بارسلونا ۵-۱ رئال وایادولید؛ بازگشت به صدر در شب درخشش مسی

بارسلونا ۵-۱ رئال وایادولید؛ بازگشت به صدر در شب درخشش مسی

6038
01:30
08 آبان 1398
آبی و اناری پوشان به صدر جدول لالیگا بازگشتند.

به گزارش وبسایت نود، تیم های بارسلونا و رئال وایادولید از ساعت ۲۳:۴۵ در هفته دهم لالیگا به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه ۵-۱ به سود بارسا تمام شد. بارسا با این نتیجه ۲۲ امتیازی شد و با دو امتیاز اختلاف نسبت به رئال مادرید صدرنشین شد.

بارسا در دقیقه ۲ بازی توسط لنگلت به گل رسید. کرنر ارسالی به مسی رسید و مدافعان حریف نتوانستند پاس این بازیکن را به خوبی دور کنند و لنگلت در شلوغی محوطه جریمه توانست گلزنی کند. تیم مهمان در دقیقه ۱۵ توانست بازی را مساوی کند. ترشتگن ضربه آزاد بازیکن حریف را دور کرد اما کیکو الیواس در برگشت موفق شد دروازه را باز کند.

بارسا در دقیقه ۲۹ روی پاس زیبای مسی پشت مدافعان و توسط ویدال که در موقعیت خوبی قرار گرفته بود به گل دوم دست یافت. تیم میزبان تنها ۵ دقیقه بعد با ضربه آزاد تماشایی مسی به گل سوم خودش هم رسید.

مسی در دقیقه ۷۵ روی پاس بلند راکیتیچ که به جای دی یونگ به بازی آمده بود با دروازه تک به تک شد و توانست با یک ضربه دقیقه گل دوم خودش را بزند. بارسا تنها دو دقیقه بعد روی پاس زیبای مسی و این بار توسط سوارز به گل پنجم هم رسید.

