ایرج عرب: برانکو در تیم‌ملی و قطبی در پرسپولیس؟ شایعه است

ایرج عرب: برانکو در تیم‌ملی و قطبی در پرسپولیس؟ شایعه است

3555
18:14
25 بهمن 1397
ایرج عرب، سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: از کادر فنی و بازیکنان تشکر می‌کنم که دل هواداران را شاد کردند و از این موضوع خوشحالم.

به گزارش وبسایت نود، ایرج عرب پس از برتری دو بر صفر پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان در هفته هجدهم لیگ برتر، اظهار داشت: بازی خوبی بود و نتیجه خوبی هم گرفتیم. از کادر فنی و بازیکنان تشکر می‌کنم که دل هواداران را شاد کردند و از این موضوع خوشحالم.

وی درباره شرایط مالی باشگاه گفت: ما هزینه‌ها را مدیریت می‌کنیم. همچنین جلسات مختلفی را در خصوص موضوع اسپانسرینگ برگزار کردیم. با توجه به این که هزینه‌ها رو به افزایش است، درآمدها هم باید متناسب با آن باشد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در خصوص بیانیه‌نویسی باشگاه‌ها از جمله پرسپولیس در اعتراض به مسائل داوری، عنوان کرد: مسائل داوری جزو مسائل فنی است. من قبلاً در این باره صحبت کرده‌ام و نمی‌خواهم الان حرف‌هایم را دوباره تکرار کنم. ما هنوز بر روی استفاده از سیستم VAR تاکید داریم، امیدوارم فدراسیون نیز این مسئله را پیگیری کند. ما در این باره همکاری لازم را خواهیم داشت. هرآنچه را که لازم باشد باشگاه در خصوص حق‌ و حقوق تیم انجام می‌دهد.

عرب درباره آخرین وضعیت بشار رسن و ادامه حضور این بازیکن عراقی در پرسپولیس، گفت: مشکلی در این باره وجود ندارد و هیچ نگرانی در خصوص تمدید قرارداد رسن نداریم.

وی در ادامه صحبت‌هایش اظهار داشت: ما بدون حاشیه برای کسب عنوان قهرمانی تلاش می‌کنیم و سعی داریم از حاشیه دور بمانیم تا این مسئله در تیم نفوذ نکند، هواداران هم صبر پیشه کنند و منتظر پیروزی بمانند.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در خصوص وضعیت اعضای هیئت مدیره، تصریح کرد: مشکلاتی در این باره وجود دارد که در حال حل آنها هستیم.

عرب در واکنش به برخی اسامی که در رسانه‌ها به عنوان اعضای هیئت مدیره یاد می‌شوند، گفت: اینها گمانه‌زنی‌های رسانه‌ها است.

وی درباره احتمال سرمربیگری برانکو در تیم ملی، تاکید کرد: برانکو سرمربی تیم ما است و به کارش ادامه می‌دهد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در پایان در خصوص موضوع جانشینی افشین قطبی به جای برانکو در پرسپولیس، خاطرنشان کرد: این موضوع شایعه است.

