در مربی لیگ برتر ایران می‌کند. برانکو بدست آوردن افتخار را از تیم ملی ایران شروع کرد و پس از چند قهرمانی در کرواسی و چین، دوباره به ایران برگشت و این بار با پرسپولیس جام گرفت تا تالار افتخاراتش را کامل‌تر کند.

برانکو سال 2002، با تیم ملی ایران قهرمان بازی‌های آسیایی شد. سال 2003، جام بین قاره‌ای آسیا و اقیانوسیه را برد و سال 2004، به قهرمانی بازی‌های غرب آسیا رسید. بعد خروج از ایران در سال 2006، جام‌های برانکو بزرگتر شدند. او سال 2006 با دیناموزاگرسوپرجام کرواسی را برد و سال 2007 با 92 امتیاز از 99 امتیاز ممکن، این تیم را قهرمان لیگ کرواسی کرد. همان سال دیناموزاگرب قهرمان جام حذفی هم شد. سال 2010، برانکو در چین قهرمانی سوپرلیگ این کشور را هم بدست آورد. قهرمانی لیگ برتر و سوپرجام ایران با پرسپولیس، هشتمین و نهمین جام متنوع برانکو در دوران مربیگری بودند.

قهرمانی لیگ برتر، برانکو را به دهمین قهرمانی به عنوان مربی می‌رساند اما در صورتی که او بتواند جام حذفی ایران را بگیرد، صاجب دهمین جام جدید در ویترین افتخاراتش خواهد شد. 3 جام با تیم ملی ایران، 3 جام با دیناموزاگرب، یک جام با شاندونگ لیونگ و دو جام با پرسپولیس، فعلا ویترین متنوع برانکو هستند که جام حذفی، می‌تواند یک کاپ جدید هم به آن اضافه کند.

 

