ایرانسل به کمک استقلال و پرسپولیس شتافت

ایرانسل به کمک استقلال و پرسپولیس شتافت

19183
20:07
21 خرداد 1398
ایرانسل در راستای کمک به جذب و حفظ مربیان و بازیکنان مدنظر باشگاه‌های بزرگ پرسپولیس و استقلال از آن‌ها حمایت مالی می‌کند.

به گزارش وب‌سایت نود و به نقل از روابط عمومی ایرانسل، امروز 21 خردادماه 1398  نشست هیأت مدیره ایرانسل برگزار شد و طی آن و  در راستای حمایت‌ از ورزش کشور و جلسات برگزار شده در روزهای شنبه و یکشنبه 18 و 19 خردادماه 1398 توسط دکتر بیژن عباسی آرند مدیرعامل ایرانسل با مدیران عامل دو باشگاه پرطرفدار استقلال و پرسپولیس، با پرداخت مبالغ جداگانه به این دو باشگاه موافقت و این مبالغ به حساب آنان واریز شد.

مدیران عامل دوباشگاه پرسپولیس و استقلال در جریان دو نشست برگزار شده، ضمن اشاره به نداشتن طلبی از ایرانسل از سوی باشگاه‌ها و پرداخت مازاد برتعهدات این اپراتور و با توجه به مشکلات دوباشگاه در روزهای آغاز فصل برای جذب و حفظ مربیان و بازیکنان مدنظرشان، برای بار دیگر درخواست کمک مالی مازاد بر تعهدات از سوی ایرانسل کرده بودند.

این درحالی است که حمایت‌های مالی قبلی ایرانسل از باشگاه‌ها، بیش از مبالغ جمع آوری شده از طریق سامانه هواداری بوده است.

ایرانسل همواره تلاش کرده است تا در کنار خانواده جوان، پویا و حمایتگر ورزش باشد؛ از این رو، در راستای کمک به جذب و حفظ مربیان و بازیکنان مدنظر باشگاه‌های بزرگ استقلال و پرسپولیس باشد.

حمایت ایرانسل از باشگاه‌های پرطرفدار پرسپولیس و استقلال، صرفاً جنبه‌ تجاری نداشته و این همراهی را در راستای مسؤولیت‌های اجتماعی و ملی خود می‌داند.

