ایران 0 - 0 عراق: سرگروهی بدون گل

ایران 0 - 0 عراق: سرگروهی بدون گل

16260
21:20
26 دی 1397
ایران با تساوی بدون گل برابر عراق به عنوان تیم نخست گروه D به مرحله بعد صعود کرد.

به گزارش وبسایت نود، در آخرین دیدار گروه D در جام ملتهای آسیا 2019 دو تیم ایران و عراق به تساوی بدون گل رسیدند تا با این نتیجه تیم ملی با 7 امتیاز و تفاضل گل 7+ به عنوان تیم نخست به مرحله حذفی صعود کند.پس از ایران، تیم ملی عراق با 7 امتیاز و تفاضل گل 4+ در رده دوم قرار گرفت.

با این نتیجه تیم ملی در مرحله یک هشتم نهایی با تیم سوم یکی از گروه‌های B یا E یا F روبه‌رو خواهد شد.

تیم ملی در این بازی با ترکیبی متفاوت پابه میدان گذاشت و بازیکنان یک کارته در ترکیب اصلی جایی نداشتند.

ترکیب ایران:

علیرضا بیرانوند، محمدحسین کنعانی‌زادگان، سید مجید حسینی، وریا غفوری، میلاد محمدی، روزبه چشمی (80-اشکان دژاگه)، امید ابراهیمی، علیرضا جهانبخش (63-مهدی طارمی)، وحید امیری، سامان قدوس(75-مهدی ترابی) و سردار آزمون

 

ترکیب عراق:

جلال حسن، علی فائز، احمد ابراهیم، علاء مهاوی، علی عدنان، صفا هادی، امجد عطوان، طارق همام، احمد یاسین(دقیقه 46-بشار رسن) ، حسین علی الساعدی (دقیقه 77-محمد داوودی)و مهند علی (دقیقه 71-علا عباس)

اخطار

امجد عطوان کاظم(34) احمد ابراهیم(78) علی عدنان کاظم(82) از عراق

سامان قدوس(39) وحید امیری(68) از ایران

دقایق حساس

دقیقه 12: ارسال از چپ بازیکنان ایران با ضربه سر سردار آزمون همراه شد که این توپ با فاصله کمی به بیرون رفت.

دقیقه 35: شوت یاسین از پشت محوطه جریمه راهی اوت شد.

دقیقه 42:روی یک پرتاب اوت فرصت خوبی نصیب ایران شد که شوت سردار آزمون پس از برخورد به مدافعین عراق به علیرضا جهانبخش رسید و شلیک این بازیکن جایی در چارچوب نداشت.

دقیقه 65:شوت مهند علی از پشت محوطه جریمه را علیرضا بیرانوند مهار کرد.

دقیقه 76: ارسال تماشایی طارق همام را علی عباس با ضربه سر به سمت دروازه ایران شلیک کرد که علیرضا بیرانوند با واکنش خوب خود توپ را راهی کرنر کرد.

حاشیه:

  • تماشاگران با شور و حال خاصی تیم های محبوب شان را تشویق می کنند و از طبل هم استفاده می کنند. برخلاف اخبار اولیه تماشاگران دو گروه تقریبا برابر است.
  • در ابتدای بازی جهانبخش از ناحیه بینی مصدوم شد. داور بازی اصرار داشت جهانبخش به دلیل خون الود شدن پیراهنش از پیراهن جدید استفاده کند.
  • در هنگامی که روشن ایرماتوف، داور مسابقه یک ضربه آزاد برای ایران گرفت، درگیری لفظی شدیدی بین کارلوس کی‌روش و یک عراقی حاضر در جایگاه ویژه به وجود آمد که داور چهارم مجبور به دخالت شد. سرمربی ایران به مسوول عراقی گفت :« دهانت را ببند.»
  • سر وصدای تماشاگران عراقی به مراتب بیشتر از ایرانی هاست.
  • در پایان نیمه اول، کی‌روش شدیداً به وقت اضافه اعلام شده توسط داور اعتراض داشت.
  • در بین دو نیمه یک تماشاگر ایرانی و یک تماشاگر عراقی با ابتکار مسوولان برگزاری ورزشگاه با استفاده از امکانات صوتی ورزشگاه شعارهایی سر دادند و هواداران تکرار کردند. 

برای دیدن خلاصه بازی اینجا کلیک کنید.