1004

نظرات کاربران
Wien
من احتمال میدم جواد نکونام میشه،مربی موقت تیم ملی و بعد از اتمام لیگ،برانکو میشه سرمربی و نکونام هم کمک مربی،فدراسیون اینجوری خیال میکنه،مثلا هم هوادارای پرسپولیس و هم استقلالیا از تیم ملی حمایت میکنند،ولی خبر ندارند یک بمب ساعتی را کارگذاری میکنند.
۲۵ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۲:۳۵
پاسخ
13
31
ایداسادات25بهمن1380
واسه حاشیه سازی این حرفا می زنند
۲۵ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۵۵:۳۴
پاسخ
13
66
شیاطین سرخ
این شایعات از طرف همونای میاد که میلیارد میلیارد خرج کردن دارن بالا پایین میپرن که هرجور شده نزارن پرسپولیس امسال هتریک قهرمانی کنه ولی همگی کور خواندن ما امسال هتریک قهرمانی میکنیم و سال دیگه هم برای چهارمین بار پشت سرهم قهرمانیم با این شایعات خوابشم ببینید که حاشیه سازی کنید......برید میلیارد میلیارد بازیکن بخرید و دلخوش باشید....(مثلث ژاپنی )
۲۵ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۴۸:۰۹
پاسخ
21
76
بابک
نه خداوکیلی کدوم رسانه و منبعی توهم زده که پرسپولیس میخواد قطبی رو بیاره؟!؟! بعد از این سالهای طلایی با برانکو،حتی اگر روزی برانکو جدا بشه،چرا تیم باید بره سراغ قطبی و پسرفت کنه؟!؟! اولا که برانکو حالا حالاها جایی نمیره،ثانیا اگر برانکو روزی رفت،تنها گزینه ایرانی که شایستگی نیمکت پرسپولیس رو داره یحیی گل محمدی هست!!دایی،قطبی،کریمی و ... هیچکدوم به درد پرسپولیس نمیخورن! ادمین...
۲۵ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۴۳:۵۹
پاسخ
15
72
Wien
بزرگترین اشتباه ممکن،اگه واقعا این ایده عملیاتی بشه و برانکو بشه مربی تیم ملی،بهتون قول میدم آنچنان اختلاف و دودستگی در بین مردم ایجاد بشه که حتی خود مسئولین ورزش هم دلشون برای کی روش تنگ بشه،اصلا کاری به دانش فنی برانکو ندارم که آیا خوبه برای تیم ملی یا نه،ولی الان چه درست، چه غلط، اکثر هوادارای غیر پرسپولیسی این سناریو را از پیش تعیین شده میدونن،فکر میکنن وزارت از اول همچین برنامه ای داشته و بعمد از کی روش حمایت نکردن تا نتیجه نگیره و بشه راحت ردش کنند بره و برانکو را بیارن،از روز اولی که رسما مربی تیم ملی بشه،اعتراضات شروع میشه و وقتی حجم این اعتراضات بالا بگیره،حتی خود بازیکنان تیم ملی هم از همچین مربی حساب نمیبرند،در خود تیم ملی دودستگی ایجاد میشه،مخصوصا اگه بازیکنانی دعوت بشن که از طرف کی روش دعوت نمیشدن،مثل شجاع،سروش رفیعی و حتی علیپور و مهدی رحمتی،حالا تمام این موضوعات در نظر بگیرین و برحسب اتفاق که امکانش هم زیاده،تیم ملی چندتا نتیجه بد هم بگیره،که واقعا جو غیرقابل کنترل میشه،حتی خود باشگاه پرسپولیس هم ضربه میخوره و افشین قطبی یا هر مربی دیگه ای اگه در پرسپولیس نتیجه نگیره که اوضاع فوتبال ما واقعا قمر در عقرب میشه و اعتراضات از هر دو طرف بیداد میکنه،من واقعا نمیدونم مدیران ورزشی اصلا به این عواقب فکر هم میکنند،یا اینکه فقط میخوان یه انتخابی داشته باشند و خودشان را پشت محبوبیت فلان مربی و باشگاه پنهان کنند،اصلا با کلمه ای بنام کارشناسی و دوراندیشی آشنا نیستند و فقط میخوان ببینند که مردم از چه چیزی خوششون میاد و باب طبع آنهاست،همان کار را انجام بدن،بدون در نظر گرفتن،عواقب و نتایج تصمیماشون.