۲۰۳۱

نظرات کاربران
سهیل
با سلام نمیدونم کی بازی دیروز دیده کی ندیده .من میخوام هشدار بدم به روزنامه نگارانی که گرفتنده توپ طلا رو انتخاب میکنند من هشدار میدم در صورتی که مسی انتخاب نشه شما بزرگترین خیانت رو درحق فوتبال کردید و همه دیدند دیروز مسی چگونه فوتبال بازی کرد و هیچگس رو نمیتونید با مسی مسی مقایسه کنید.این پسر عالی بود و حقش جز توپ طلا نیست و باید توپ طلا به مسی برسه.مسی بی نظیره و با اختلاف زیاد بهترین بازیکن جهان هست این رو من نمیگم بلکه آمار تاثیرگذاری یک بازیکن تو فوتبال میگه که طبق یک تحقیق معتبر علمی صورت گرفته .میتونید سرچ کنید و مقایسه کنید.خدای فوتبال مسی هست و مارادونا فقط آداشو در میاورد.
۰۸ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۶:۴۶
پاسخ
12
144
سعید پرسپولیسی
با مارادونا چکار داری این وسط دوست عزیز مارادونا یه نابغه بود که اگه امکانات و مراقبتهایی که مسی ازشون بهره میبره رو داشت صد تا مسی و رونالدو به گرد پاش نمیرسیدن همین مسی تا مدتها سعی میکرد ادای مارادونا رو دربیاره فقط تماشای روپایی زدن و تمرین با توپ مارادونا به همه فوتبال میرزه
۰۸ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۲۲:۴۰
63
10
Cr7-18
خخخخخخخخخخ بازهم درخشش جلو وایادولید و خیرونا و لوانته و محو تو ۹۹درصد بازیهای بزرگ !Hala madrid!
۰۸ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۴:۰۱
پاسخ
174
9
منطقی نظر بدیم
خیلی رو دارید به خدا ، حتی رونالدو جونت هم نمیتونست جلوی این تیم ها چنین درخشش فرازمینی داشته باشه حتی نمیتونه جلوی تیم های درجه 3 ایتالیا چنین درخششی داشته باشه رونالدو جونتون بدون گل شش قدم دیگه چی داره که بهش مینازید و اونو بهتر از مسی اعجوبه که کاشته میزنه مثل یه موشک نقطه زن گل بیرون محوطه میزنه مثل یه تک تیر انداز و پاس گل میده حتی بهتر از ژاوی و اینستا افسانه ای اگه مسی رو بهترین بازیکن تاریخ فوتبال نمیدونید پس باید به منطقتون شک کرد مسی توی بازی های بزرگی مثل لیورپول و منچستر و رئال درخشیده ولی بازم شما میایید میگید به بقیه تیم های ضعیف گل میزنه و میدرخشه واقعا رونالدو فن ها چجور موجوداتی هستند دیگه؟؟
۰۸ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۲:۰۱
2
61
محمود
تو جدول مایورکا بالاتره یا وایادولید خوب چکار کرد تیمت جلو مایورکا
۰۸ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۵۸:۰۹
2
51
مجید
منتقدین پیشنهاد میکنم یکنم یه تامل رو پاس گل های اسطوره بکنید
۰۸ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۴۷:۲۴
پاسخ
3
105
مرتضی
همش مسی مسی مسی بسه دیگه پسر . واسه بقیه هم یه چی بزار . هرچند که تو دروازه خالیا رو میدی بقیه بزنن
۰۸ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۲۹:۳۸
پاسخ
7
112
مهران
پاس گلهای مسی در تاریخ فوتبال بی نظیرن
۰۸ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۱۹:۲۲
پاسخ
10
125
رضا
قضاوت با خودتون ایا هنوز زمانی که مسی داره فوتبال بازی میکنه این عادلانس که اونو حتی با رونالدو و فن دایک مقایسه کرد ؟چه برسه به اونا توپ طلاهم داد؟وقتی میگین کامل ترین بازیکن تاریخ یعنی این یعنی همه کاره نابغه جادوگر
۰۸ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۰۶:۵۳:۳۲
پاسخ
10
125
بهرام
سلطان فوتبال جهان فقط مسی.
۰۸ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۰۵:۲۶:۳۲
پاسخ
6
116
شاه لئو
این مسی طلائیست مسی 5 حریف 1
۰۸ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۰۲:۳۱:۳۸
پاسخ
6
97
بایرن
سلام الان بعضیا باز میان کامت میزارن که فلان بازیکن بهترین بازیکن دنیاست آقایون خداییش یه فوتبالیست باید تو یه بازی چکار کنه که تماشاچیا لذت ببرن این مسی تا روزی که فوتبال بازی کنه بهترین بازیکن دنیاست چه حالا توپ طلا رو بهش بدن یا ندن
۰۸ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۰۲:۲۹:۰۸
پاسخ
5
119
درجستجوی حقیقت
مثل چندسال اخیر:قوی درحمله؛ضعیف دردفاع.وابستگی فراوان به مسی .انگارهمه چیزرودورتکراره.
۰۸ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۰۲:۲۴:۱۱
پاسخ
4
73
علیرام سرخ
واقعا چه جوری میشه اینطوری پاس میده؟!
۰۸ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۰۲:۱۰:۳۳
پاسخ
2
101
جووونم بیرانوند
و اینک مسی وارد میشود! ایستگاهیو دیدین خدایی؟! پاس گلایی که داد چی؟ به خدا اگه رونالدو تو کل عمرش یه پاس اینجوری داده باشه! بارها گفته شده که رونالدو بهترین مهاجم دنیاست ومسی بهترین بازیکن دنیا ولی امشب مشخص شد بهترین مهاجم دنیاهم خود کینگه!
۰۸ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۰۲:۰۹:۰۴
پاسخ
3
106
محمد.ن
منتقدای مسی حرفی سخنی ؟؟؟
۰۸ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۰۲:۰۵:۲۲
پاسخ
2
95
بارسلونا❤
تو این دو سه ساله همش همین بود .. اولا خیلی خوبیما ... اخرا یهویی کامبک میخوریم .. نمیخوام انرژی منفی بدم ... سالای قبل با لرد والورده اولا خیلی بهتر از الان شروع میکردیم اما اخرش چی شد ؟ خودتون که بهتر میدونید همتون یادتونه اولا چقدر خوب بودیم ... خدا عاقبت مارو بخیر کنه
۰۸ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۰۲:۰۱:۲۴
پاسخ
30
48
بارسا 120
زنده باد لئومسی ( بهترین فوتبالیست تمام ادوار ) و ایوان راکیتیچ ( مظلوم ترین ستاره ارزشمند بارسا)
۰۸ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۰۲:۰۱:۰۱