  • 1004
نظرات کاربران
طاهر.ایرانی
متاسفانه با اومدن سون بازیکن تاتنهامی کره جنوبی که تا الان یکی از ضعیف های چهار قدرت اول بود امروز در برابر چین نشون داد با همین تک بازیکن کلیدی خیییلی شاخ و بدون اشتباه بازی میکنه..اگه بریم فینال حریفمون قطعا و حتما کره جنوبی...ژاپن اگه ازبکستانو نبره یه تیم به درد نخوره که عمانم با ناداوری برد...خدا کنه اونم بره اونور جدول به امید قهرمانی ایران...
۲۷ دی ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۱۹:۲۰
پاسخ
9
41
علیرضا م.
خدا قوت میگم به تیم ملیمون، بازی به خصوص توی نیمه اول خیلی خوب بود و سوار بر بازی بودیم، اما هرچه رو به آخر رفتیم گویا بازی رو ساده گرفتن تا خسته نشن و کار درستی هم بود اداره کردن بازی. حیف که بنظرم حداقل یک پنالتی ما گرفته نشد و موقعیت های خوبی رو هم از دست دادیم که می تونست بازی رو در نیمه دوم سبک تر کنه. ولی به هر حال هدف صدرنشینی بود که با یه بازی منطقی از تیمی که کلی تغییر داشت و به وضوح ایراداتی در هماهنگی بازیکنان دیده می شد، کسب شد. اگر کسی از اطراف تیم کامنت ها رو می خونه، لطفا از لایک ها و دیسلایک ها برداشتی نکنین، ما ایرانی ها ممنونتون هستیم، بسیاری از دیسلایک ها متاسفانه مربوط به خردسالانیه که دسترسی به اینترنت دارن و 3-4 سالیه فوتبال می بینن و اگر دیسلایک های مربوط به کامنت های پرسپولیسی رو بررسی و مقایسه کنید مشخص میشه چه نگرشی دارند.
۲۷ دی ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۵۸:۳۶
پاسخ
49
29
مسعود
به کجا داریم میریم ! باورش سخته که یه عده بخاطر اختلاف سلیقه علاقه ای به پیروزی و قهرمانی ندارند !!
۲۶ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۵۹:۵۱
پاسخ
52
34
ممد نبودی
راستی لطفا کسایی که تیم ملیشون پرسپولیسه زیاد تو سبک بازی تیم ملی ما دخالت نکنن.چون نشون دادن کلا آدم هایی احساسی هستن که خیلی با منطق حرف نمی زنن. فقط چون زیاد pes و fifa بازی میکنن فکر میکنن که فوتبال واقعیم در همون حد پیچیدگی داره و ما باید حتما برای یه بازی تشریفاتی تیکی تاکا بازی کنیم و ۲۲ نفر رو هم بازی بدیم خخخ
۲۶ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۲۹:۲۳
پاسخ
74
36
رو به جلو حرکت کن
یعنی خدایی اینقدر با هم لج میکنید که نمیشه نقد نوشت چون همه با یه چشم دیده میشن. به نظر من این همه تغیر زیاده. بیشتر از اینکه بقیه نفهمن ما چکار میکنیم میترسیم اخرش خودمون نفهمیم چکار میکنیم . ما خیلی بازی تدارکاتی نداشتیم پس بهتره تیم اصلیمونم کمی هماهنگ بشه. در کل بازی قشنگی نبود و دوستان تاکتیک کیروش این مدلیه پس به هر حال قهرمان بشیم بهتره حتی با این روش. امیدوارم بتونیم و با حوادث دوباره حذف نشیم چون تیممون خیلی عصبانیه و هر سه بازی میتونستیم اخراج بدیم
۲۶ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۲۹:۱۶
پاسخ
10
38
Barcelona
یجوری صحبت میکنین انگار نود دقیقه داشتیم دفاع میکردیم...بابا تو رو خدا منصفانه نقد کنین..این عراق بود که نیاز به برد داشت که کلا یدونه موقعیت گل داشت...واقعا دم کیروش گرم که احساسی کار نکرد و سلامت رفتن به مرحله بعد رو ترجیح داد به بردن...
۲۶ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۱۲:۱۸
پاسخ
44
29
چه خبرتونه
عراق چرا انقدر دفاعی بازی کرد؟ مگه اونا چیزی برای از دست دادن داشتن؟
۲۶ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۰۹:۲۰
پاسخ
35
18
قهرمان اسیا ایران
منتظر باش ک وقت سحر نزدیک است بازیهای تیم ملی رو تو مراحل حذفی ببینید کدوم یکی از مربیا میتونن حدس بزنن ترکیب تیم ملی تو بازی بعدی چیه امسال قهرمانیم
۲۶ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۵۹:۲۷
پاسخ
42
19
رامین
به نظر من این یه استراتژی از تیم ملی بود تا قدرت های اصلی نه ترکیب اصلی ما رو بشناسن و نه تاکتیک اصلیمون ، از طرفی عراق هم تیم خوبی بود و بهتون قول میدم به دور بعدی صعود میکنه