22330

نظرات کاربران
سیروس
بفرمایید بنویسید انگیزه داوران در رسیدن پرسپولیس به جام
۲۵ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۴۹:۳۰
پاسخ
18
2
ss
برانکو بهترین است.همین و بس.
۲۴ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۳:۴۶
پاسخ
3
50
مصطفی
یسسسسسس
۲۵ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۱۸:۱۰
2
9
محمد
آمار کی روش : اخراج از رئال مادرید با بهترین بازیکنان آن دوران دستیار فرگوسن و دفاعی کردن آن تیم حذف یکی از بهترین نسل های پرتغال در جام جهانی 2010 باخت به عراق و حذف از آسیا
۲۴ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۱۴:۲۶
پاسخ
2
48
شایان پرسپولیسی
فقط سوم شدن با کرواسی تو جام جهانی به کل این 9 تا جام می ارزه، عشق است پروفسور
۲۴ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۴:۳۵
پاسخ
2
56
حمید
ماشالله به پروفسور یکی هم داریم که بهترین تیم رئال مادرید رو چهارم لالیگا کرده.. ادعاش سربه فلک کشیده
۲۴ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۴۶:۵۲
پاسخ
17
148
رضاشهسواری
مقایسه کنید با آقای بی جام و متکبر.برانکو از هر لحاظ بهترینه،امیدوارم چنین مربی هایی به فوتبال ما بیان،نه مربیانی که پول مفت میگیرن و تیمشون با دفاع میبره ،بازی زیبا از هر چیزی مهمتره برانکو،ارتش سرخ
۲۴ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۴۵:۰۰
پاسخ
8
160
سینا میلان
باید پرداخت های برانکو سر موقع باشه. ایشون این همه زحمت میکشه و ما و پرسپولیس رو دوست داره. باید تا میتونن بهش رسیدگی کنن.
۲۴ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۴۲:۴۴
پاسخ
6
159
رستمی
با این وضعیت نا بسامان بقیه تیم های لیگ برتر و خریدن اکثر بازیکنان تیم ملی که توسط کیروش کشف شده بودن معلومه باید نتیجه بگیره،ادمین بی طرف باش بچاپ،منم پرسپولیسی هستم اما از وقتی این اقا جلوی تیم ملی وایساده و میخواد جای کیروش بشینه ازش بدم اومده
۲۴ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۳۹:۴۴
پاسخ
306
13
بیژن
یکی تو پرسپولیسی هستی، یکی هم هوادارای تیم دوم پایتخت سوزش ندارن...
۲۴ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۲۱:۲۰
1
55
پرسپولیسی دو آتیشه
بسووز فعلا شما..معلومه ششتقلالی هستی..کدوم بازیکن پرسپولیسو اخه کیروش کشف کرده؟! مربی یه تیم میتونه بازیکن کشف کنه یا مربی یه تیم ملی که تو دو سه ماه فقط دو سه تا بازی داره؟!
۲۴ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۱۱:۵۰
1
52
اندی
خخخخخخخ روش جدید استقلالیها که بتونن خودشونو نشون بدن در مقابل عظمت پرسپولیس و امپراطوری برانکو کسی صداشونو بشنوه ! " منم پرسپولیسی هستم ولی از برانکو بدم میاد جلو تیم ملی وایستاده" خخخخ ببینید این ششتقلالیهای بنده خدا به کجا رسیدن ، طفلیها خخخخخخخ
۲۴ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۳۹:۰۲
1
63
شهرام(آنتی کیروش)
ماذا فاذا عزیزم شما پرسپولیسی هستی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! بازیکنا رو خود برانکو ساخته جیگر یکم اطلاعاتتو بیشتر کن و برو در مورد تیم خودت حرف بزن گلم
۲۴ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۰۵:۱۶
1
60
تا ابد قرمز
نه داداش اگه همین بازیکنان دست استقلال و منصوریان بود الان کاندیدای سقوط بودن
۲۴ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۴۱:۳۸
2
60
Aliiiiii
منم روبرتو کارلوس هستم خخخخخخخ نظرتو بده چه نیازی به دروغ است . البته که اینها همش از سوزشه پماد بدم خخخخخخ
۲۴ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۲۸:۰۵
2
75
علی****** + ****
خودت روپرسپولیسی جانزن کم فیلم بازی کن،اکثربازیکنهای که گرفت توتیم ملی جای نداشتن این برانکوبودکه بازیکن به تیم ملی معرفی کرد. بدت میادکه میاد.
۲۴ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۲۷:۰۰
2
66
ممد
باشه تو پرسپولیسی هستی، استقلال هم بهترین تیم ایرانه، شیش تا هم به پرسپولیس زده و چهارتایی شده، تخصص ش هم آسیاس و از العین نمیترسه، قهرمان لیگ هم میشه
۲۴ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۲۵:۰۹
1
79
شیخ میلان
داداش دقیقا کدوم بازیکن کشف کیروش بود؟ علیپور؟طارمی؟کمال؟شجاع؟فرشاد؟ یا مسلمان که برانکو احیاش کرد،یا ربیع خواهی که برانکو ازش بازیکن ساخت ادمین چاد لطفا
۲۴ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۱۸:۴۱
4
82
reza6666
داداش من شما يه استقلالي اصيل هستي هشتاد نود سال هم سنته پس كم تر كري بخونيد هر چي ما جوونا هيچي نميگيم :)
۲۴ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۱۷:۲۶
2
75
hamed
اولا شما پرسپولیسی نیستی ثانیا آقای کیروش با بی برنامه گی و زیاده خواهی جلوی باشگاهها و علی الخصوص پرسپولیس در اومده و میگه از بازیکن های ملی پوش توی لیگ قهرمانان آسیا استفاده نکن!!! برانکو با صبوری و فرار از حاشیه کنترل کرده فعلا وضعیت رو. ثالثا تیم ملی چه گلی به سرمون زده تا حالا؟؟ آخرین قهرمانی آسیایی ما کی بوده؟؟؟ از این گذشته میخوایم بریم 2 باخت و یک مساوی با 1 گل زده توی جام حهانی برگردیم اینهمه لیگ رو بهم ریهتن داره!!!
۲۴ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۱۶:۵۴
3
79
مستاجر خدا
تو هم با اتخارات کیروش دفاع کن اگه میتونی البته:))
۲۴ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۱۳:۲۴
1
89
علي
تو راس ميگي مشكل شما فقط با ١٢٥ حل ميشه
۲۴ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۷:۴۵
3
94
hamed
داشتن برانکو توی آسیا آرزوی هر تیمیه انشالله یه کاپ قهرمانی آسیا هم توی دوره جدید به ما پرسپولیسی ها هدیه میکنه ممنون که هستی جنتلمن با وجود این همه مشکلات و کار شکنی ها فقط ما هوادارهای اصیل و قدیمی قدر تو رو میدونیم.
۲۴ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۳۹:۱۶