اینفانتینو، تماشاگر ویژه دیدار پرسپولیس-کاشیما آنتلرز

اینفانتینو، تماشاگر ویژه دیدار پرسپولیس-کاشیما آنتلرز

10873
21:32
18 آبان 1397
رئیس فدراسیون جهانی فوتبال فردا (شنبه) به تهران می‌آید.

وبسایت رسمی برنامه نود - رئیس فدراسیون جهانی فوتبال فردا (شنبه) به تهران می‌آید. 

به گزارش وبسایت نود،جیانی اینفانتینو رئیس فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) فردا به تهران می‌آید تا از نزدیک شاهد دیدار برگشت تیم‌های پرسپولیس و کاشیما آنتلرز در فینال لیگ قهرمانان آسیا باشد.

حضور رئیس فیفا در حالی است که صحبت‌هایی درخصوص آمدن یا نیامدنش به ایران شنیده می‌شد، اما به هر حال اینفانتینو فردا به تهران می‌آید تا تماشاگر ویژه دیدار پرسپولیس و کاشیما باشد.

دیدار برگشت تیم‌های پرسپولیس و کاشیما آنتلرز از ساعت 18:30 روز شنبه در ورزشگاه آزادی آغاز خواهد شد.

 

1004

نظرات کاربران
اسطوره دوپينگى
رييس فيفا پرسپوليسي نميخوايم، نميخوايم!
۱۸ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۴۲:۴۸
پاسخ
10
47
علی
معلومه میاد دیگه فینال لیگ قهرمانان اسیاییم دیگه مثل دوستان قهرمان جام چهار جانبه ای نشدیم که خود ای اف سی هم قبولش نداره و میگه ستارشو برداره بالاخره باید بیاد
۱۸ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۸:۳۲
پاسخ
10
41
ایدا سادات قیطریه 1380
قهرمانیم
۱۸ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۲۷:۲۲
پاسخ
12
42
امید از تفت
حضور مقامات اهمیتی نداره. فقط و فقط مهم قهرمانی پرسپولیسه.
۱۸ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۲۵:۲۴
پاسخ
12
45
sadegh
سلام. کسی میدنه آقای کیروش ایزان هستند یا نه ؟ نمیدونم روش کار چطوریه ولی اگه از سایر مسئولین دعوت کردن کاش باشگاه از ایشون هم دعوت میکرد. بعد از چندین سال داره یا مسابقه مهم تو آزادی برگزار میشه و امیدوارم برای بازی فراد تو ورزشگاه باشن.
۱۸ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۲۴:۱۷
پاسخ
9
47
Mavi
اوه خدا رحم کنه ...اخه معمولا تو بازیای این تیم اگه تماشاگر تیم رقیبم نباشه بین خودشون درگیری پیش میاد و چند ده نفری راهی بیمارستان میشن !!!!
۱۸ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۲۲:۱۹
پاسخ
42
9
پرویز
ایمان دارم فرداغروروغیرت ایرانی شادی روروانه ی دل میلیون هاایرانی خواهدکردبه امیدپیروزی ایران
۱۸ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۱۹:۳۹
پاسخ
10
42
Red⭐Boy
به امید قهرمانی پرسپولیس کبیر در آسیا انشالله فردا یه روز فراموش نشدنیه خدایا خودت مزد این تیمو ک با محرومیت به اینجا رسید رو بده ...
۱۸ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۱۴:۳۸
پاسخ
10
50
احمد
بعید میدونم زمانی که استقلال به فینال تورنمنت محلات آسیا رفته مقامات فیفا از وجود چنین جامی خبر دار بوده باشن
۱۸ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۰۵:۲۲
پاسخ
13
97
دسته ٣ اي تَوَهُمي
خوش اومدي جيواني جون (: الكي مثلا ايشون هم مثل وزير و فدراسيون و ... پرسپرليسي هستن!
۱۸ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۰۱:۲۲
پاسخ
12
88
mohammad3792
بازم میاد و تاریخ تکرار میشه بار اول استقلال یک صفر پیروزی رو برد فردا هم کاشیما قهرمانه خخخخخ ادمین چرا نمیچاپی؟؟؟؟
۱۸ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۰۱:۰۴
پاسخ
109
19
mohsen
برای بار دوم از نزدیک شاهد باخت پرسپولیس خواهد بود...دربی پارسال و کاشیمای امسال...
۱۸ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۵۵:۲۰
پاسخ
107
19
بی منطقی ممنوع
تا حالا دوست داشتم پرسپولیس بد ببازه ولی الآن چون اینفانتینو میاد ایران فقط دوست دارم ببازه .
۱۸ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۵۱:۵۰