اودینزه 0-2 یوونتوس؛ پیروزی دلچسب بیرون از خانه بانوی پیر با گلزنی رونالدو

اودینزه 0-2 یوونتوس؛ پیروزی دلچسب بیرون از خانه بانوی پیر با گلزنی رونالدو

5164
21:23
14 مهر 1397
یوونتوس در خانه اودینزه به پیروزی رسید.

وبسایت رسمی برنامه نود - یوونتوس در خانه اودینزه به پیروزی رسید.

به گزارش وبسایت نود، دو تیم اودینزه و یوونتوس از هفته هشتم سری آ به مصاف هم رفتند.

در نیمه اول یوونتوس مطابق انتظار مالک توپ و میدان بود و حملات آن ها سرانجام جواب داد و رودریگو بنتانکور روی ارسال کانسلو در دقیقه 33 گل اول را به ثمر رساند. تنها 4 دقیقه بعد ضربه پای چپ رونالدو در محوطه جریمه به تور دروازه نشست. در دقیقه 43 شوت آنتونین باراک به تیر افقی دروازه شزنی اصابت می کند تا شاگردان آلگری با پیروزی 2-0 به رختکن بروند.

در نیمه دوم اودینزه می توانست در همان ابتدا یکی از گل ها را جبران کند اما مدافعان یوونتوس مانع از عبور توپ از خط دروازه شدند. در ادامه نیز بازی متعادلی در میانه زمین شاهد بودیم و یوونتوس توانست با کنترل بازی پیروزی 2-0 خود را حفظ کند.

4416

نظرات کاربران
حمید مسی
آدم از حرفای طرفدارای کودک پنالفسایدانو نمیدونه چی بگه!انگار اسطوره شش قدم به تیم تورینو رفته!بابا یووه تیم کوچکی نیست.کلی اسطوره داشته.همش قهرمان سری A و جام حذفی میشه.تو این چند سال گذشته هم که در UCl یا به فینال رسیده یا نیمه نهایی.باز هم بگم... "عشق و سلطان قلبم، لیونللللللللللل مسییییییییییی"=بهترین بازیکن جهان و تاریخ رونالدو=دایویانو=پنالفسایدانو=پنالتیانو=دروازه خالی=یه نفر را نمیتونه دریبل کنه و 5 متر با توپ راه بره زمین میافته=آماده خور به تمام معنا=پاس رونالدینیویی و بساط خنده=سایه زن==تازگیا ریباند گل
۱۴ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۱۲:۱۷
پاسخ
89
15
arash
قبلا زیر پستای مادرید نظر میدادی الان زیر پستای یووه؟ تو یکی خیلی باحالی:)) فقط اون خط اول رو بخون بعد تو اینه یه نگا بنداز:))
۱۵ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۴۷:۰۸
3
28
علیرضا م.
چرا اسطوره تو از اینطور جاها نمیره؟!
۱۴ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۵۷:۴۷
5
25
علی 4444
بهتره خودتو به 1 روانشناس نشون بدی.این میزان تنفر از 1 نفر که اصلا نمیدونه تو وجود خارجی داری جای تعجب داره.خود مسی هم قبول داره رونالدو بازیکن بزرگیه بعد 1 نفر که شاید اصلا پاش به توپ نخورده میاد رونالدو رو مسخره میکنه.
۱۴ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۴۶:۰۹
5
30
Cr7
مسی چرا به یک تیم قوی نمیره........آقا من دیگه حرفی ندارم به این انسان که هیچی از فوتبال نمیدونه حرفی نمیزنم شما هم اصلا جوابشو ندین ......ادمین ممنون
۱۴ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۳۱:۳۴
5
34
عشقممم نیمار
من تعجبم میکنم ک چطور ..رونالدو ک اتهام تجاوز بهش داده شده..راحت بازیشه میکنه؟؟ :-( تمام‌اسپانسراشه بخار این اتهام.. داره از دست میده ...باز راحت بازیشه انجام‌میده :-)
۱۴ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۴۸:۳۴
پاسخ
78
16
پروفسور
خوب اگه رونالدو با این اتهامات تحت تاثیر قرار میگرفت الان رونالدو نبود.... خیلی وقت پیش محو میشد... نماد و اسطوره ی استقامت، صبر ، اراده ، خودباوری و تلاش و تلاش وتلاشه....
۱۴ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۲:۵۷
7
76
پیمان رضایی
اون یک اتهام بود.میخوان رونالدو را نابود کنن ولی چنین نخواهد شد.
۱۴ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۰۴:۰۰
7
74
مهران
بارونالدو تا قهرمانی اروپا قبلانم گفتم ک مث اب خوردن یووه قهرمان میشه امسالم که فک کنم میخان همرو ببرن وقهرمان بشن یووه همچنان توقف ناپذیر رو به جلو حرکت میکنه تیم های لیگ ایتالیا زورشون به یووه نمیرسه هدف امسال یووه فقط قهرمانی اروپاس وگرنه صد میلیون بابت رونالدو پول نمیدادن رونالدو از رئال رفته یه روز خوش ندیدن امروز بازم رونالدو گل زد ولی رئال تا دقایق اخر نتونسته بع الاوز گل بزنه اونوقت هفته پیش یسری دوستان تیریپ فلسفی سخنرانی میکردن که ربطی به نبود رونالدو نداره راموس نیست بیلم نیست رئال گل نمیزنه هرچی بیشتر میگذره پرز میفهمه که چ اشتباه بزرگی کرده