4416

نظرات کاربران
مافیای سرخ
انصافا یکی بیاد قرارداد برانکو را شفاف سازی کنه و البته قردادهای بازیکنان هشتپولیس را تا معلوم بشه که چه کسی و چه تیمی میلیاردیه،تیم استقلال اگه پول داشت اینهمه بازیکن ترانسفر نمیکرد و الان هم که خیلیا دارن میرن از تیم به خاطر طلبهای سال و سالهای قبل،هیچ وقت پیروزی دغدغه ی پول و تمدید و زمین تمرین و اردو نداشته ((این کری نیست یک حقیقته))
۲۲ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۱۴:۳۴
پاسخ
126
47
عشق قرمز
اون دو سالی که پرسپولیس محروم بود ایرانسل کمکی به پرسپولیسن نکرد در عوض پرسپولیس با پیراهن ایرانسل در فینال اسیا بازی کرد که بیننده بالایی داشت انتظار میرفت که اون دوسال رو الان جبران کنه ولی وقتی مبینم استقلال از لحاظ مالی بهتر از پرسپولیسه دارم به یقین میرسم که پول پرسپولیسا داره به استقلال تزریق میشه
۲۲ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۱۷:۴۰
پاسخ
51
118
...
خب این موضوع خیلی مسائل مختلفی داره که حوصله باز کردنش رو ندارم. اینقد امروز گفتن برانکو میره میمونه میره میاد و.... که دیگه حوصله هیچی ندارم
۲۲ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۰۰:۰۵
پاسخ
8
40
علی
تنها راه دل کندن دولت و حل مشکل واگذاری دو باشگاه به همراه اول و ایرانسله . بازم بهره برداری دولت خواهد بود مضافا اینکه خیلی از مشکلات حقوقیشوت حل میشه و حداقل دو تا شرکت مدیران درست و حسابی بالا سر تیما میزارن
۲۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۰۷:۵۷
پاسخ
4
36
عشقممم نیمار
امیدوارم ب طور مساوی پرداخت شده باشه ب دو‌باشگاه :-P دیدم ک‌امروز طلب ۳.۷میلیون‌دلاری جور شد برای برانکو‌:-)
۲۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۴۸:۵۰
پاسخ
77
24
دکتر مثبت
به کمک استقلال شتافت!؟ ایرانسل هم کاملا رنگی عمل میکنه. اگر کمکی کرده وظیفش بوده که طبق قرارداد پول رو به حساب باشگاه بریزه.
۲۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۴۷:۱۱
پاسخ
28
30
حسام
چرا شفاف نمیان بگن چقدر دادیم؟الان مثلا همه می دونن کمپانی ادیداس هر سال چه مبلغی به ریال مادرید می پردازه.کلا درامدها و هزینه ها همه روشن و شفاف.این حق طبیعی ما هست که این اطلاعات را بصورت شفاف در اختیار داشته باشیم.چون خودمون هم در این حرکت سهیم هستیم.اگر این شفافیت صورت بگیره مطمینم که مشارکت مردم و هوادارا بیشتر هم خواهد شد.
۲۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۰۷:۵۱
پاسخ
0
169
کوپا امجدیه ۵۰ سال پیش
مگه نگفته بودند شیشتقلال پول اسپانسر را تا سال ۱۴۰۱ پیشخور کرده بود. الان این پولا از کجا میاد؟ پولای پرسپولیس کجا میره؟
۲۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۰۴:۲۴
پاسخ
62
155
سیانور
والا چندروز قبل گفتن ۴پولیس از کسی و جایی طلب نداره ولی استقلال نزدیک ۶۰ میلیارد طلبکار.الان میبینیم ۱ میلیون دلار که میشه قسمتی از قرارداد پلوفسول رو دادن ولی کل قرارداد پاتوسی ۵۰ هزار دلار که ندادن و رفت
۲۲ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۰۳:۳۵
55
33
Mshh
اگه دو زار هم خرج فرهنگ هواداری و اون ورزشگاهای و اون ورزشگاهای اوراق میکردین بد نبود
۲۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۰۱:۰۳
پاسخ
0
133
پرسپولیس
آخی... الهی دنبال جنبه تجاریش نیستند، صرفا برای رضا بخدا و بنده خدا این کار رو میکنند یک در دنیا و صد در آخرت نصیبتون بشه
۲۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۵۱:۰۹
پاسخ
3
120
Mosi
دستتون درد نکنه
۲۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۴۹:۲۰
پاسخ
8
60
Amir
نوش دارو بعد مرگ سهراب ؟
۲۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۴۴:۵۹
پاسخ
7
69
رادوشوویچ چیو نشون میداد؟
کدوم کمک دقیقا؟ بعد این همه حاشیه ساختن حقمون رو ادا کردن میشه کمک ؟ حالا که بازیکن های مورد نیاز تیم جذب تیم های صد میلیاردی شدن؟ فقط اینو میدونم که پولی که به پرسپولیس کبیر میدن کمتر از پولیه که توست سامانه برامون جمع میشه .
۲۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۲۰:۴۴
پاسخ
29
74
دکتر مثبت
توست!؟؟؟ توسط؟!
۲۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۴۸:۱۲
12
16
سارابیا
عه چه جالب... ببین به کجا رسیده اپراتور نباشه تیم خوابیده !!... همراه اول و رایتل هم بیان رونالدو و مسی هم به تیم های سرخابی میان خخخخخخخ عجب....!
۲۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۰۸:۴۶