۲۵ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۴۱:۳۷
پاسخ
3
69
ایمان۰۴
برانکو خواب تیم ملی رو باید ببینه...این تفرقه انداز و هوجی گر همین روزها باید کاسه کوزش رو جمع کنه از ایران بره
۲۵ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۴۰:۵۵
پاسخ
67
31
هومن
حالا بردن همه چیز خوب شد
۲۵ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۳۱:۱۷
پاسخ
41
10
از زمانی که رانت ( میزبانی چهار تیم نهایی در تهران ) از بین رفت استقلال هرگز به فینال آسیا نرفت
جالبه هواداران تیمهای رقیب ما ، از یکسو میگن برانکو مربی خوبی نیست ، ولی از سوی دیگه با درست کردن اینجور شایعه ها ، عملا اعتراف میکنند به تواناییهای برانکو ! ،،،، باید به طرفداران حسود این تیمها بگم وقتی شما این شایعه ها رو درست میکنید تا به پرسپولیس آسیب برسونید ، یعنی دارید اعتراف میکنید که از بودن برانکو تو پرسپولیس هراس دارید ! اینرو بهش میگن سوتی راهبردی :))
۲۵ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۲۸:۴۴
پاسخ
13
56
ققنوس سرخ
این شایعاتو فقط شیشتقلالیا میسازن واسه ی از بین بردن تمرکز پرسپولیس. قانون شکن+هوچیگر+شایعه ساز=شیشتقلال!
۲۵ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۲۸:۲۳
پاسخ
12
42
فقط زرد طلایی
این مطلب را زمانی که قطبی به ایران اومد پیش بینی کردم ، در سایت نود هم گفتم سرمربی تیم ملی زین الدین ایوانکوویچ هست و قطبی جانشینش ! اصلا قطبی چرا بعد ازینهمه سال باید برگرده به ایران ؟ اگر میخواست سرمربی تیم های دیگر لیگ باشه چرا در ایران نموند ؟ قبلا پیش بینی کردم و در آینده اتفاق خواهد افتاد . فردی را که 10 روز دیگه معرفی میکنن سرمربی موقت فعلی و دستیار فرانکو در خردادماه خواهد بود . فقط امیدوارم در راه اینکه بگن فرانکو خیلی خوبه حق تیم های دیگر را در لیگ جاری ضایع نکنند و بگذارند عدالت و داوری درست و قضاوت های منصفانه و بدون جنگ های رسانه ای ، قهرمان لیگ را مشخص کنه . هر چند امید واهی به نظر میاد و برای پشتوانه سازی برای سرمربی آینده تیم ملی خیلی کارها خواهند کرد .
۲۵ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۲۸:۰۴
پاسخ
39
16
عشقممم نیمار
حالا ک‌داوری بنفعتون بود و‌داور پنالتی اس اس خوزستان‌نگرفت و‌ گل دومتونم‌ک‌افساید بود ..‌الان همه‌چی گل سنبله؟؟!!:-) اگ بازی مساوی میشد.. الان انواع بیانیه ها و‌هوچی گری هارو‌ مشاهده‌میکردیم :-) برانکو‌در تیم‌ملی؟؟.. بنظرم‌ک‌ محترمه ... موضوع روشنه و مربی تیم ملی ..ب احتمال زیاد برانکوست :-P
۲۵ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۲۵:۱۸
پاسخ
48
16
سعید
دوست عزیز تو دو ساعتی که از بازی پرسپولیس گذشته تو همه خبرهای مربوط به پرسپولیس نظر دادی و همش هم یکی هست و اون اینکه پنالتی اس سوخت و فلان؛اولا که یکبار یک حرفو زدی کافیه ثانیا کدوم پنالتی و کدوم خطا؟؟یک پنالتی رو علیپور شد که داور نگرفت و مهاجم اس رو شجاع خطا کرد که داور نگرفت و بازیکن حریف تو موقعیت تک به تک قرار گرفت و داور کارت به شجاع داد؛حالا که نظر مغرضانه میدی لطفا یکبار بده وقت مردمو نگیر؛در عوض تو خبرهای تیمت هر چقد دلت میخواد درفشانی کن.
۲۵ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۵۹:۴۷
8
29
میلانیست
برانکو رو با کل تیم ملی هم عوض نخواهیم کرد...تیم ملی مبارک اقای قلعه