اولین جداشده رسمی پرسپولیس/ بودیمیر به لوکوموتیو کرواسی پیوست

اولین جداشده رسمی پرسپولیس/ بودیمیر به لوکوموتیو کرواسی پیوست

14480
12:43
15 تیر 1398
مهاجم سابق تیم فوتبال پرسپولیس با امضای قراردادی به عضویت تیم لوکوموتیو کرواسی درآمد.

به گزارش وب سایت نود و به نقل از ایسنا، سایت germanijak نوشت: ماریو بودیمیر، مهاجم پیشین دیناموزاگرب که فصل گذشته در تیم پرسپولیس ایران بازی می‌کرد، بعد از به توافق نرسیدن با این تیم برای امضای قرارداد، به لیگ کرواسی برگشت تا برای تیم لوکوموتیو بازی کند.

این بازیکن قرار است به زودی در اردوی این تیم برای شروع فصل جدید در کشور هلند حاضر شود و کارش را در تیم جدید خود آغاز کند.

بنا بر ادعای این سایت، این بازیکن بعد از حضور در دیناموزاگرب با قراردادی به ارزش ۷۵۰ هزار یورو به تیم پرسپولیس پیوسته بود ولی بعد از نیم فصل، نتوانست در این تیم بماند.

قیمت فعلی این بازیکن ۶۰۰ هزار یورو است و او جانشین دژان رادونوویچ در این تیم خواهد بود.

2051

نظرات کاربران
ممد سرخ دل پرسپولیسی قدیمی
کادوی گرانقیمت پرفسور خرید ارزنده پرفسور برگی زرین به خرید های قبلی اضافه شده بود گولیچ و دو تا اکراینی که یکیشون قصاب بود یکی دیگه شاگرد رستوران که پرسپولیس تو هتلش اردو زده بود
۱۵ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۲:۱۸
پاسخ
38
118
takzang1984
سلام هزار برابر بهتر از احندزاده واسه پرسپولیس بود ... اینم بگو هزینه دلاریش مشکل ساز بود.
۱۵ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۲۷:۴۰
پاسخ
58
77
ستارگان سرخ ایران
عملکردش بهتر از منشا بود ولی بد نشد که رفت مدیران به فکر یک مهاجم تراز اول باشید برای جذب البته با نظر مثبت آقای کالدرون
۱۵ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۲۵:۵۷
پاسخ
32
84
کوهمره.جروق
فقط اومد پرسپولیس قهرمان بکنه و بعد بره.تیری در قلب رقبا رها کرد و رفت.
۱۵ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۲۰:۲۵
پاسخ
46
122
استقلال
بودیمیر پولتو کامل ازشون بگیر . ندادن برو شکایت کن
۱۵ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۱۴:۳۱
پاسخ
101
47
sasan
ایول خوب شد به درد این پرسپولیس نمیخورد پرسپولیس مهاجم پر تحرک مثل علیپور و طارمی میخواد ما سپاهان یا استقلال نیستیم که تنها تاکتیکمون سانتر و هد زدن توسط یه مهاجم بلند قد و کم تحرک باشه هرچند بودیمیر هد زنم نبود آخه!!!
۱۵ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۵:۱۵
پاسخ
30
97
TT فراتر از باشگاه
ولی خوب اومد ۱ میلیون دلار زد به جیب و بعدش برگشت الان تو کرواسی همه بازیکنا میخان بیان به پیروزی خخخخخ
۱۵ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۲۱:۵۳
پاسخ
78
58
علیرضا م.
خب ۷۵۰تا هم برای نیم‌فصل زیاد نیست وقتی سپاهان به دوتا خارجیش روی هم اینقدر برای کل فصل نمی‌داد! اگر برای قدم زدن توی زمین ۷۵۰تا برای نیم‌فصل داده باشن، مبلغ ۹۰۰ هزارتایی پیشنهادی به کیروش هم طبیعیه... به هر حال اینا ارزان‌ترین تیم لیگ هستن که با سخت‌کوشی زیاد و علی‌رقم کادر فنی ارزان و بدون ملی‌پوش قهرمان شدن! تازه مدیونید اگر فکر کنید با همین شرایط هم زمین و زمان براشون در حالت بسیج عمومی قرار داشت!
۱۵ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۲۱:۰۳
پاسخ
41
62
یوسف
600 هزار دلار گرفت کلا یه گل زد که‌اونم آفساید بود
۱۵ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۱۵:۱۳
پاسخ
64
55
بی نام
دیاباته ۶۰۰ هزار دلار بودیمیر ۷۵۰ هزار یورو!!! یکم منطقی باشیم به دور از کری های کورکورانه...
۱۵ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۰۸:۵۰
پاسخ
14
53
Esi
موفق باشی هر جا که میری.چنتا گل با ارزش برامون زدی.تو ذهن ها موندگاری.ولی بنظرم ب درد سیستم پرسپولیس نمیخوردی.اینجا هم ب درد تو نمی‌خورد.
۱۵ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۰۶:۴۹
پاسخ
20
52
پرهام
با این که گل قهرمانی پرسپولیس رو زد ولی چنگی به دل نمی زد و ایکاش به جای این پیرمردهای بی کیفیت به استعدادهای جوان داخلی فرصت دیده شدن بدهند
۱۵ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۰۵:۰۸
پاسخ
6
48
فرهام ضد سردار
بازیکن با کلاسی بود اگ از اول فصل بود شک نکنین پرسپولیس بهتر از هر فصلی ک فکر میکردین بود .از لحظ بدنی شرایطش عالی نبود بخاطر دوره بدنسازی ولی از لحاظ شعور فوتبالی فوق العاده باهوش.حیف ک رفت اگ دوره بدنسازی همراه بازیکنان داشت قول میدادم نیم فصل دو برابر طارمی علیپور گل میزد
۱۵ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۰۱:۱۴
پاسخ
114
164
زرد سپاهان
عخی ... مسی شون بود که !!!!!
۱۵ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۴۰:۰۳
9
46
عمر خربین رفت و برگشت
شما خوبی برادر؟ شیث رو بیارید با نصرتی بهتر از اینه به خدا...
۱۵ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۲۴:۲۳
17
43
الجعل هستم از سایت کوره
بودیمیر پیرمرد دوست داشتنی دلمون خیلی برات تنگ میشه بهترین مهاجم تاریخ پرسپولیس (پرسپولیس سومین تیم دنیا در رنکینگ فیفاست)
۱۵ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۰۰:۲۸
پاسخ
255
1282
hadi
خخخخخخخخخ شمانبودیدماافسرده میشدیم
۱۵ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۵۷:۴۲
10
28
Aliiiii
خوب بلدی لایک هم جعل کردی ولی یه جور جعل اینقد تابلو نباشه ماشالله بچه ها استعداد خوبی تو هک کردن داره ما هم اصلا متوجه نشدیم!!!
۱۵ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۲۵:۱۱
13
46
دانیال
حیف شد کاش میموند می خندیدیم