اولین تمرین بودیمیر با پرسپولیس در تهران

اولین تمرین بودیمیر با پرسپولیس در تهران

5465
12:46
04 بهمن 1397
تیم فوتبال پرسپولیس تمرین امروز خود را با حضور بودیمیر و رادو شوویچ انجام داد.

به گزارش وبسایت نود و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان تمرین صبح امروز پنجشنبه خود را از ساعت 10 صبح در زمین نفت تهرانسر آغاز کردند.

* برای شروع تمرین، مارکو بازیکنان را به چمن مصنوعی برد تا برنامه بدنی را در چهار آیتم به انجام برسانند.

* بازیکنان سپس به زمین چمن طبیعی رفتند و در نیمی از زمین در دو گروه مشکی و زرد به بازی فوتبال پرداختند.

* بوژیدار رادوشوویچ و ماریو بودیمیر نیز در این تمرین حضور پیدا کردند. همچنین عبدی بازیکن تیم امید پرسپولیس که در رقابت‌های این فصل تهران به مقام آقای گلی دست پیدا کرده بود، با هماهنگی برانکو از امروز در تمرینات حاضر شد.

* بعد از فوتبال، تمرینات سرعتی با مانع انجام شد و در ادامه، شروع مجددها و سانتر از جناحین در برنامه قرار گرفت.

* سرخپوشان سپس به دو گروه تقسیم شدند. یک گروه به اجرای برنامه‌های دفاعی پرداختند که توسط برانکو هدایت شد و گروه دیگر زیر نظر زلاتکو به شوتزنی مشغول شدند.

* اسماعیل حلالی، سرمربی تیم امید پرسپولیس نیز نظاره‌گر تمرین قرمزپوشان بود.

تیم فوتبال پرسپولیس عصر امروز از ساعت 15:30 در دیداری دوستانه به مصاف ماشین‌سازی خواهد رفت.