۲۶ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۴۷:۳۴
پاسخ
93
64
ایداسادات1380قیطریه
تیم شده حمله دفاع .وسط هیچ کاری نمیکنه نه بازی سازی نه تخریب نه پوشش
۲۷ دی ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۳۸:۰۵
10
50
احمد
به نظر من بعد این بازی امیری میره nba کیروشم میشه راننده اتوبوس. ادمین
۲۷ دی ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۱۵:۴۸
10
56
mj
اخه چرا خودتو گول میزنی از دادن دوتا پاس سالم عاجز بودند اصلا معنی استراتژی رو میدونی یا یه چیزی شنیدی فقط؟؟؟ کل تیم بکش زیرش بود
۲۶ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۵۷:۴۴
8
65
مرتضی
ایران با این سبک قهرمان نمیشه شک نکن
۲۶ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۴۳:۲۷
8
61
Persian fighter
عراق تیم خاصی نبود ولی ما خیلی خوب کار نکردیم. تعداد پاس هامونم کلا خیلی کمه.تو دو بازی قبل هم نسبت به تیم هایی که برد پرگل داشتن تعداد پاس کمتری داشتیم.ولی باز امیدوارم بد بودنمون تو همین حد باشیم
۲۶ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۴۲:۲۲
پاسخ
22
98
afshin
لطفا باعرض معذرت دست از چرت وپرت گفتن بردارید.تیم ملی هیچ نیازی به برد نداشت وبایه تساوی قشنگ کارش راه میافتادپس نیازی به ریسک و کارت زردوقرمزنبود.الان موقع تیکه انداختن و عقده گشایی نیست.شما که تاچندروزپیش خبری ازتون نبود والان زبان بازکردید بهتره به فکرتیم خودتون باشید.خداروشکرمیکنم هرچی به کیروش بستین سر خودتون آمد ومربیتون تمام القابی را که به دیگران چسبونده بودید را ازسالهاقبل داشته وداره.یه نگاه به حرفهای نکیسا.کاویانپور.برومندوطباطبایی بکنیدوسکوت کنید ادمین انصاف هم خوب چیزیه
۲۶ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۵:۴۴
پاسخ
137
65
ایران من
مرسی, هزار لایک
۲۷ دی ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۲۶:۲۸
30
8
گلی خانم
ما نیازی به برد نداشتیم پس نباید عراق رو ببریم؟! این دیگه چه جور تحلیلیه؟! یه موقعیت خوب نداشتیم تو این بازی!!! شما چرا همه چیزو سرخابی میبینین؟! یعنی مردم حق ندارن از بازی ضعیف و دور از انتظار تیم ملی با یه مربی پر مدعا انتقاد کنن چون کیروش خدای فوتبال دنیاست؟!!! منطقتون همینه؟! ادمین اینو دیگه خداوکیلی بچاپ
۲۷ دی ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۲۳:۱۱
11
59
ایرانی
درسته که با یک مساوی هم کارمون راه میافتاد ولی بازی با عراق برامون حیثیتیه و باید میبردیم و توانشو داشتیم ولی متاسفانه کیروش مثل جام جهانی بازی کرد انگار داریم با اسپانیا بازی میکنیم
۲۶ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۳۴:۵۹
6
55
ممد نبودی
لایکککک
۲۶ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۲۲:۱۲
12
4
رامین همدانی
مخالف های تیم ملی منتظر کوچکترین موقعیت هستند سریع بیان ایراد بگیرن و بشکن و بالا بندازن، من تنها خواهشی که دارم اینه یکم منطقی باشید ، همین آقای برانکویی که اینقدر سنگشو به سینه می زنید بزرگترین فتنه فوتبالی و ورزشی رو تو ایران بوجود آورده که ایرانیا که زبانزد خاص و عام بودن حالا منتظر باخت تیم کشورشون باشن ، تیم ملی هر کشور یعنی هویت اون کشور و باید مثل پوست و گوشت و خاک و ناموس ازش حمایت کرد، نه اینکه بخاطر مصاحبه های چه حق و چه ناحق یه اجنبی به تیم ملی پشت کرد ! حالا سرمربی تیم ملی هرکسی هم که باشه تیم مال همه مردمه، همین جام ملت های ۲۰۰۴ که برانکو مربی بود تو مرحله گروهی با عمان به زحمت مساوی کردیم و فقط تایلند رو بردیم ، پس توی انتقادها خواهشاً اگر از کی‌روش انتقاد دارید و میگین باید عوض بشه بگین یه مربی بزرگتر از کی‌روش بیاد ، نه برانکویی که بزرگترین افتخارش کمک بلاژویچ بوده و بالاترین سمتش سرمربی ایران بودنه ، پس خواهشاً بدون تعصب نظر بدین اگر کی‌روش بره قطعاً باید مربی نامداری بیاد نه پایینتر ، ما ایرانیا خیلی ساده هستیم ... کافیه برانکو چنتا نتیجه ضعیف بگیره و از پرسپولیس اخراج بشه ، اون موقع همه جبهه عوض میکنن ، ولی حیف .... زمانی که باید قدر بدونیم نمی‌دونیم... متاسفانه هیچ مربی بزرگی ایران نمیاد به راحتی...
