اولین قربانی لیگ نوزدهم؛ بگوویچ رسما از گل گهر سیرجان جدا شد

اولین قربانی لیگ نوزدهم؛ بگوویچ رسما از گل گهر سیرجان جدا شد

6066
22:27
12 مهر 1398
مدیرعامل باشگاه گل گهر سیرجان پس از شکست امروز تیمش مقابل استقلال تهران در هفته ششم لیگ برتر، از جدایی قطعی وینگو بگوویچ از سرمربی‌گری این تیم خبر داد.

به گزارش وبسایت نود و به نقل از باشگاه گل گهر سیرجان، محمد جواهری مدیرعامل باشگاه گل گهر درباره جدایی وینگو بگوویچ از این تیم گفت: بعد از شکست گل گهر در جام حذفی مقابل نفت مسجد سلیمان، هیات‌مدیره باشگاه جلسه‌ای فوق‌العاده تشکیل داد و پس از بحث و بررسی تصمیم‌گیری درباره تغییر سرمربی تیم را به عملکرد آن در مقابل استقلال تهران منوط کرد.

وی ادامه داد: با توجه به باخت امروز گل گهر در مقابل استقلال، هیات‌مدیره باشگاه گل گهر با کنار گذاشتن وینگو بگوویچ از سرمربی‌گری تیم موافقت کرد.

او در پایان گفت: هفته آینده سرمربی جدید معرفی می‌شود.

20441

نظرات کاربران
امیرحسام۱
واقعا متاسفم بعنوان یک هم استانی... اشتباه محرزی هست اخراج وینگو... تیمی که تازه لیگ برتری شده و به نسبت تجربه ش، نتایج بدی نگرفته.. چطور انتظارداشتیداستقلال رو ببره؟ عامل شکست، دروازه بان تیم بود وبس
۱۳ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۰۸:۴۹
پاسخ
0
35
آریا
اینا رو باش ! درسته استقلال ب دلایلی چند هفته خوب نتیجه نگرفته اما دیگه اونقدام فلکزده نیس ک شما موندن یا رفتن مربیتونو منوط ب نتیجۂ این بازی بکنید. خدا رو شکر کنید ک اتفاقات این دیدار جوری رقم خورد ک روند بازی عوض شد و استقلال محتاطانه و دست ب عصا حرکت میکرد وگرنه با گلهای بیشتری شکست میخوردید!
۱۳ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۳۲:۰۷
پاسخ
22
55
علے از رفسنجان
خیلی زوده اخراج بشن. وقتی بازیکن دروازه خالی گل نمیکنه یا دروازه بان اشتباه میکنه تیم با بهترین مربی هم نتیجه نمیگیره
۱۳ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۲۵:۲۹
پاسخ
2
82
محسن
موافقم
۱۳ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۵۵:۴۱
0
13
لیورپولی دو آتیشه‌ی دهه هفتادی
انصافا وقتی گلر اشتباه میکنه چه ربطی داره. این است فوتبال ما!!
۱۳ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۰۱:۲۴
پاسخ
3
72
استقلال
بیست سال تو ایران بود تابعیت ایرانی پیدا کرده بود . والا همین غلام پیروانی رو بزارید سرمربی گل گهر یه زمانی با فجر تو لیگ برتر بود پرسپولیس از فجر پایین تر بود در جدول یادش بخیر
۱۲ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۴۸:۳۶
پاسخ
30
39
اشکان
به نظر من به جای مربی باید اون دروازه بانشونو بیرون کننن که به درد محلاتم نمیخوره و یه تنه تیمو بازوند!
۱۲ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۳۶:۱۱
پاسخ
3
52
امیر
خداوکیلی عملکرد بگوویچ در گل گهر سیرجان آنچنان هم بد نبوده ، او تیم را از دسته اول به لیگ برتر آورد و علیرغم کم تجربگی بسیاری از بازیکنانش طی هفته های اول فصل نتایج چندان بدی هم نگرفته ، در مقابل استقلال هم تنها بلطف داور بازی ، گل مسئله دار استقلال پذیرفته شد ، باشگاه گل گهر باید بپذیرد که تفاوت بازی در لیگ برتر با دسته اول فوتبال بسیار زیاد است و بازیکنان برای هماهنگی با یکدیگر و با جو لیگ برتر به زمان نیاز دارند و نباید عجله میکردند .
۱۲ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۳۰:۱۸
پاسخ
21
38
جلال
ایشالا بعدیش هم گابریل کالدرون باشه، خیلی ناراحتم که اوضاع تیمهای مورد علاقه ام یعنی پیروزی و منچستریونایتد با این مربیانون اصلا" خوب نیستش.
۱۲ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۱۳:۵۷
پاسخ
33
22
اشکان
پرسپولیس کبیر با همین اوضاعی که به قول خودت اصلا خوب نیست تیمتو تو دربی برد، پس زیاد ذوق زده نباش که به پرسپولیسی که زیاد هم خوب نیس، میبازین
۱۳ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۱۱:۵۵
3
8
امیر آبی دل
اشتباه بزرگی دارین مرتکب میشین.... بگوویچ دوسال با این تیم بوده و بالا و پایینش رو از حفظه... نباید ریسک کنین.... من‌ همین جا به شما قول میدم... این خط... اینم نشون.... گل گهر با اخراج بگوویچ رسما به اولین تیم سقوط کننده به لیگ 1 تبدیل میشه.... قطعا سقوط میکنه... بدون شک.... میتونین اسکرین شات بگیرین... واقعا که عملکرد مدیران مثلا فوتبالی خیلی از تیم های شهرستان مسخره ست.... ادمین لطفا چاپ کن تا بقیه هم متوجه باشن.... متشکرم
۱۲ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۰۶:۵۸
پاسخ
3
33
یک قدم جلو
اونجور که بازیکنان تیمت امروز خودشونو فدا میکردن، با تمام وجود جلوی شوت های بچه ها آبی با سر و پا دفاع میکردن، در عجبم چرا اینجای جدولین!!!!! هر چند همه تیما فقط میان جلوی استقلال با تمام وجودشون بازی میکنن، هر چه انرژی و توان دارن در همین بازی خرج میکنن
۱۲ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۰۶:۰۵
پاسخ
9
21
سعید
بله متاسفانه با این داوری ها که کمک کردن شما از بحران خارج بشین و این تیم مردمی رو با اون دروازه بانی بی نقصش تو بحران بردن خدا خودش جواب این همه ظلم رو بده الحق که خدا بسیار مهربان و دادرس است
۱۳ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۱۰:۴۷
3
5
بهبهان
اصلاحقش نبودبگوییچ گل گهراوردلیگ برتر.داشت بازی های سختشوپست سرمیذاشت.یه جورایی درحقش نمک نشناسی شد.
۱۲ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۰۰:۰۰
پاسخ
2
90
کی روش صدای عدالت فوتبال ایران
یکی از این کرواتای تاریخ مصرف گذشته کمتر ، بهتر .
۱۲ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۴۸:۵۹