1870

سایت باشگاه پرسپولیس
نظرات کاربران
تیلیارد بخور و ببر
بودیمیر تیلیاردی به تمرین رفت مبارک صاحبش باشه
۰۴ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۰:۰۱
پاسخ
38
3
کیروش صدای حق و عدالت مردم ایران
پول بی حساب و کتاب بیت المال
۰۴ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۳۶:۳۶
پاسخ
106
13
کیروش صدای حق و عدالت مردم ایران
اگر مطالعه داشتی این حرف رو نمیزدی اول اینکه هیچ مربی درجه یک خارجی مفتی نمیاد ایران . دوم پولی که بابت صعود دو بار ایران به جام جهانی به فدراسیون ایران داده شده کل هزینه های تیم ملی را پوشش داده .تیم شما که گرانترین تیم ایرانه چه دستاوردی داشته؟ دستمزد کروات ها چقدره؟ از کجا داده میشه؟ چجوری شما خودتونو با تیم ملی مقایسه می کنید تیم ملی تیم همه مردم ایرانه تیم جعلی شما چی ؟
۰۴ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۱۰:۲۹
6
3
ملیحه
همون کیروش که اسم شماست دستمزدش و بندهای قراردادش چقدر؟ ؟که شده صدای حق و عدالت ؟؟واقعا خنده داره:))حرف کیروش درباره مردم نبود و مسائل داخلی باشگاه به کیروش ربطی نداشت: )فقط چون میدونه یک عده هوچی گر باهاش همراه آن حاضر شد چرت و پرت بگه که خودش هم میدونست از پول پاداش ای اف سی بود سفر پرسپولیس چون خود کیروش بابت صعود به مراحل بالاتر رقابت های تحت نظر ای اف سی و فیفا همش داره پاداش میگیره اونم تا قرون آخر: )))پول بودیمیر هم نصف قیمت منشا است ببین کیا دارن از ما انتقاد میکنن که فقط یک خارجی گرفتیم و خودشون فله ای خارجی برداشتن آوردن دیپورت کردن و پول اسپانسر پیش خور کردن تا ۴۰۱ هیچی نیست :)
۰۴ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۲۲:۱۰
7
27
به یاد 6تای العین یا 5تای السد
پول بی حساب بت المال دادیم کیروش یه جام نیورد
۰۴ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۲۱:۵۴
4
22
ارش
جز زدن این حرفای خاله زنکی چیز دیگه ای هم بلدین بیت المال میشه بگی چیه پرسپولیس پر هوادارترین باشگاه ایرانه همه شون هم با افتخار رضایت دارن تا زمانیکه تحت نظارت وزارت ورزشه
۰۴ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۳۷:۰۹
3
20
پرسپولیس
اول جا داره از بازیکن های قبل همچون منشأ و....که الان در تیم نیستند تشکر کرد زحمت کشیدن ...و دیگر اینکه با آمادگی و هم دلی و غیرت ترکیب تیم آسیای قبل بتوان این دوره هم در آسیا و جام خلیج و حذفی درخشید ....به تمام بازیکن ها جدید هم ورودشان به تیم قرمز پوش و نام آشنا دنیا پرسپولیس تبریک عرض کرده
۰۴ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۳:۴۲
پاسخ
5
58
داود
خوش اومدی آسمان خراش ....یه حسی بهم میگه با این بلائی که سره شیشتقلال درآوردیم با ایمون با این سر سپاهان در میاریم .
۰۴ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۵۷:۳۸
پاسخ
8
69
ققنوس سرخ
بنظر بازیکن خوبی میاد ولی من میگم چرا هنوز تست پزشکی نداده؟
۰۴ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۴۴:۴۸
پاسخ
5
34
مبین
به امید قهرمانی پرسپولیس
۰۴ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۱۱:۵۸
پاسخ
17
140
عباس با تعصب
به امید قهرمانی استقلال....
۰۴ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۴۶:۲۹
72
0
جلیل
حالا ببینیم بعد از خرید میلیاردی شش تایی ها نظر هواداران خودشون راجب بازیکن 10 میلیاردیشون چیه
۰۴ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۵۵:۰۶
پاسخ
25
150
ملیحه
جناب سرخ فعلا که استقلال گرون ترین تیم لیگ طی دو سال گذشته بوده ..پرسپولیس که از نقل و انتقالات محروم بوده :)))و بازم به پای ریخت و پاش شمانمیرسیم :))پول اسپانسر پیش خور کردین تا ۴۰۱ بازم کمتونه:))این هم سندش: ))پول بی زبون اسپانسر که بابت جباروف و گرو و نیومایر و تیام و تبریزی و پندار تایم دادین:))))
۰۴ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۱:۵۵
1
18
سرخ
به گفته اقای هدایتی تو برنامه نود گرانترین تیم تمام ادوار لیگ پرسپولیس هست ادمین بیطرف باش
۰۴ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۳۰:۱۵
65
0
شهربابک
مهاجم ۲۵ میلیاردی ۳۰ میلیاردم اول فصل بازیکن خریدن
۰۴ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۲:۵۸
4
36
دوستاره
آقا عباس : نه شما همه بازیکناتون از آکادمی باشگا هتون اومدن و همه بازیکنای فیکستون زیر 23 سال دارن از 11 بازیکن فیکس تیمتون 2 تا شون هم از آکادمی باشگاه نیومدن بعد با این حال می گید پرسپولیس باشگاه بازیکن سازیه. پررویی اینه داداش . ادمین لطفا بچاپ
۰۴ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۱:۲۱
44
0
عباس
استقلال با اختلاف پرهزینه ترین تیم ایرانه بودجه پارسال ۹۰ میلیارد تومن خرید بیش از ۱۵ بازیکن جدید شما استقلالی ها پررو ترین آدمای کره زمین هستید.
۰۴ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۰۶:۲۰
58
120
اکبر مولایی-پرسپولیس
انشالله تو نیم فصل دوم بیست گل‌بزنی ۳تا به تراکتور ۳تا به استقلال ۳تا به سپاهان باقیشم به بقیه تیما))
۰۴ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۵۲:۵۰
پاسخ
55
117
LOADING %50
عزیز من مگه مسی یا رونالدو رو آوردید که همچین انتظارایی دارید ازش ته تهش یه بازیکنیه که میخواسته از فوتبال خداحافظی کنه انتظاری که شما باید ازش داشته باشید اینه که یه وقت اشتباهی به خودتون گل نزنه
۰۴ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۸:۱۹
55
0
زرد
حالا توروخدا بذار اون یه دونه گلی که با پنالتی فغانی به ما زدین بخشکه! انداخیتم رو بند. بعدش بیاین سه تا بزنین بهمون.
۰۴ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۱۸:۵۱
50
0
طوفان زرد
آخی نازی.