۲۶ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۲۸:۳۰
پاسخ
127
59
گلی خانم
دوست عزیز شما دقیقا با خودت چند چندی؟! حالا کی گفت برانکو بیاد یا نیاد! درباره زمان حال صحبت کنین لطفا! قطعا بعد از کیروش باید حداقل یه سرمربی در حد خودش بیاد
۲۷ دی ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۲۵:۱۸
9
29
ملک
من استقلالیم.با برانکو هم کاری ندارم.تیم بد بازی کرد والسلام
۲۷ دی ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۱۳:۵۲
5
58
حامد خان
اولن مربی و کلن انسان قابلیت پیشرفت داره این برانکو با برانکو 10 سال پیش نه از نظر علم مربیگری و نه از نظر تجربه قابل مقایسه نیست دومن اون بهترین تیم تاریخ ایران، درواقع نابودترین تیم تاریخ ایران بود، چون دو دستگی که توی تیم بوجود اومده بود قابل بازسازی نبود بازیکن تو چش من نگاه میکنه پاس نمیده یادتونه؟!!!
۲۶ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۴۴:۰۹
7
28
تیـــــــــــم مــلـــــــــی هجومی 99
یک سرمربی حرفه ای تیم ملی نمیاد تیم ملی رو با ایجاد درگیری مقابل تیم باشگاهی قرار بدهد ایشون علاوه بر تیم باشگاهی با فدراسیون و کارمنداش و با دیگر دستیارهای ایرانی و سایر مربی ها و با زمین و زمان هم دعوا ایجاد کرد اینکه نتونسته بره مقابل عراق خوب بای کنه را می خواهید بندازید گردن برانکو؟ اگر خوب بازی کنه مال کی روشه اگر بد باشه تقصی براکو هست؟ این چه منطقی است؟ من چیزی که میبینم ایه که کی روش هر نتیجه ای بگیره میریزی و ازش حماسه می سازید بعد هم میریزید خیابون به جشن و..اینا همه توهم هست. واقعیت چیز دیگری است این مربی جام رو هم بیاره بدهی خود را صاف کردهو رفتنش هم شیرینی دوم هست تیم 8 ساله داره دفاع میکنه بازی خسته کننده ارائه میکنه و چیزی برای عرضه نداره بعد برا تساوی ه هورا می کشید و خیابون می ایید. نتیجه هم که نکمیگیرن میان به تیم باشگاهی حمله می کنن! ببرن میگن خودمون بودیم ببازن میگن تقصیر برانکو بوده! اخه این چه منطقی است!
۲۶ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۱۲:۰۰
9
35
حامد
تاکتیک مخوف کیروش:بزن زیرش اگرم تونستی پاس بده. بازی زشت ایران در برابر رنک 88!
۲۶ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۲۶:۴۸
پاسخ
44
128
علیرضا م.
نه اینکه پرسپولیس با برانکو تا فینال تیکی تاکا بازی می کرد!!! همین بازی هم چند پله از سطح فوتبال باشگاهی ما بالاتر بود!
۲۷ دی ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۴۲:۲۵
65
7
سپهر
هیچ نظری درباره بازی ندارم چون انتقام 4سال پیش به دلمون موند!!!!!!
۲۶ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۲۳:۵۶
پاسخ
17
122
علیرضا م.
چرا؟ 4 سال پیش ما با مساوی توی مرحله حذفی حذف شدیم، الان هم با این مساوی، عراق توی مرحله حذفی به چنان قرعه ای می خوره که عملا حذفه!
۲۷ دی ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۴۴:۱۲
28
5
jd.dri
بابا ما به عراق نباختیم به ویلیامز داور استرالیائی باختیم که نمیخواست ایران بالا بیاد و استرالیا رو شکست بده ... دیدین که استرالیا تو فینال به کره دو تا زد و چند تا نزد و راحت قهرمان شد ... هممون کره ای که راحت به همون عراق دو تا زد و چند تا نزد و رفت فینال ... والسلام ... ایران قهرمان ....
۲۶ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۴۲:۰۳
31
7
پیام
بازم یاد تیم قطبی بخیر گل اول رو ایران خورد اما دوتا زد عراقو بردیم واقعا با بازی امشب نا امید شدم از تیم ملی، حتی بدون سرمربی با این بازیکنا باید عراقو میبردیم
۲۶ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۲۳:۳۰
پاسخ