اوئسکا ۰ - ۰ بارسلونا؛ توقف در خانه قعرنشین در غیاب ستارگان

اوئسکا ۰ - ۰ بارسلونا؛ توقف در خانه قعرنشین در غیاب ستارگان

1171
20:28
24 فروردین 1398
بارسلونا در غیاب ستارگانش در خانه تیم قعرنشین متوقف شد.

به گزارش وبسایت نود، تیم های اوئسکا و بارسلونا از هفته سی و دوم لالیگا در ساعت ۱۸:۴۵ به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه تساوی بدون گل تمام شد.

بارسا که در این بازی به ستارگانی چون مسی، سوارز، پیکه و بوسکتس استراحت داده بود با این نتیجه ۷۴ امتیازی شد و اختلافش با اتلتیکو را به ۱۲ امتیاز رساند. والورده در این بازی به جوانانی چون پویگ، تودیبو و واگوئه از ابتدا بازی داد.

نخستین موقعیت جدی بازی در دقیقه ۱۶ نصیب دمبله شد اما این بازیکن که با دروازه تک به تک شده بود نتوانست دروازه بان حریف را شکست دهد. جدی ترین موقعیت تیم میزبان در دقیقه ۵۲ روی سانتر ارسالی شکل گرفت اما تراشتگن با یک خروج به موقع توانست ضربه بازیکن حریف را مهار کند.

بارسا در دقیقه ۵۷ تا آستانه گلزنی رفت اما شوت زیبای مالکوم به تیر دروازه برخورد کرد. والورده در دقیقه ۶۷ بازی تصمیم گرفت کوتینیو و آلبا را به جای دمبله و پویگ به بازی آورد اما این تعویض ها نتیجه نداد تا بازی بدون گل زده تمام شود. 

۲۰۳۱

نظرات کاربران
حمید مسی
لرد اعظم والورده؛آلبا را اوردیش تو بازی که چی؟واقعاً چرا باید این لرد اعظم مربیه بارسا باشه؟فلسفه خرید لرد بواتنگ چی بود؟و هزران سوال بی پاسخ دیگه! Lorde Azam Valverde Out#
۲۴ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۵۲:۴۲
پاسخ
32
11
رئال
مسی بازی می کرد اوئسکا برده بود .
۲۴ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۰۰:۰۶
پاسخ
54
9
لاماسیای فراموش شده
سه سوال بی پاسخ دارم که کاش یکی جواب بده: ۱.فلسفه ی حضور بوآتنگ تو بارسلونا چیه؟ ۲.این بازیکن جز لو دادن توپ چی بلده؟ ۳.چرا بازیکنی که از اول تا آخر بازی یه پاس سالم نتونست بده تا آخر تو ترکیب می مونه و عوض نمیشه؟ و دو نکته:۱.کاش والورده بی خیال ترکیب چرخشی بشه قبل اینکه با یه معجزه خود ساخته جام لالیگا رو تو دستای اتلتیکو و رئال ببینیم. ۲.واقعا بازیکن های جدید لاماسیا در حد لیگ آلبانی هم نیستن.
۲۴ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۵۹:۲۸
پاسخ
27
12
Wien
من فکر کنم بنده خدا، بواتنگ خودش هم باور نمیکرد از بارسا پیشنهاد بگیره،سرنوشت این طفلک هم اینبود که آخرای فوتبالش،افتخار همبازی شدن با مسی را بدست بیاره،بعدها که پیرتر شد به نوه هاش با افتخار میگه،من یه روزی با مسی همبازی بودم.ولی از این حرفا گذشته من بدترین خرید این چند سال گذشته را،آندره گومژ پرتغالی میدونستم که با خریدن بواتنگ این افتخار یعنی بدترین خرید سال،نصیب بواتنگ شد،انصافا اگه بعنوان بازیکن آزاد هم محسوب میشد،حتی تیمهای متوسط اروپا،حاضر نبودن اونو به تیمشون بیارن،حالا اینکه بارسا یه همچین بازیکنی را خریده،واقعا جای سوال داره،یا پارتی کت و کلفتی داره،یا شانس و اقبال بلندی داره.
۲۴ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۵۸:۴۵
0
24
JJ
من هم سوالم اینه که آیا کار بدی کرده به بازیکنان استراحت داده؟؟ درباره بواتنگ هم از رییس باشگاه بپرس چرا خریدش نه مربی بنده خدا که دمش گرم با همین خرید ها با کلی رکورد مثبت نزدیک به سه گانه شده، البته با اون پولی که استاد بارتومئو داد اون هم توی نیم فصل بیشتر از بواتنگ کسی نمیومد..
۲۴ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۳:۱۸
0
28
عشقممم نیمار
مقابل تیم ته جدول ..نتونستن حتی یه گل بزنه بعد میخات ..منچستر کبیره حذف کنه .. :-)
۲۴ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۵۸:۰۸